Skocz do zawartości

FloYd3R

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O FloYd3R

Informacje

  • Imię
    Michal
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia FloYd3R

0

Reputacja

  1. FloYd3R

    Wywalenie kata AEB

    Panowie jezeli wywale kata nie bedzie zadnych problemow z praca silnika ? Komputer bledow miec nie bedzie ? Jakiekolwiek konsekwencje beda ?
  2. Termostat wymieniony. Nawet wyjety calkowicie z ukladu a auto nadal sie grzeje. Na innym forum napisali mi ze to pompa wody. Juz zgupialem a nie chce utopic duzo kasy i czasu w naprawe. Btw wiskoza odpowiada za predkosc wiatraka z jaka ma chlodnic ?
  3. Jezeli mam program Polski Vag 4.9 to nim tego nie zrobie ? musze miec jakis inny ? Tak ten moj vag wyglada.
  4. Jak zrobic taki test ? Jak najlepiej wypiac wskazowki zeby nic nie uszkodzic ? W temacie ktos pisal zeby podwarzac lyzeczkami a kto inny, zeby wykrecac w lewo. Jak to jest faktycznie z ta farba na tarczy ? Nie zmarze sie za bardzo ze potem nic nie bedzie ? Przepraszam, ze tyle pytan ale jestem laikiem w audi,cale zycie jezdzilem honda i honde mam w malym palcu, lecz wszystkie rozwiazania sa zupelnie inne w audi niz w hondzie dlatego pytam by nic nie uszkodzic
  5. Jezeli zdejmiemy wkazowki to potem trzeba je kalibrowac w jakis sposob ? Nie beda przeklamywaly ? Jezeli zdejmiemy wkazowki to potem trzeba je kalibrowac w jakis sposob ? Nie beda przeklamywaly ?
  6. Witam. problem jest nastepujacy. kupilem tydzien temu audi a4 1.8t zwrocilem uwage, iz auto strasznie, ale to strasznie dlugo sie nagrzewa do temp. 90 stopni. Myslalem, ze w audi to standard, lecz pewnego razu jak na kazdym biegu przeciagnalem ja do odcinki odmulila jakby i teraz nagrzewa sie duzo szybciej i wydaje sie mi ze prawidlo. Ale jest jedno problem mianowicie temperatura teraz potrafi przekroczyc 90 stopni dojsc do 100 np ( wiecej nie ryzykowalem i go chlodzilem ) wentylator dziala kreci sie, zwrocilem uwage ze wraz z obrotami kreci sie szybciej. A mimo ze temperatura 100 stopni on kreci sie proporcjonalnie do obrotow na biegu jalowym. Co to moze byc ? Termostat ? Zapowietrzony uklad ?
  7. Nadal nikt nie ma pomyslu co to moze byc? Ja podejrzewam kostke stacyjki wyrobiona. Na dniach ja wymieniam i podziele sie efektem
  8. FloYd3R

    Bledy sporadyczne.

    A co z pozostalymi bledami ? Jak ich uniknac na przyszlosc ?
  9. FloYd3R

    Bledy sporadyczne.

    Jak myslisz, wyjmujac go i czyszczac pomoze to aby wiecej ten blad sie nie pokazal ?
  10. FloYd3R

    Bledy sporadyczne.

    Panowie VAG pokazal mi bledy ktorych zrobilem zdjecie i wrzucam do nich link: 11262958_881382731932948_1686276720_n.jpg - directupload.net jak ustrzec sie ponownie tych bledow - skoro sa to bledy sporadyczne ? gdzie znajduje sie zawor o ktorym mowi blad 1262 ? jak on wyglada ?
  11. FloYd3R

    problem ze stacyjką

    Panowie jak fachowo sie ten element nazywa ?
  12. Panowie VAG pokazal mi bledy ktorych zrobilem zdjecie i wrzucam do nich link: http://www.directupload.net/file/d/4014/eb8t6it2_jpg.htm jak ustrzec sie ponownie tych bledow - skoro sa to bledy sporadyczne ? gdzie znajduje sie zawor o ktorym mowi blad 1262 ? jak on wyglada ?
  13. FloYd3R

    Turbina 1.8t a4 b5

    W lodzkiem jest ktos kto potrafilby mi to ogarnac ? Znasz kogos ? Ew jestem w stanie sam to zrobic ?
  14. FloYd3R

    Turbina 1.8t a4 b5

    Mysle czy chociaz z serii mojej da sie wyciagnac 180-200 km bez duzego wkladu finansowego. Czy mozzna seryjna turbine troche podkrecic mape lepsza wgrac czy cos
  15. FloYd3R

    Turbina 1.8t a4 b5

    Czyli jeżeli posiadam a4 b5 z 96r to mam tą najslabsza? Gdzie dokładnie znajdę oznaczenie na turbinie ? Ew bez żadnych przeróbek p&p podejdzie ta mocniejsza?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...