Skocz do zawartości

Mazurskyy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mazurskyy

Informacje

  • Imię
    Seweryn
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Mazurskyy

0

Reputacja

  1. Sprawdzałem wskazanie na kanale 51. Na 49 temperatura pokrywa się z tym co na liczniku. Miałem trochę inną rozpiskę kodów z climatronica ale jeżeli 51 to jednak temperatura silnika a nie płynu to zamiast wymieniać termostat spróbuje najpierw wymienić sam czujnik temperatury. Nie miałem pojęcia, że są dwa osobne czujniki. Dzięki za pomoc!
  2. Witam, Mam dość dziwny problem z temperaturą cieczy chłodzącej. Silnik, o którym mowa to 1,9 TDI 66kW o sygnaturze AHU. Podczas jazdy silnik nagrzewa się maksymalnie do temperatury około 75-80 stopni (tyle pokazuje wskazówka na tablicy rozdzielczej)...nie było by to nic nadzwyczajnego i sugerowałoby awarie termostatu gdyby nie fakt, że temperatura na kodach od climatronica wzrasta miarowo wraz ze wskazówką do wcześniej wspomnianej temperatury75 - 80 stopni po czym wskazówka stoi w miejscu a wartość pokazywana na kodach climatronica rośnie dalej i zatrzymuje się na 90. Zdarzało się, że wskazówka temperatury sięgała 90 stopni ale było to w upalne dni kiedy na ogół stałem przez jakiś czas w korku (nie sprawdzałem wtedy odczytu z climatronica). Jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o wszelkiego rodzaju mechanikę, Zamierzam w najbliższym czasie wymienić obecny termostat na wahlera. Zastanawia mnie jednak fakt czy ktoś miał podobne obserwacje. I czy pomogła mu rzeczywiście wymiana termostatu czy może potrzebny był również nowy czujnik a może inny rodzaj cieczy chłodzącej.
  3. Witojcie, Jak w temacie borykam się z problemem braku mocy wynikającej z 90 rozjuszonych koni mechanicznych w moim rydwanie. Chciałbym dokupić kilka tych mechanicznych stworzeń, żeby w miarę dynamiczniej przemieszczać się z miejsca na miejsce. Moje autko to Audi A4 B5 z 1999r. wersja poliftowa z silnikiem 90konnym, kod AHU. Auto jest bezawaryjne, tanie w eksploatacji ale niestety szaleńcze bestie pod maską nie radzą sobie z rydwanem czyniąc go zwyczajną miejsko-wiejską furmanką. Mając na uwadze podkręcenie mocy oraz nie za wysoki koszt tej operacji intensywnie myślę o wgraniu softa z wersji 110 konnej. Wiem, że auta 110 konne posiadają wiele cech odmiennych takich jak np zmienna geometria turbiny itp. Dlatego chciałem poprosić o opinię z cyklu "czy warto" grono znamienitych fachowców którzy zjedli na ocynkowanej karoserii Audi wszystkie zęby
×
×
  • Dodaj nową pozycję...