Skocz do zawartości

MarekA4B5

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MarekA4B5

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Biała Podlaska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia MarekA4B5

0

Reputacja

  1. Na rezerwie, w ogóle nie jeżdżę, co 12-15tys wymieniam filtr. Co do tankowania to Polskiej już nigdy nie wleje jak nie będę musiał bo zawsze padają jak tylko wleje Polską. Teraz padły bo zatankowałem na Orlenie Verwe. Zawsze tankuje paliwo za wschodniej granicy i jest git, nic się nie dzieje filtr paliwa spoko, wlewam Polską filtr paliwa do wymiany i siadają wtryski. Więc albo mam takie szczęście do tankowania na Polskich stacjach albo nie wiem co.
  2. Powiem tak, leje paliwo z pewnego źródła. Rocznie robię około 45-55tyś. Autko ma już przeszło 310tys km. No tak, tylko że w tamtym roku pompki były wymieniane na nowe minął ponad rok i znów to samo, znaczy nie teraz padł pierwszy na pierwszym cylindrze. A może być ten główny mechanizm sterujący pompki uszkodzony?
  3. Witam. Kolejny raz mam problem z pompo-wtryskiwaczami, i powiem że mam dość kolejnego regenerowania lub kupna używanych (na nowe mnie nie stać). I myślę o przełożeniu silnika 1.9TDI 110km w miejsce 1.9TDI 116km. I teraz nie wiem czy to w ogóle jest możliwe, i czy jest opłacalne. I teraz do Was pytanie, czy stara skrzynia będzie pasować do "nowego" silnika, i sprzęgło dwu masowe, i jak z innymi podzespołami. Chciałbym uzyskać od Was jakieś porady a nie drwiny, lubię to auto, tylko że naprawy pompo-wtryskiwaczy mnie już dobijają. Nie i nie jeżdżę na Polskiej Ropie tylko na Ropie za wschodniej granicy, a wtryski zawsze się psują jak zatankuje Polską, taka w tym jest zależność. Proszę o pomoc.
  4. Witam. Kolejny raz mam problem z pompo-wtryskiwaczami, i powiem że mam dość kolejnego regenerowania lub kupna używanych (na nowe mnie nie stać). I myślę o przełożeniu silnika 1.9TDI 110km w miejsce 1.9TDI 116km. I teraz nie wiem czy to w ogóle jest możliwe, i czy jest opłacalne. I teraz do Was pytanie, czy stara skrzynia będzie pasować do "nowego" silnika, i sprzęgło dwu masowe, i jak z innymi podzespołami. Chciałbym uzyskać od Was jakieś porady a nie drwiny, lubię to auto, tylko że naprawy pompo-wtryskiwaczy mnie już dobijają. Nie i nie jeżdżę na Polskiej Ropie tylko na Ropie za wschodniej granicy, a wtryski zawsze się psują jak zatankuje Polską, taka w tym jest zależność. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...