Skocz do zawartości

rarkin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rarkin

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Leżajsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia rarkin

0

Reputacja

  1. Podlaczylem sobie panel o takich samych numerach, tylko mial na koncu H zamiast B jak u mnie i zachowywal sie tak jak moj. To przez to H na koncu, czy to znaczy, ze to nie wina panelu, tylko czegos innego?
  2. Dziekuje bardzo za pomoc, poszukam jeszcze z podobnymi numerami i zobacze czy sie problem rozwiaze. Dam znac jak sie cos zmieni.
  3. Wybaczcie brak przywitania, troche tak na szybko zalozylem ten temat po przeszukaniu forum i internetu w poszukiwaniu odpowiedzi na moje pytanie. Do innych dzialow jeszcze nie zagladalem. Co do migania to domyslam sie, ze chodzi o zimne luty, bo juz wczesniej o tym czytalem, ale to nie glowny problem. Brak nawiewu na szyby i cieplego nadmuchu to przed zima wiekszy problem. Niestety nie mam ani kabla ani programu, takze samodzielne diagnozy nie sa mozliwe. Opieram sie na tym co powiedzial ten elektryk, tym bardziej, ze nie wzial kasy za diagnoze, wiec chyba nie mial interesu w sklamaniu. Czyli jesli wymienie panel na taki w ktorym beda sie roznic tylko cztery ostatnie symbole, to wszystko powinno dzialac prawidlowo po przelaczeniu ( zakladajac, ze faktycznie przegrzal sie modul odpowiedzialny, za sterowanie tym)?
  4. Witam, jestem nowy na forum i od razu przychodze z problemem. Moim problemem jest brak nawiewu na przednia szybe oraz brak cieplego nawiewu ogolnie. Po nacisnieciu przycisku odpowiedzialnego za nawiew na szybe wlaczaja sie max obroty tak jak wczesniej gdy jeszcze dzialal, lecz powietrze wylatuje wszystkimi otworami poza tym pod szyba. Drugim problemem jest brak cieplego nadmuchu. Obie dolegliwosci staly sie mniej wiecej w tym samym czasie ( zauwazylem to po dluzszej przerwie w uzywaniu tych funkcji przez lato, wczesniej obie dzialaly). Dodatkowo podswietlenie panelu czasem swieci caly czas, czasem miga, a czasem wcale nie swieci, ale funkcje procz tych dwoch dzialaja normalnie. Teraz przejde do sedna sprawy. Bylem w tym tygodniu u elektryka od samochodow i po rozkreceniu panelu, posprawdzaniu go powiedzial, ze przegrzal sie bodajze sterownik do sterowania klapami i odpowiedzialny za cieply nawiew. Powiedzial zeby wymienic panel klimatronik. I tu zaczynaja sie schody, bo nie znalazlem ani na allegro ani na szrotach w promieniu 70km od miejsca zamieszkania panelu z pasujacymi numerami. Moje audi to A4 b5, 95 rocznik, 1.8 benzyna, a nr klimatronika to: 5HB 006 500-11 8D0 820 043 D. Czy da rade wymienic panel na jakis z innymi nr ( jesli tak to, jakie nr sa jeszcze akceptowalne), a jesli nie to jaka mi pozostaje opcja naprawy tego dolegliwego problemu? Da rade zmienic lub naprawic sam przegrzany modul? Na allegro jakis gosc z zywca oglasza sie, ze naprawia klimatroniki do b5 za 100zl, ( nowy z moimi nr widzialem po 300zl na zamknietych juz aukcjach allegro). Jaka opcje proponujecie? Dodam, ze fundusze maja spore znaczenie i nie chcialbym, zeby to mnie kosztowalo wiecej niz te 100-150zl. PS, znacie moze kogos kto w okolicach rzeszowa moglby sie podjac skutecznie naprawy mojej przypadlosci? Z gory dziekuje za pomoc i czekam na wasze propozycje co do rozwiazania tego problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...