Skocz do zawartości

Guinness11

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Guinness11

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

250 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Guinness11

2

Reputacja

  1. Witam mam problem z błedami Błędy 16795, - Wtrysk dodatkowego powietrza nieprawidłowy przepływ nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia. 17544, Mieszanka za bogata strona 1 - regu;acja długoterminowa - wolne obroty zbyt mała opornoś bład sporadyczny 18036, Magistrala CAN - brak sygnału z czujnika kąta skrętu zwarcie do innego wyjścia - Bład sporadyczny 18043 Magistrala CAN klimatyzacja - brak sygnału zwarcie do innego wyjścia bład sporadyczny Auto pracuje w miarę równo , nie ma falowania obrotów czasem odczuwalne jest załamanie obrotów Proszę o podpowiedź czym to jest spowodowane.
  2. Dzisiaj wymieniłem ten zaworek - (nr tej części 035103245G ) jak ręką odjął, silnik pracuje równo, obroty trzymają się na poziomie 720. z obrotów też już schodzi szybko. Dziękuje za pomoc w naprawie.
  3. Sprawdziłem na polskim vagu temperatura na liczniku 90 stopni natomiast odczyt w komputerze na kanale 001 wynosi 99 stopni (wiatrak się nie załącza) - tak samo wzrasta mniej więcej od 0 do 90 z ta różnicą 10 stopni miedzy komputerem a licznikiem końcowy na liczniku 90 i stoi natomiast komputer 98-99 stopni 032 - odczyt pierwszy wiersz i drugi maja taką samą wartość - 172 albo 176 dodatkowo teraz doszedł błąd 17544 - Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty zbyt mała oporność (załączyłem gaz wcześniej na benzynie tylko jeździłem )
  4. Tak tylko ten jeden błąd wywala. Nie widać żeby była gdzieś nieszczelność. Tam są dwa czujniki, który wymienić? lub jak sprawdzić czy daje poprawne wartości. Zastanawia mnie ostatnie zdanie w tym błędzie "zbyt mała oporność"
  5. Witam NIedawno nabyłem audi a4 b6 1.8t 163KM, problem polega na tym, że po przekroczeniu temperatury ok 60-70 stopni , obroty biegu jałowego wzrastaja do 1000, natomiast przy ok 90-99 stopni obroty wzrastaja do 1200 i utrzymuja sie. Po przegazowaniu do 4 tys obroty spadaja do 800 a nastepnie wzrastaja do 1200 i utrzymuja się. Po odpaleniu lekko trzęsie, wydaje mi się że dość długo utrzymuje się ssanie. Posprawdzeniu vagiem wyskakuje błąd 16891 - Regulacja biegu jałowego - obroty powyżej założonych zbyt mała oporność. Przepustnica przeczyszczona adaptacja zrobiona. cewki, świece oraz sonda lambda przed silnikiem nowe. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...