-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O skrzypul

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
S4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
3.0 TFSI V6
-
Kod silnika
CGWC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
925 wyświetleń profilu
-
Jest tu masa obrońców i tego nie zaneguję bo jednak dobry z niego online chłopak i sporo DIY napisał. Ale mimo wszystko od conajmniej 2 lat nie dostaje żadnych odpowiedzi i niemałe pieniądze chciałem u Ciebie zostawić. Ale jak masz mnie w dpie to Ciebie też mam i tyle w temacie,
-
Do Grześka sie nie dzwoni. Do Grześka sie nie jeździ. Chłopak jest zarobiony i olewa zwykłych ludzi ciepłym siurem co w obecnych czasach nie przystoi. Nie to, Grzesiu, żebym miał coś do Ciebie, bo dużo pomagasz tu na forum ale bądź że Człowiekiem i zacznij mnie traktować jak normalnego zdecydowanego czlowieka bo nie jednego, nie trzydziestu Ci nagrałem! Firma NAVIPOL profi ogarnie temat. Od kilku dni NIE
-
w 400 konnej 2.0 tfsi mialem cooler TopTune za 1400zł montowany P&P jak wagner. spisywał sie rewelacyjnie i chodził jak wściekły. Ciężko go dostać ale warty kazdej złotówki. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
mam podobny problem w A6 C6 3.0 TDi daje w gaz a ona po 2 sekundach zaczyna reagować. czasem jeżdżę dodając gazu w opór, puszczając, dodając, puszczając i tak kilkanascie sekund i przez te kilkanascie sekund nic sie nie dzieje.. Niby diesel więc ospały więc wybaczam ale kurde.... coś chyba raczej nie tak z tym śmierdzielem jest Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
Wojtek Najpierw umyj auto, później Tar&Glue, zmyj dokladnie. Rzuć na całe auto jakiś siuwax do czyszczenia zabrudzeń metalicznych czyli te krwawiące specyfiki co sie na felgi stosuje. swietny jest ADBL Vampire Liquid. na całe auto. zmyj i jeszcze raz szampon. Później glinka. do poślizgu glinki wystarczy jak do aplikatora z wodą dodasz kilka kropel szamponu samochodowego. po glinkowaniu (uwaga, to może być dziwne) umyj auto ale zamiast szamponu zastosuj Ludwik bądź inny plyn do naczyń. Lakier po nim będzie tępy jak dzida. na tak wyjałowiony lakier połóż fusso (im mniej go nalozysz tym lepiej) i na lekko 6 miesiecy bedziesz mieć z głowy. Później co kilka myć mozesz stosować Shiny garage wet protector dla świetnego odpychania wody Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
Znajomi nawet na białe auta kładą tego fusso do ciemnych i są zadowoleni. ponoć ten do ciemnych łatwiej się dociera. trwałość latem spokojnie 2 miesiące. Jak nie chce Ci się bawić z woskiem to polecam quick detailer: Sonax BSD świetnie wyciąga głębię koloru i całkiem nieźle odpycha wodę. tu u mnie na filmie: Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
fusso od soft99 do ciemnych lakierów. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
wydros 235/40/19 będzie mieć najbardziej zbliżony obwód koła ale ciężko z dostępnością no i cena wyzsza niż "standard" 255/35 Nankangi kupują stance'owcy bo się dobrze naciągają. Z takich budżetowych z dobrą trakcją popatrz na Vredestein Ultrac Sesanta. Na mocnych A3 FWD chłopaki sobie chwalą. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
dokladnie. Spline S2 M10 Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
Zatrzymuje się tak jakby skończył podnosić. opuszcza i dociąga bez zastrzerzeń. Dzieki Wydros. Spróbuję tak zrobić. Czlowiek się uczy całe życie Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
apropo elektrycznej klapy. Moja wędruje do góry ale ostatnie 5cm muszę jej pomóc reką bo klapa nie otwiera się do pełnej wysokości. siłowniki do wymiany? Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
te fotele ze zintegrowanym zagłówkiem mają mało miejsca ale bez problemu idzie ładnie wpasować 2x7cali koszta niewielkie ale pomoc tapicera bezcenna. sam miałem chęć w A3 8P to zrobić ale tak wyszło, że projekt z fotelami s3 8v się sprzedał.... tak czy siak. Mod warty zachodu i niedrogi. jak znajdę foty rozprutego fotela S5/S4 to tu wrzucę. z 1.5roku temu robiłem dokładne pomiary ale nigdzie już nie mogę znaleźć fotki z przymiarki po zrzuceniu skóry :/ Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
z OC jest tak jak piszesz ale wcale nie jest łatwo z ubezpieczycielem. Z AC każdą pozaseryjną część musisz zgłosić do oględzin i mieć paragon/fakturę zakupu i lub fakture zakupu z montażem. Wartość auta zwiększa się wtedy o cenę modów/doposażenia ale też składka wzrasta i to niemało. Jeśli nie ma w umowie AC uwzglednionej wyceny to ubezpieczyciel wraca auto/części z seryjnego wyposazenia auta kilka lat temu mialem przygodę z latarnią A3 zrobioną na S3 na fullu. Jedynym sensownym rozwiazaniem było doprowadzenie do szkody calkowitej i maxymalne zanizenie wartosci "wraku" przy wypłacie "całki" dostajesz pieniądze na konto i nikogo dalej nie interesuje co zrobisz z autem. No dobra, za bardzo się rozpisałem [emoji14] W każdym bądź razie na zwrot ekstrasowych fantów z AC nie ma co liczyć. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
Jawor pewnie że ukradną ale nie handlarze więc jest duża szansa, że osiedlowi chłopcy odpuszczą sobie "Twoje" i wezmą wkłady sąsiada. Złodziejka dobrze wie co ukraść. Kupowanie z Allegro z niewiadomego pochodzenia bez kwitu też mija się z celem bo to w jedynej mierze My napędzamy koniunkturę kradzieży. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
wkład fotochrom 8F0857535H kosztuje coś ponad 1900zł za sztukę czyli oba szkiełka 3800 drogie są. Warto zapłacić kilka PLNów i jechać do gościa od znakowania pojazdów. http://czesci.benepol.pl/sklep/ https://www.ecstuning.com/b-genuine-european-volkswagen-audi-parts/heated-blind-spot-mirror-left/8f0857535h/ Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka