Skocz do zawartości

abezus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O abezus

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Rozumiem... W zasadzie dowiedzialem sie wszystkiego czego chcialem sie dowiedziec... Dzieki wielkie za pomoc. Pozdrawiam.
  2. Chodzi mi o to czy beda bardzije czule, mocniejsze... cos jak w B7 powiedzmy? Czy beda nadal podobnie twarde jak w b5 i zeby naprawde ostro zahamowac trzeba bardzo silno wciskac pedal w podloge...
  3. No wszystko wszystko... devastation a mozesz mi jeszcze powiedziec czy w a6 c5 beda lepsze hamulce czy tez nie ma co na to liczyc ?
  4. Dzieki za konkretna odpowiedz... Teraz pytanie czy duzo to da i jakie sa mniej wiecej koszta takeigo usprawnienia ukladu hamulcowego od zera?
  5. Wiesz znajomy ma wlasnie te nowe ATE jakies wieksze niz standardowe z B5 i jest podobnie czyli conajwyzej srednio... No widzisz... Czyli to nie moje zboczenie tylko fakt... Teraz czekac az ktos kto zna sie na mechanice odpowie nam na pytanie... Jezdzilem wieloma samochodami i B5 ma zdecydowanie najbardziej "drewniane" hample... Wczesniej mialem alfe 166 i ona owiele fajniej hamowala z tym ze tam byly zaciski brembo. Jednak wszelkiego rodzaju nowsze fiaty doblo fiorino grandepunto to juz zupelnie inna polka pomimo tego ze na przyklad silnik ma 70 koni... A4 B7 podobnie... Pytanie brzmi czy to kwestia starego ukaldu i wraz z wiekiem po prostu robi sie mniej wydajny czy starsze auta tak mialy miec... Ciekawi mnie czy jest mozliwosc usprawnienia takich "drewnianych" hamulcow...
  6. Witam. Postanowiłem napisać o rzeczy która od dawien dawna mnie ciekawiła ale jakoś nie zdobyłem na jej temat informacji... Jak to jest z hamulcami w starszych powiedzmy 10-cio letnich samochodach? Jako przykład przytoczę Audi A4 B5 gdzie wciskając hamulec trzeba naprawdę docisnąć pedał mocno żeby był jakiś poważniejszy efekt hamowania... Miałem do czynienia z paroma egzemplarzami b5 rożne wersje silnikowe od 1.6 do 2.8 i we wszystkich hamulce działają w moim mniemaniu jakby klocek hamulcowy był zrobiony z drewna... Nie jest to wina na pewno ani tarcz ani klocków bo ostatnio znajomy zakupił komplet ATE i jego zdaniem samochód hamuje świetnie moim natomiast nie bardzo. Z drugiej strony weźmy pod uwagę nowsze samochody typu B6,B7 czy nawet innych marek typu fiat gdzie dosłownie muskając hamulec czuć hamowanie a naciskając mocniej można niezapiętego pasami pasażera wysadzić przez przednia szybę... Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś rozeznany w temacie wypowiedział się... Mam jeszcze drugie poboczne pytanie, mianowicie czy prawdą jest ze w A6 C5 są całkiem inne mocniejsze hamulce niż w A4 B5... Mówimy o tych samych wersjach silnikowych powiedzmy 2.8V6... Pozdrawiam.
  7. Hmmm moze zle napisalem o co mi chodzi... Chodzilo mi o to ze po prostu w historii samochodu byly takie sytuacje ze auto jezdzilo na mieszance oleju i plynu chlodniczego wiec kopcenia chyba by nie bylo jesli usterki zostaly napraiwone pozniej a ktos mogl nie dopatrzec odbarwienia ale faktycznie palec po wlozeniu do zbiorniczna i przetarciu scianki bylby tlusty a osad zapewne zostawalby na palcu... Jesli nikt nie podejmuje glebiej tematu to chyba oznacza ze faktycznie byly montowane 2 rodzaje zbiorniczkow i nie ma czym sobie glowy zawracac. Pozdrawiam.
  8. czyli nikt nic nie wie? Ja slyszalem teorie ze zbiorniczek moze sie zabarwiac na ciemny kolor jesli byla uszkodozna uszczelka pod glowica albo w przypadku silnikow z turbo, ze uszkodzona byla turbina i silnik pracowal przez dlugi okres na mieszance plynu chlodzacego i oleju. Sam nie wiem czy to brednie czy jest w tym choc minimalna czesc prawdy. Pozdrawiam.
  9. Witam. Chcialem zapytac o jedna rzecz ktora ostatnio mnie bardzo nurtuje i w zasadzie nie moge znalezc na nia odpowiedzi... Jak to jest z kolorem zbiorniczka wyrownawczego plynu chlodzacego w audi a4 b6? Ogladajac rozne auta mozna znalezc albo zbiorniczek jasny przejrzysty albo ciemny taki jakby brudny... W roznych latach byly montowane inne zbiorniczki czy moze ma to zwiazek z czyms innym... Ponizej wklejam zdjecie tych 2 roznych kolorow zbironiczka. Bylbym wdzieczny za rozwiazanie zagadki. Pozdrawiam.
  10. Dzieki wielkie za zaspokojenie ciekawosci W zasadzie to podejrzewalem ze beda to okolice wlasnie 200 koni ale tez dowiedzialem sie nowej rzeczy, mianowicie ze konstrukcyjnie 163konna wersja to to samo co 150... Zawsze myslalem ze jednak jakas roznica musi byc Dzieki za info. Pozdrawiam.
  11. czyli czipujac wersje 150 koni bede mial powiedzmy to ~190km a czipujac wersje 163 konie bede mial dalej ~190 kucy... Dobrze rozumiem ?? Idac dalej BEX mozna pewnie do 230 koni lekko zczipowac... Teraz pytanie w jakich latach byl ten silnik produkowany ?
  12. Witam. Chcialbym uzyskac informacje od kogos kto dokonywal zmiany programu w audi a4 1.8 turbo badz widzial takowe autko... Glownie interesuje mnie jaka bylaby moc z wersji 163 konnej. Pozdrawiam.
  13. No nie ma szans... Popatrz sobie w jakie gniazdo w starym routerze byl wpiety kabel od linii... W to waskie telefoniczne. Twoj router nie ma takiego wejscia wiec nie masz w co wlozyc kabelka Juz pomijam fakt ze do netii musi byc router z modemem adsl. Jak chcesz na szybko i bez wydawania pieniedzy to zalatwic to znajdz kogos kto ma niepotrzebny modem na usb od neostrady. zmontuj zainstaluj wpisz hasla i bedzie smigac. Pozdrawiam.
  14. Dokladnie tak. Ponadto jendo z wejsc hdmi w samsungach jest zawsze dedykowane pod PC. W serii "A" bylo to hdmi 2, natomiast w serii "B" hdmi 3. Po podpieciu w te wejscia oraz wylaczeniu skalowania na karcie graficznej (jesli posiadasz karte graficzna ATI) obraz jest idealny. Powiem wiecej... Ja od ponad roku uzywam 32B650 jako monitora komuterowego i nie narzekam Co do dzwieku to zawsze lepiej podpiac osobno bo te glosniczki w telewizorach lcd to jawna parodia. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...