Skocz do zawartości

Juras860506

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Juras860506

Informacje

  • Imię
    Jerzy
  • Miasto
    Bielsk Podlaski

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Juras860506

0

Reputacja

  1. Otóż błąd jest sporadyczny - podejrzewam, że jakby była nieszczelność kolektora dolotowego to błąd byłby stały-to tylko moja sugestia-ale sprawdzę. Auto wogóle nie przechodzi mi w tryb awaryjny (nie zapala się Check Engine). Po skasowaniu błędu na jakiś czas mam spokój - nie widać nic z poziomu Vaga. Jeżeli chodzi o logi dynamiczne to będzie ciężko bo mam stacjonarny w garażu.
  2. Tak zrobię. przeczyszczę przepustnicę i spróbuję ją zaadoptować, chociaż nigdy tego nie robiłem VAG-iem. Grunt to pozyskanie wiedzy:) Kolego jacek70 dziękuje za sugestię. Pozdrawiam
  3. Szanowni koledzy, jako że dość często grzebię się w samochodach (przede wszystkim Audi) wiem że najlepsi mechanicy zawsze znajdują się na forum - oczywiście nie obrażając tych którzy nie korzystają z internetu. Od półtora roku jestem posiadaczem Audi A4 B6 1.8T Multitronic AVJ i od chwili kupna auta jeszcze nic nie zmieniałem. Jako że jest to automat nie oczekiwałem od auta super osiągów jednakże parę dni po kupieniu wydawało mi się że gdzieś tych parę koni jednak pobiegło:). Problem tkwił w zaworze upustowym turbiny - wyrzucało jakiś błąd, polutowałem wiązkę i wszystko super śmigało - początkowo byłem w szoku (tak było przez 1 miesiąc). Dzisiaj sprawdziłem VAG-iem i wyrzuca mi błąd nr 17536 (mieszanka za uboga strona 1- regulacja długoterminowa, zbyt mała oporność - Błąd sporadyczny). Wiem i zdaję sobie sprawę że przyczyn jest wiele: wtryskiwacze, przepływomierz, sonda Lambda, nieszczelności układu dolotowego, przepustnica itd. Od jakichś dwóch miesięcy niemiłosiernie wyje mi pompa paliwa - jest to bardzo denerwujące podczas jazdy - jak włączę np. światła to wycie jest jeszcze głośniejsze. Czasami podczas przyśpieszania zdarza się tak że silnik szarpnie jak gdyby wadliwa była jedna z cewek i dopiero po ok 1 sek zaczyna normalnie przyśpieszać. Proszę Was o pomoc w zdiagnozowaniu mojego błędu 17536. Ogólnie to mam wszystkie oryginalne części w audi - nawet świece zapłonowe. Nie zmieniałem bo zabrakło mi czasu - "budowa domu !!!" Aha auto ma przejechane 260 000 km. Czy ktoś miał podobne objawy? Z góry dziękuję za podpowiedź i pozdrawiam.
  4. Szanowni koledzy, jestem aktualnie w połowie renontu kapitalnego silnika AVJ czyli 1.8T 150KM. Problem polega na tym, że zadzwonił do mnie majster i powiedział, że moja głowica nie nadaje się do remontu-żebym poszukał sobie innej. Opadły mi ręce, ponieważ już w nowych częściach zostawiłem ok 3 tys. Mój kolega posiada Audi A3 1.8T z silnikiem o oznaczeniu AGU z 1998r. i ma głowicę kpl. do sprzedania. Na pierwszy rzut oka głowica podchodzi ale niemam pewności odnośnie osprzętu. Koledzy pomóżcie proszę w Was moja nadzieja. Pozdrawiam serdecznie i proszę o możliwie szybką odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...