Skocz do zawartości

sijas

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sijas

Informacje

  • Imię
    Amadeusz
  • Miasto
    Witkowski

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia sijas

0

Reputacja

  1. Co ciekawe wpiałem dzisiaj to ustrojstwo inaczej niż był wcześniej wpięty DV. Zamieniłem miejscami tą nóżkę dolną z tą co jest po prawej stronie a ten cienki wężyk który szedł do kolektora zostawiłem i wszystko zaczęło działać. Czy to możliwe żeby DV był wcześniej źle wpięty ? Czy to może działać na dwa sposoby ? Trochę pojeździłem i kilka razy słyszałem tako swiergot jak wcześniej na walnietym DV ale teraz wszystko śmiga. Na jakiej zasadzie to w ogóle działa ? Jeśli pytania są głupie to przepraszam ale próbuje sie czegoś nauczyć a jestem świeżakiem. Dzięki za odpowiedzi z góry. Powoli stwierdzam ze i tak za dużo zachodu z tym wiec chyba wrócę do ori DV ale chciałbym wiedzieć jak to działa.
  2. Witam. Jakiś czas temu zaczął mi nawalać zawór DV - czytałem na forum, że jak po odpuszczeniu gazu 'świergoli jak indor' bądź 'chichocze' jak to niektórzy mówią to jest walnięty. Postanowiłem go wymienić. Auto na starym DV jakoś szczególnie źle się nie zbierało - lekka mułowatość była odczuwalna. Wymieniłem więc DV ostatnio na nowy z funkcją BOV - gościu w sklepie z częściami mi doradził. Działa on na tej samej zasadzie co zwykły dv tylko ma dodatkowe 4 wyjście w atmosferę i można go regulować. Wymieniłem ale fura działa masakrycznie. Przy przyśpieszaniu już od 2000 zaczyna puszczać powietrze. Jak obroty spadają to auto pływa chwilę na wolnych i czasami gaśnie. No i czuć zapach jakiejś niedopalonej benzyny ? Pytanie co może być przyczyną ? Sprężynę można regulować żeby była twardsza lub miększa - pytanie jak ja ustawić żeby lepiej trzymało? A może coś innego padło ? Co radzicie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...