Skocz do zawartości

bossms

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bossms

Osiągnięcia bossms

0

Reputacja

  1. soczewki to pewnie mozna spokojnie wyczyscic jakas miekka szmatka
  2. Jesli w polozeniu srodkowym przesuniesz lewarek np w lewo (nie wbijajac zadnego biegu) to po puszczeniu powinien on sam wrocic znow do srodka a u mnie tak nie jest.[br]Dopisany: 10 Lipiec 2011, 08:12_________________________________________________prosze ponownie jesli ktos z Was ma mozliwosc o zalaczenie schematow z Etki, Elsy tego elementu tzn wybierak i dalsze polaczenia do skrzyni.[br]Dopisany: 10 Lipiec 2011, 21:28_________________________________________________czyzby to byl taki element ktorego jeszcze nie rozkrecaliscie? moze jednak ktos dysponuje wiedza w tym temacie?
  3. Witajcie lewarek w moim aucie niestety nie chce samoczynnie wracac do polozenia srodkowego (luzu) - skrzynia 6 rozebralem tunel i sprawdzilem czy wszystko jest dobrze nasmarowane oraz dodatkowo nasmarowalem polaczenia. nadal nie chce wracac bede musial rozebrac cos wiecej, bo moze jakas sprezynka spadla (jesli tam jest) prosze jesli ktos z Was ma mozliwosc o zalaczenie schematow z Etki, Elsy tego elementu tzn wybierak i dalsze polaczenia do skrzyni. Pozdrawiam
  4. Przy ostatniej wymianie zarowek postojowych w moich xenonach zauwazylem ze odblysniki sa.... wypalone. Wymontowalem i zawiozlem tutaj Reflektory Grzegorz Garczarek Motoryzacja 40-313 Katowice Dąbrówka Mała ul. Pod Młynem 31 tel. +48(032)256-62-53 (8.00-16.00) nalozenie nowej warstwy odblysnika koszt 120 zl za dwie sztuki zrobione profesjonalnie polecam.
  5. Chodzi o to siteczko? jesli tak to staralem sie to wyciagnac ale nie chce tego zlamac ;/
  6. pływak poziomu plynu? myslalem ze nie ma takiego... tylko jakies elektrody sie zwieraja/rozwieraja
  7. hej hamulce ok plyn, klocki i tarcze wymienione wszystko odpowietrzone co jeszcze moze powodowac ze w zbiorniczku wyrownawczym plynu hamulcowego wciaz sa pecherzyki z powietrzem? jak odkrece zbiorniczek to oczywiscie znikaja ale po kilkudziesieciu km znow sa tam pecherzyki powietrza...
  8. Witajcie jest juz podobny watek w dziale hamulcowym ale jakis martwy sie stal wiec moze tutaj znajdzie sie ktos kto zetknal sie z podobnym problemem Odwiedzilem juz 3 mechanikow i nadal nic sie nie dowiedzialem konkretnego w moim problemie. Audi 1,9 Tdi 130 ps kilka dni temu otworzylem maske i zauwazylem plyn hamulcowy na zbiorniczku wyrównawczym ;/ i tu pojawilo sie pytanie, dlaczego? staram sie utrzymywac w czystosci elementy pod klapa wiec nie ma mowy o rozlaniu plynu. w samym zbiorniczku ubylo troche plynu ale tlumacze to sobie zuzyciem klockow (oraz tym wyciekiem). jak odkrecilem korek to plyn prawie sie wylewal. prosze nie smiejcie sie ze najpierw pisze ze w zbiorniczku ubylo plynu a po odkreceniu bylo go pod korek bo tak wlasnie bylo. poruszam sitkiem (czystym nie zapchanym) to plyn zejdzie do poziomu ktory widac z boku zbiorniczka ale po przejechaniu kilkudziesieciu km znow jest pod korek. przegladajac fora doczytalem ze moze to byc wina serwa lub vacum pompy. Jakie macie opinie na ten temat (tzn. na temat "wyciskania" plynu hamulcowego przez zbiorniczek)[br]Dopisany: 23 Marzec 2011, 11:47_________________________________________________Czy moze nieszczelnosc pompy sprzegla dawac taki objaw ze plyn hamulcowy wraca do zbiorniczka wyrównawczego drugim przewodem?? i tutaj bedzie odpowiedz na moje pytanie?
  9. a co myslicie o problemie ze sprzeglem? przeciez to ten sam plyn hamulcowy. [br]Dopisany: 17 Marzec 2011, 21:55_________________________________________________tarcze i klocki wlasnie wymienilem plyn rowniez ale problem z "wyciekajacym" plynem ze zbiorniczka nadal jest koledzy wypowiedzcie sie po fachowemu... bo juz padam.
  10. Dot4 castrola mysle ze nie jest zlym plynem. ale na prawde plyn moze dawac takie objawy?? (cisnienie w zbiorniczku???)[br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 14:23_________________________________________________mial ktos z Was podobny problem??
  11. Witajcie Odwiedzilem juz 3 mechanikow i nadal nic sie nie dowiedzialem konkretnego w moim problemie. Audi 1,9 Tdi 130 ps kilka dni temu otworzylem maske i zauwazylem plyn hamulcowy na zbiorniczku wyrównawczym ;/ i tu pojawilo sie pytanie, dlaczego? staram sie utrzymywac w czystosci elementy pod klapa wiec nie ma mowy o rozlaniu plynu. w samym zbiorniczku ubylo troche plynu ale tlumacze to sobie zuzyciem klockow (oraz tym wyciekiem). jak odkrecilem korek to plyn prawie sie wylewal. prosze nie smiejcie sie ze najpierw pisze ze w zbiorniczku ubylo plynu a po odkreceniu bylo go pod korek bo tak wlasnie bylo. poruszam sitkiem (czystym nie zapchanym) to plyn zejdzie do poziomu ktory widac z boku zbiorniczka ale po przejechaniu kilkudziesieciu km znow jest pod korek. przegladajac fora doczytalem ze moze to byc wina serwa lub vacum pompy. Jakie macie opinie na ten temat (tzn. na temat "wyciskania" plynu hamulcowego przez zbiorniczek)
  12. W moim autku w koncu po zmianie chyba na 3 mechanika okazalo sie ze trzeba wymienic rolke od alternatora (te po ktorej przesuwa sie pasek klinowy). teraz jest blogi spokoj.
  13. Miałem taki problem, migała kontrolka świec żarowych i świeciła się kontrolka ESP. Powód brak świateł stop - zepsuty ten włącznik przy pedale hamulca
  14. wczoraj uzupelnilem gaz w sprezarce (i olej) i dalej tak samo slychac stuki. dzis jeszcze wymienie pasek. i odpale go bez paska. zobaczymy[br]Dopisany: 13 Sierpień 2008, 13:26 _________________________________________________pasek wymieniony (napinacz tez) dalej sa stuki, moj mechanik nie wierzy ze moga byc poduszki do wymiany. gdzie jeszcze szukac tych stukow?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...