Skocz do zawartości

Methestel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Methestel

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Nysa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Methestel

0

Reputacja

  1. kdawid ale masz na myśli cenę na "podwójny" zawierający DRL i CLH? Bo są na allegro różne teraz opcje (poziom + clh... lub samo drl, itp.) ale niestety "drl i clh" nie ma... :-(
  2. Powód odnaleziony bez VAGa. Okazało się że CLH wróciło. :-) Jak? Jeszcze raz pokręciłem i na mikrosekundę się zapaliło... tylko że, TYLKO w połowie drogi świeci między 0 a 1... czyli mam do wymiany ten przełącznik DRL-CLH... (tak sądzę) Sądzę, że podczas drgań z jazdy może się samo lekko ruszyć i znowu wyłączyć. Teraz DRL mam obok bixenona - ale skoro tak ma być to mi to nie przeszkadza. Pozdrawiam i temat można zamknąć - chyba, że macie jeszcze coś do dodania. AAaaa... gdzie ten element można kupić? Na alledrogo szukać? Kiedyś było... ile to może kosztować? Pozdrawiam i dziękuję za wkład w temat.
  3. Dopóki CLH działał to VAG pokazywał 0 błędów. Teraz po usterce i wyłączeniu się CLH światła DRL są w reflektorach - co mnie zdziwiło... ponieważ wcześniej miałem je na halogenach. (i sądziłem że tak ma być) Po usterce jeszcze VAGa nie podpinałem - nie mam, nie znam się a do elektryka nie miałem czasu podjechać... Tak - mam bixenony. Halogeny i przeciwmgłowe były - można je chyba dopiero wtedy włączyć jak ma się przełączone pokrętło na światła mijania? tak? Tak mi się wydaje - ale pewien nie jestem...
  4. Czyli bez wizyty u elektryka (ogarniętego w temacie - ciekawe gdzie takiego znajdę?) lub a autoryzowanym serwisie się nie obejdzie bo sam w życiu sobie z tym nie poradzę... dla mnie to czarna magia... jeszcze wyciągnąć, przepiąć tak - ale powyższe to bez szans... ale dzięki za rady. P.S. - czujnik zmierzchu działa... drl włącza światła mijania (ksenony) jak jest noc.... tylko drl zaczął działać w reflektorze a wcześniej ładnie świecił tylko w halogenach...
  5. Ok. Wyciągnąłem i po dociskałem... i od świateł i od tego panelu DRL / CLH wyciągnąłem kostkę i raz jeszcze wsadziłem.... zero efektu. Gdzie dalej szukać lub ewentualnie na jakie koszty naprawy już mam się nastawiać? W sensie co i za ile kupić aby zaczęło znów działać?
  6. Sprawdziłem dokładnie.... nie działa też DRL. Czyli już halogenki nie robią za światła do jazdy dziennej. Teraz mam do na żarówkach w reflektorach. Mimo że DRL pali się na pozycji 1. CLH na pozycji 1 jest ciemne (nie podświetlone) i oczywiście CLH nie działa. Lusterko się zapala (lampka zielona od fotochromu) - czy działa prawidłowo to trochę trudno mi określić bo mam cały tył mocno w szybach zaciemniony. Jakieś rady? M1etek - a jak wcisnę i przekręcę w prawo to wyjdzie? A nie przełączę/włączę wtedy świateł mijania? Czy najpierw wciskam i tam się to jakby zapada/bloku i dopiero wtedy wykręcam?
  7. SUPER - 115 stron na temat montażu tego elementu co go mam w aucie.... może po prostu mi odpowiedzieć?
  8. Yhmm... chyba to będzie dobry trop bo jak właśnie naciskam na ten element[plastik z tymi pokrętłami] to DRL mruga - raz świeci raz nie... [na pozycji 1 mruga] - zero[0] podświetla DRL i CLH natomiast CLH na pozycji 1 jest bez podświetlenia... Jak to dokładnie wyjąć? Jak wyjąć pokrętło od świateł?
  9. Lusterko świeci. Światła auto działają. FIS czysty. VAGa nie mam - trzeba by było podjechać do elektryka. Gdzie szukać kostki od tego? Łatwy dostęp do tej kostki?
  10. Witam, jak w temacie - nie zapala się na pozycji "I" funkcja CLH. [i oczywiście nie działa - co zauważyłem] Przycisk DLR też jakoś tak "mryga" jak go przełączam[raz się zapala raz nie... w końcu załapuje] - ale działa. [i światła do jazdy dziennej działają] Gdzie szukać pomocy? Coś się przepaliło? Szukałem w instrukcji ale nie znalazłem od CLH/DRL tego bezpiecznika. Proszę o rady. Pozdrawiam.
  11. Generalnie nic nie wylało - te gumy przy górze amortyzatora się lekko "skruszyły" - wyglądają jakby je ktoś nadszarpał.... zawieszenie ogólnie na ponad 74%... Rady się przydały - koszt B12 to coś około 2600/2700 zł (chyba bez "gum") Wiec racja - chciałbym poprawić zawieszenie - z tym, że nie jestem przekonany czy od razu pakować się w 3000 zł.... (muszę to przemyśleć) Nie padła jednak informacja co do mojego "zawieszenia komfortowego" - tzn. jakie amortyzatory tam w oryginale idą? B6? B4? B8?
  12. OK. Dziękuję za rady - ale dlaczego mi polecacie zawieszenie sportowe skoro mam komfortowe? [pytam z ciekawości] I Jakie amortyzatory były montowane seryjnie w zawieszeniu 1BA?
  13. W książce mam "1BA" - czyli seryjnie jakie były to amortyzatory? Gdzie szukać Bilsteina B8/B12? Gdzie szukać sprężyn? Macie jakieś namiary na atrakcyjne cenowo "źródła"?
  14. Witam Kolegów, zamierzam się zabrać za wymianę zawieszenia. Kompletnie. Czyli, amortyzatory przód i tył, sprężyn (czy warto?) i gum i odbojów... Pytania: - jakie mam aktualnie zamontowane? Jak to sprawdzić? Idzie sprawdzić po książce serwisowej? Jak? - jakie amortyzatory kupić? Co warto i co nie warto... retorycznie proszę. Od razu zaznaczę, że gwintowane zawieszenie mnie nie interesuje. Chodzi mi o wygodę podróżowania, lub dobry kompromis pomiędzy wygodą a "sprawną, żywą" jazdą... - gdzieś coś słyszałem, że cześć audi a4 w 3.0 tdi miało seryjnie usportowione zawieszenie - w sensie nie tylko wersje s-line.... prawda? - ile trzeba przygotować na taką przyjemność pieniążków? Z góry dziękuję za informację i proszę mnie nie odsyłać do poprzednich postów.... szukałem już informacji do swojego modelu i jakoś nie znalazłem... (być może źle szukałem....) oczywiście chodziło mi o nie "retorycznie" tylko o "merytorycznie" i w miarę obiektywnie wg. wpisującego....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...