Skocz do zawartości

kaz!k

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kaz!k

Informacje

  • Imię
    krzysztof
  • Miasto
    doly

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

221 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kaz!k

0

Reputacja

  1. Tak, przepraszam, pomyliłem się. Co do benzyny, to sytuacja ma się identycznie. Wysłane z mojego HTC Desire 630 dual sim przy użyciu Tapatalka
  2. Witam forumowiczów, słuchajcie mam taki problem: od pewnego czasu obroty silnika zaicinaja się na gazie, dzieje się tak przy jego pełnym rozgrzaniu. Oczywiscie nie zawsze są tow12 000, czasem 11 000 ale nigdy nie opadają do pprawidlowych. wiem w czym tkwi przyczyna, Pomóżcie. Wysłane z mojego HTC Desire 630 dual sim przy użyciu Tapatalka
  3. kaz!k

    1.8 ADR + LPG

    Witam, panowie potrzebuję waszej opini na temat gubienia zapłonu i nierównej pracy silnika na benzynie. Jest tak, za każdym razem jak odpalam auto ( pierwszy rozruch ) spadając z obrotów silnik nie schodzi płynnie i strzeli kilka razy w kolektor, następnie porzuca nim trochę, a jak przełączy na lpg ( 400 ) falują obroty. Nie wiem co to może być, nie mam też kompa, za to wymieniłem już sonde, cewkę, przewody, świece i przepływkę została mi jeszcze przepustnica do czyszczenia, a i czy to może mieć coś wspólnego z nie spadaniem obrotów na luzie, czasami zawieszają się na 1000 lub 1200.
  4. Nie, na benzynie jeździ jak nie to auto. Nie muli tak-nie wiem, musze podpiąć pod kompa od gazu i zobaczyć. A i przepływkę wymieniłem, nie jest ori ale nowa autloga, zaadaptowana z 3'y miesiące temu Hej, wiem, wiem nie bylo mnie trochę czasu ale wiem juz co było mianowicie po kalibracji instalacji wszystko się uspokoiło. Dzięki za pomoc
  5. Kurczę, nie mam dostępu jak na razie do porządnego vaga, a na polskim pokazuje tylko spordyczny lambdy. Nie mam też kiedy teraz odwiedzić gazownika
  6. witam mam pytanie, może ktoś już z was przerabiał podobny problem. Mianowicie od kilku mieśięcy mam gaz i do czasu kiedy miałem ściągany kolektor ssący jeździłem normalnie ale po tym fakcie mam problem z pracą silnika na gazie. Charakteryzuje to się tym, że w czasie jazdy ( na już rozgrzanym silniku do 90'tki) przy jednakowych obrotach i prędkości, auto traci moc. Jakbym ściągnął nogę z gazu, następnie po wciśnięciu pedału gazu auto zaskakuje, szarpnie i jedzie normalnie do kolejnego takiego przypadku. Nie ukrywam jest to irytujące, szczególnie przy wyprzedzaniu. Dzięki za każdą radę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...