Skocz do zawartości

Revivel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Revivel

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Revivel

0

Reputacja

  1. Przepraszam że tak długo nie odpowiadałem. W moim przypadku za ciężkie odpalanie okazał się być winny rozrusznik.. Spadek mocy był spowodowany pękniętą guma którą pokazałem pare postów wyżej, a dym był przez moją głupotę i laniem gównianego paliwa/ jazdą bardzo często na rezerwie/oparach.
  2. Przez jakieś 3tyg odkąd zaczęły się problemy z odpalaniem/spadkiem mocy prawie nie ruszałem samochodu ponieważ i tak nie miałem pieniędzy na jakiekolwiek naprawy, dziś wymieniłem tą gumę. Samochód odpalił za jakimś 5-6 razem, puścił czarnego kleksa i dymi. Odpala tak samo z podłączony czujnikiem temp i odłączonym. Z tego co powiedział mi kumpel chyba mam zalane wtryski.. Odłączałem też przepływomierz powietrza i odpala tak samo źle. Odkąd kupiłem samochód zalałem do niego kolo 100l ruskiej ropy cała reszta to ropa z cpnu. Jutro lub w poniedziałek zrobię logi, czy z nich będzie wiadomo czy wtryski są zepsute? Ogólnie coś czuje że wpierniczyłem się w jakiegoś grata.. Mogą być jakieś inne przyczyny dymu i takiego czarnego kleksa?
  3. Przed wymianą filtra również był ten problem ale nie aż tak tzn. kręcił 5-6s a teraz kręci 10-15 a czasem odpali z miejsca (b. rzadko). Co do czujnika temp, gdzie znajduje się ta wtyczka i jak ją odłączyć, i tutaj pamiętam że była taka sytuacja że po odpaleniu(10-15s odpalałem) ciepłego silnika wskaźnik temp leżał całkowicie i przez jakiś czas ani drgną ale po jakiś 10min jazdy wskoczyło 90stopni, może to ma jakieś znaczenie(niema szans żeby się tak schłodził zgasiłem go na jakieś 5min)? Poza tym na gumie od przewodu intrecoolera zrobiła się dziura, prowizorycznie to zakleiłem i tak samochód czeka na zakup części. Staram się zdobyć ten kabelek coby zrobić logi bo kupno na razie odpada. Chodzi o tą gumę:
  4. Problemy z turbiną mogą być przyczyną ciężkiego odpalania samochodu? Postaram się zakupić kabel i zrobić te logi, jakieś instrukcje bądź polecane kable/programy? Czym jest notfaul?
  5. Witam, od jakiegoś czasu samochód zaczął mi słabo odpalać (długo kręci). Przy okazji wymiany napinacza i oleju wymieniłem też filtr paliwa samochód zachowuje się jakby trochę żwawiej ale dalej ciężko odpala, przy około 140km/h samochód praktycznie w ogóle nie przyśpiesza, obroty ledwo idą w górę. Wcześniej miałem też problemy z mocą podczas jazdy samochód potrafił prawie całkowicie przestać reagować na gaz, po ponownym odpaleniu juz wszystko było w porządku. Samochód tak samo odpala na zimnym jak i na ciepłym silniku. Edit: jeżeli wchodzą tutaj jacyś mieszkańcy Białej Podlaskiej to prosiłbym na pw o namiary na jakiegoś dobrego mechanika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...