-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O dacre

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
2.8 V6 30V
-
Kod silnika
ACK
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, potrzebuję sondę lambda (BOSCH) oraz czujnik temperatury cieczy chłodzącej do A6C5 2.8q ACK, VIN WAU ZZZ 4BZ XN00 3744.
-
Wsiadłem wczoraj w auto, żeby wrócić do domu i o dziwo wszystko działało. Godzinę przed jazdą poruszałem regulacją kierownicy, żeby sprawdzić czy coś nie łączy jednak wtedy nic to nie zmieniło. Dziwna sprawa. Zauważyłem również, że prawy przedni głośnik raz trzeszczy a raz nie a lewy przedni kierunek też raz świeci a raz nie. Wydaje mi się, że to wszystko może być powiązane ponieważ problemy zaczęły występować w jednym momencie. Jakieś pomysły poza przekaźnikiem? Mi to wygląda na taką sytuację, że coś gdzieś nie łączy/przerywa.
-
Witam, problem przedstawia się następująco - nie działa kierunkowskaz w lewo i w prawo, awaryjne działają więc przerywacz chyba ok(?) Na początku był problem z kierunkiem w lewo, szybko mrugał, później wcale nie działał i zaraz po tym padł prawy, dodam, że to wszystko stało się z dnia na dzień. Na filmiku zaprezentowane o co chodzi. https://drive.google.com/open?id=0B_F228fnnTnXTG9wNzBWOEIwNmc Czy to wina manetki? Jeśli tak to jakiej szukać? Moja jest z tempomatem.
-
Witam, ukradli mi bat od anteny chcę kupić na szybko nowy, znalazłem taką aukcję http://allegro.pl/show_item.php?item=5642452350z tym, że nie wiem czy potrzebuje batu z gwintem 6mm czy 5mm. Audi A4B5 Avant 2001r.
-
Wymiana wkładu lusterka kierowcy -> fotochrom na zwykły wkład
dacre odpowiedział(a) na dacre temat w Audi A4 B5
Już podmienione dzieki. -
Wymiana wkładu lusterka kierowcy -> fotochrom na zwykły wkład
dacre opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam, posiadam w mojej B5 lusterka fotochromowe jednak to od strony kierowcy jest rozlane, szukałem wkładu fotochromowego, póki co znalazłem zwykły. Jak się do tego dobrać, aby nic nie uszkodzić? Chodzi mi o to, w których miejscach podważyć wkłady, żeby wyszły nic nie uszkadzając, druga kwestia - czy będzie coś trzeba grzebać z okablowaniem? Poniżej fotki tego co mam i na co chce zmienić. https://drive.google.com/open?id=0B_F228fnnTnXNVYwdnhkOWh4ekk https://drive.google.com/open?id=0B_F228fnnTnXMFFiVnl6SDg3YVE -
Ok, w razie czego jeszcze się z Tobą skontaktuje, żeby zrobić wszystko na tip top. Dzięki raz jeszcze.
-
Tak właśnie myślałem, żeby zrobić wymianę dynamiczną + zmianę filtra. Tylko muszę jakiś dobry serwis w lubelskim znaleźć, zeby się dobrze zatroszczył o Audi Dziękuje kolego za odpowiedzi.
-
No to kolega musi się dokształcić, bo o automatach kompletnie nic nie wie i zabiera głos w temacie który jak widać, jest mu obcy.Tak podam dla ogółu, ten tiptronic ma 7 koszy sprzęgłowych i 1 hamulec jednokierunkowy (też jest to pakiet tarczek i przekładek sprzęgłowych) W gwoli ścisłości można powiedzieć że skrzynia ma 8 sprzęgieł i do tego dochodzi (co jest normalne przy ASB ) sprzęgło hydrokinetyczne z tarczą Lock-UP w nim zawartą. Do autora tematu, nie masz się czym przejmować, moja AG4 (4-ro biegowy automat) też po przebutowaniu śmierdzi spalonym sprzęgłem. Ten niezbyt ładny zapaszek pochodzi ze sprzęgła hydrokinetycznego - spowodowany jest przez mocny uśluzg na tarczy lock-up. Dzieje się tak, bo przy butowaniu skrzynia zapina biegi na wysokich obrotach a tarcza lock-up jest zapinana/załączana przed każdą zmianą biegów na ok. 1-2sek. Jest to wystarczający czas na przypalenie przęgła, które potem się ciągnie za autem. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Dziękuję za odpowiedź co do Audi finalnie kupiłem inne. Również tiptronic z silnikiem 2.8q. Przebieg ponoć 256 000, olej z tego co mi wiadomo nie zmieniany i się zastanawiam czy tego nie uczynić. Wydaje mi się, że czasem zmiana biegu nie jest idealnie płynna jednak jestem dość wyczulony na wszelkie nieprawidłowości. Błędów na VCDS brak.
-
Hmm nie wiem, wykonałem jedno ostre hamowanie, żeby sprawdzić ABS. Kilka razy jeszcze je przegoniłem, później jeździłem normalnie jednak zapach pozostał.
-
Witam, oglądałem dzis Audi A4 B5 z silnikiem 2.8 ze skrzynią Tiptronic i napędem Quattro. Skrzynia bardzo płynnie zmieniała biegi, bez żadnych szarpnięć, auto również płynnie ruszało i redukowało jednak po przebutowaniu poczułem zapach palonego sprzęgła. Jeżdziłem na krótkich odcinkach z gazem w podłodze. Nie znam się na automatach, co może być tego przyczyną? Na VCDS nie wyrzuciło, żadnych błędów skrzyni. Jedynie w silniku był ten błąd: 17800 - Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163): Open Short to Plus P1392 - 35-10 - - - Intermittent
-
Okazalo sie, ze poprostu przewod sie poluzowal dzieki wszystkim za pomoc mozna zamknac
-
Wsumie proste jak budowa cepa dam znac jak zalatwie ten problem
-
To moje pierwsze auto i jedyne co potrafie zrobic to wymienic filtr kabinowy, powietrza i zarowki jednak dzieki wszystkim za odpowiedzi
-
Ehh tak myslalem... dzieki za odpowiedz. No to mam teraz problem bo nie znam nikogo ogarnietego w Lublinie.