Skocz do zawartości

MarcinEs

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MarcinEs

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia MarcinEs

0

Reputacja

  1. Zmieniałem ,ale nic to nie pomogło. Może jeszcze ktoś ma jakieś pomysły?
  2. Witam wszystkich! Jakiś czas temu wymieniałem turbinę (ponieważ całkowicie nie działała). Po wymianie turbiny zaczęły się problemy ponieważ auto przerywało, (raz na jakiś czas nie pracowało na jeden cylinder podczas jazdy na gazie.Na benzynie było okej. Najpierw wymieniany był sterownik od gazu, potem świece. Akurat w tym czasie szykował mi się wyjazd za granice wiec samochód (już bez problemów) odebrałem od gazownika. Niestety podczas podróży problem powrócił i już nie tylko na gazie ale i na benzynie auto nie pracowało na jeden cylinder. Sprawdziłem cewki tu na miejscu i jedna z nich stwarzała ten problem. Cewkę kupiłem używaną ( z zapewnieniem ze jest sprawna). Po wymianie i próbie odpalenia samochód nie mógł złapać swoich obrotów. Po wcisnieciu gazu w podłogę obroty maxymalnie dochodzą do 1,5 tyś i skaczą wachając się od 1,5 praktycznie do zera. Następnie samochód po jakimś czasie gaśnie. Na benzynie i na gazie jest to samo.Po odłączeniu jej i pozostawieniu na 4 cewkach jest praktycznie to samo.A wcześniej auto wkręcało sięna obroty(przed wymiana)Dalo sie jezdzic. Czy wie ktoś co to może być? Może to moduł zapłonowy? Wydaje mi się że cewka którą wstawiłem była niesprawna i przez nią coś się stało. Aktualnie przebywam zagranicą więc chciałbym sprawdzić i najlepiej zrobic to samemu bo wiadomo ze mechanicy się tutaj cenią a pozatym w zasadzie nie jestem teraz w stanie nawet wyjechać z parkingu a tylko niedziele mam wolne. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Audi 1,8 T B\G(sekwencja) 98r. AEB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...