Skocz do zawartości

Keri_w

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Keri_w

Informacje

  • Imię
    Irek
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Keri_w

0

Reputacja

  1. Witam A więc przyjrzałem się tak na szybko układowi dolotowemu i odmie i jedno już wiem na pewno, że brakuje mi przewodu odpowietrzającego odmy ( wg ETKI nr 058103213 ). Zostały z niego tylko fragmenty na końcach Z początkiem tygodnia mechanik zamontuje mi nową, wtedy też sprawdzi szczelność całej reszty. A co do błędów to cały czas wyskakuje mi błąd o treści: 1 Fault Found: 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded Czytałem że za ten błąd może odpowiadać wiele rzeczy a wiec: 1- niewłaściwa praca wtryskiwaczy 2- problemy z ciśnieniem paliwa 3-usterki obwodu zapłonu 4- sonda lambda szwankuje 5-czujnik temperatury 6-błędy w przepływce Jak uporam się z tą odmą i sprawdzę cały dolot to zrobię logi i będzie można zobaczyć czy przepływka pokazuje dobrze i ewentualnie co sprawdzić dalej. Witam ponownie. Na początku życzę Wesołych Świąt Trochę zajęło mi to czasu, ale w końcu udało mi się załatwić sprawę odmy. Brakujący przewód odpowietrzający z odmy został założony. Układ dolotowy został sprawdzony i według mechanika wszystko jest ok. No ale nic to nie pomogło, w dalszym ciągu nim silnik się lekko nagrzeje to ma ochotę zgasnąć i trzeba go ciągle lekko gazować. Zrobiłem więc logi dynamiczne kilku bloków które przewijały się przez forum jako istotne, może one jakoś pomogą. http://vaglog.pl/log_256161.html http://vaglog.pl/log_256162.html http://vaglog.pl/log_256163.html http://vaglog.pl/log_256164.html http://vaglog.pl/log_256165.html http://vaglog.pl/log_256166.html http://vaglog.pl/log_256167.html Przed wykonaniem logów sprawdziłem błędy i wyświetliły się dwa: 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent 16514 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0130 - 35-00 - Please Register/Activate Po wykonaniu logów błędy się jeszcze nie pojawiły. Jeśli może ktoś pomóc i przedstawić analizę logów to będę wdzięczny
  2. Dzięki bardzo za podpowiedz Jutro się temu przyjrzę i dam znać co udało mi się ustalić.
  3. Na początku chciałbym wszystkich przywitać. Forum przeglądam od dłuższego czasu no i w końcu przyszła ta chwila kiedy muszę skorzystać z Waszej pomocy. W czym problem? Otóż w moim samochodzie po odpaleniu silnik wchodzi na obroty ( ok 1000 obr/min ) po czym gaśnie. Silnik odpala na dotyk. Po odpaleniu trzeba go lekko gazować aby obroty utrzymać na właściwym poziomie, inaczej falują od 300 do 900. Dodatkowo przy mocnym gazowaniu jak i próbie ruszenia silnik zaczyna się dusić. Dzieje się tak do momentu aż silnik się lekko nagrzeje, później problem znika. Oprócz tego, samochód zrobił się strasznie mułowaty, w ogóle nie czuć przyspieszenia. Co już sprawdziłem: - przepustnica przeczyszczona i zaadaptowana - ciśnienie pompy paliwa ok Na chwilę obecną mam zrobione tylko logi statyczne grup 2, 7, 9, 13, 16 http://vaglog.pl/log_253401.html http://vaglog.pl/log_253402.html http://vaglog.pl/log_253403.html http://vaglog.pl/log_253404.html Wiem że najlepiej jest zrobić logi dynamiczne, ale tu moja dodatkowa prośba. gdybyście podali mi które grupy w pierwszej kolejności logować. Mam problem z lapkiem i bateria trzymie mi dosłownie chwilę więc nie chce tracić czasu na robienie logów które nic nie wniosą do tematu. Z góry dzięki za pomoc. Witam ponownie Czy nie ma szansy na jakąkolwiek podpowiedz? Chciałbym ogarnąć ten temat, bo te poranne odpalanie już mnie dobija.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...