Skocz do zawartości

lazasz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lazasz

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Poraj

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    BDV
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia lazasz

1

Reputacja

  1. Fizycznie rozrząd nie był sprawdzany ale jeden mechanik stwierdził raczej ze chyba nie rozrząd bo nie pokazuje błędu żadnego komputer dopiero jak rozlaczal czujnik halla pokazywalo błąd,wiec do konca tez nie wiem a wtryski chyba raczej nie bo to samo sie dzieje na gazie i na benzynie. Chyba, ze rzeczywiście cos z rozrzadem?
  2. Witam. Opisze mój problem, może ktoś miał podobną sytuacje bądź wie o co chodzi bo ja juz nie mam pomysłu a trzeci mechanik rozkłada ręce i nie wie o co chodzi. Otóż samochód nie pali prawdopodobnie na jeden cylinder na gazie jak i na benzynie tak samo, nie wiadomo na który bo komputer nie pokazuje żadnych błędów. Samochód na biegu jalowym nie rowno pracuje lekko trzęsie buda , powyżej 2 tys obrotów samochód wibruje generalnie w sumie wszystko, jest tez dość wysokie spalanie i jest troche słabszy. Cewka podmieniona to samo, kable tez to samo, swiece wyeliminowane to samo błędów na kompie nie ma, ciśnienie na cylindrach sprawdzone i wszystko dobrze i pytanie co to może byc moze ktos sie spotkal z taka sytuacja badz wie cos na ten temat. Pomóżcie bo juz mam dość.
  3. A może być tak, że ta pompa daje małe ciśnienie? Ponieważ na biegu jalowym powinno być chyba normalnie wspomaganie? A u mnie chodzi dosyć ciężko dopiero na wyższych obrotach działa lżej.
  4. Witam. Pomóżcie bo juz mam dość. Problem był, że ciężko chodziło wspomaganie, było dziwne tracie jakiś gum przy skręceniu i leki luz pukanie. Mechanik stwierdził, że pompa. Po wymianie pompy nic lepiej, a jak dla mnie jeszcze gorzej na biegu jalowym bardzo ciężko chodziło. Okej mówię do mechanika regeneracja maglownicy i powinno być dobrze? Rzekomo twierdził, że bedzie dobrze. Po regeneracji maglownicy jest to samo tylko stukow nie ma, ale na biegu jalowym nadal bardzo ciężko chodzi wspomaganie dopiero na wyższych obrotach czuć wspomaganie. Teraz pytanie. Po wymianie pompy, maglownicy w czym jest wina? Moim zdaniem to pompa zła, daje za słabe ciśnienie. Proszę o pomoc, bo juz mnie to wykańcza psychicznie i finansowo. Czy to pompa i na gwarancje czy coś innego. Czy znacie dobrego mechanika od Audi z Częstochowy okolic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...