Skocz do zawartości

skywalker101

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O skywalker101

Informacje

  • Imię
    Jakun
  • Miasto
    Wlkp

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia skywalker101

0

Reputacja

  1. Dziekuje za odpowiedz raz jeszcze. Czyli sugerujesz zeby wymienic przegub tak? Sadze, ze mogl dostac przegub wewnetrzny po prawej stronie (ten blizej skrzyni). Zauwazylem ogladajac z mechanikiem spod auta, ze ten przegub wlasnie sie spocil i wyglada, jakby pluł olejem na łączeniu. Oby na tym sila uderzenia sie zatrzymala i nie poszlo na skrzynie. Pozdrawiam
  2. Dzięki :-) Teraz do powyżej wymienionych objawów, doszedl kolejny odglos: po hamowaniu w czasie ruszania, slychac trzy krotkie stuki, przypomina to jakby trzy razy puszczal zatrzask. Dzwiek wystepuje na prostych i skreconych kolach.
  3. Bylem lacznie u 4 mechanikow. Jeden stwierdzil, ze skrzynia biegow do wymiany, drugi, ze przegub wewnetrzny, blizej skrzyni, trzeci kazal wymienic lozysko a czwarty stwierdzil, ze jest wszystko ok :-) badz tu madry teraz!
  4. Maglownica sprawdzona. Pompa wspomagania działa. Mechanik dzisiaj stwierdzil, ze po prawej stronie na przegubie przy skrzyni biegow sa luzy i twierdzi, ze uszkodzeniu ulegla skrzynia biegów, a dokładniej ktoraś z satelit w środku- ponoć przy wyższych prędkościach i jezdzie po łuku w prawo powoduje to poluzowanie na półosi i dziwne dźwięki dochodzą ze skrzyni biegów. Sugeruje wymianę skrzyni biegów, bo naprawa będzie nieopłacalna. Jest to możliwe?
  5. Witam wszystkich forumowiczów. W lipcu tego roku stałem się szczęśliwym posiadaczem Audi A4 b5, udało mi się zdobyć egzemplarz absolutnie bezwypadkowy z przebiegiem ok. 180000, wszystko w aucie sprawne i niedotknięte zębem czasu. Tak było :-( pech chciał że uprzejmy pan nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu i uderzył w przednie prawe koło mojego auta, wyjezdzajac z drogi podporzadkowanej niszcząc przy okazji błotnik, drzwi przód ze słupkiem i drzwi tylne. Prędkość mojego auta 50km, prędkość auta, które we mnie uderzyło ok 40km/h. Tyle tytułem wstępu. Auto zostało naprawione przez blacharza i lakiernika, pozostała kwestia zawieszenia i geometri. W zawieszeniu skrzywiła się zwrotnica, która została wyprostowana, reszta ok. Geometrię udało się ustawić z około 3 stopni kąta znoszenia. Auto jeździło tydzień ładnie, prosto itp. Zrobiłem nim trasę ok 700km i na tej trasie przy pokonywania zakrętów w prawo przy prędkości od 60 wzwyż pojawia się dźwięk który brzmi mniej więcej tak: "wwwyyywwwyyy,wwwwwyyy,wwwwwyyyyy". Dzieje się tak tylko przy pokonywaniu zakretow w prawo, na wprost i w lewo jest ok. Dodatkowo pojawił się luz na kierownicy, delikatny ale jest. Prosiłbym o pomoc co to może być? Co trzeba sprawdzić? Tak jak pisałem wyżej zawieszenie sprawdzone, łożyska sprawdzone.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...