Jump to content

wojtek9104

Pasjonat
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About wojtek9104

Informacje

  • First name
    Wojtek
  • Location
    Krosno

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    BKE
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Spróbuje jeszcze dolać do paliwa jakiś środek do czyszczenia wtryskiwaczy i wtedy sprawdzę jak ten trzeci będzie się zachowywał bo pamiętam że po dolaniu takiego środka porannego białego bąka nie puszczał. Jeśli korekcje będą dalej tak wyglądały na zimnym silniku to wymienię te uszczelnienia.
  2. Wrzucam log z grup 13,18,23 odpalony na zimno po całej nocy postoju. Grupy 13, 18, 23
  3. Ok, spróbuje te ustawienia ale dopiero w weekend jak wrócę do domu. Wczoraj synchronizacje pokazywał - 0,5 i ani nie drgnie. Temperatury na zimno byly jednakowe paliwo, powietrze i płyn więc czujniki raczej ok, ale na cieplo juz nie sprawdzilem.
  4. Podczas odpalania vcds zrywa komunikacje ( chinol) więc taki log mi nie wyjdzie. Problem z ruszaniem jest tez po kilku minutach gdy korekcje pokazuje juz prawidlowe. Musi sie bardzo dobrze rozgrzac by bylo lepiej, choć ten silnik nawet na cieplym jest bardziej tepy jak stare dobre vp. Zdejmowalem pokrywe zaworow i mam lekko przytartą krzywke ale na cylindrze 2 wiec to nie to.
  5. Sprawdziłem pedał Gazu procentowo zmienia się płynnie w całym zakresie. Tak wyglądają Bipy: BIPY Logi grupy 03: ( egr mam lekko zaślepiony, blachą z otworem 8mm ) Basic settings Grupa 003 Zaraz po odpaleniu mam takie korekcje wtrysków: Po paru minutach korekcje wyglądają tak:
  6. Pacjent a4 B7 avant 1,9 TDI BKE. Mam taki problem z samochodem że na zimnym silniku kompletnie nie ma mocy na najniższych obrotach, ruszać muszę praktycznie na półsprzęgle z dodaniem gazu inaczej zgaśnie. Jak jest rozgrzany jest lepiej, choć też nie ma rewelacji (wcześniej jeździłem a3`ką 1,9 90km ALH i tam bez dodania gazu można było bez problemu ruszyć). Korekcje wtrysków w przedziale 0.00 do 0.20 bipy skaczą minimalnie na minusie od 0 do -10. Synchronizacja rozrządu 0.0. Po odpaleniu na zimno puszcza biało-szarego bąka i dym znika. Podczas samej jazdy jest ok ciągnie bez problemu, chodź tu też po rozgrzaniu jest lepiej. Co może być przyczyną, co jeszcze sprawdzić?
  7. Witam. Mam a4 z silnikiem 1,9 BKE. Przed wymianą rozrządu kąt sychronizacji miałem na 0.0. Po wymianie vcds pokazywał -1,5 i tak jeździłem jakieś 2 miesiące. Postanowiłem ustawić dzisiaj kąt synchronizacji na 0.0 więc zgodnie z instrukcjami aby zmienić na + kręcę śrubą na kole przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Sprawdzam jest około -3. Kręcę jeszcze raz około -4. Następne próby kręciłem zgodnie do ruchu wskazówek zegara i tak ustawiłem kąt na +0,5 samochód jedzie zdecydowanie lepiej z dołu, spalanie chwilowe 0,6/0,8 l/h. Spotkał się ktoś z Was z takim przypadkiem kiedy ustawienie działa jakby na odwrót? Może to kwestia chińskiego interfejsu?
  8. U mnie opcja z odwróceniem działania nie przynosiła żadnego efektu :/ Przycisk mam wyłączony teraz całkowicie, nie świeci się przyciskanie nie przynosi żadnych zmian.
  9. Udało się wyłączyć start/stop Według instrukcji: 01 Silnik---> Coding 07---> Long Coding Helper--->BYTE 5 wyłaczamy Bit 6 ( u mnie należało wyłączyć bit 0 w BYTE 6 ) 09 MCE--->Coding 07---> Long Coding Helper---> BYTE 20 wyłaczamy Bit 2 ( nie miałem tutaj podpowiedzi w VCDS więc zmieniłem w Binary ) 09 MCE--->Adaptacja 10 ---. chanel 34 ---> wartośc 28 zmieniamy na 24 ( u mnie była wartość 4 więc ustawiłem na 0 ) I przycisk jest nieaktywny Dzięki za pomoc.
  10. Drugi opisany przez Ciebie sposób próbowałem i nie działa, podejrzewam że sprawdzi się on jedynie w wersjach po lift, a szkoda.
  11. Podpowiedzi są w innych miejscach, jedynie w tym pusto. W międzyczasie pobrałem ori wersję a nie od chińczyka jutro będę próbował może będzie lepiej. A czy w przedlifcie jest możliwość ustawienia takiego aby start stop pamiętał ustawienie? Próbowałem tak jak to jest w linku poniżej ale nie ma żadnego efektu. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/322918-wylaczenie-systemu-startstop-na-stale-lub-zapamietanie-ustawien/
  12. Link który podałeś się nie otwiera, kabelek mam w wersji 12.12.3.
  13. Masz na myśli sam kabel czy wersję oprogramowania?
  14. Witam. Chciałem wyłączyć w samochodzie ( A4 B8 2.0 TDI przed lift ) irytujący mnie system Start/Stop według instrukcji z forum, i mam problemy jak poniżej, czyli: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/200983-vcds-vag-com-kodowania-a4-b8/ 01 Silnik---> Coding 07---> Long Coding Helper--->BYTE 5 wyłaczamy Bit 6 ( U mnie pod bitem 6 jest cruise control, a system start stop jest w BYTE 6 Bit 1 - czyli rozumiem że trzeba to odznaczyć ) 09 MCE--->Coding 07---> Long Coding Helper---> BYTE 20 wyłaczamy Bit 2 Dezatywacja przycisku START/STOP dla 2.0 CR TDI ( nie wiem czy we wszystkich silnikach działa ! ) ( W BYTE 20 nie wyświetlają się opcje do odznaczenia :/ ) Pomoże ktoś jak to ugryźć ? ;/
  15. Cześć wszystkim Od roku posiadam A4 B8 Avant, i potrzebuję kilku informacji. Mam nadzieje że pomożecie Pozdrawiam. Wojtek
×
×
  • Create New...