Skocz do zawartości

Stasiu5231

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Stasiu5231

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Słupsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Stasiu5231

0

Reputacja

  1. Mieliście racje, pompa wody była przyczyą - pęknięty wirnik. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam
  2. Dzisiaj wyjąłem całkowicie termostat, siłą rzeczy samochód nagrzewał się wolniej ale układ dalej jest zapowietrzony. Temperatura 86 stopni, a z nawiewu leci zimne powietrze. Parownik od LPG zamarza po pewym czasie.Odopwoietrzyłem, przy angrzewicy ale dalej nic, mechanik mówił, że Audi odpowietrza się sama, ale pomimo tego próbowałem jej pomóc i nic. Pompa wody sprawna, bo widze, że rzuca wodę górnym węrzykiem do zbiorniczka wyrównawczego. Ręce opadają ;/
  3. Auto od 3 lat. Przejechane ponad 40 tys. Termostat wymieniłem około 2 tys temu, teraz wymieniłem ponownie ale jednak tamten był dobry.
  4. Zalany był i jest płynem Petrygo do -35 stopni. I temperatura zaczęła rosnąc po dobrych 50km wieć przez pewien czas trzymał dobrze tem do 90 stopni. Więc te łopatki mogły by sie obluzować w czasie jazdy?
  5. Witam, borykam sie z problemem w Audi A4 1.8 95r. z bardzo wyoką tem. silnika, po przejechaniu kilku km silnik łapie tempertue 110-120 stopni i nie spada. Płyn w zbiorniczku nie ulega zmianie jest w normie. Jest tylko obieg zamknięty, nie puszcza płynu na chłodnice, po zmianie termostatu sytuacja kompletnie się pogorszyła ponieważ, wgl nie ma nawet krótkiego obiegu, parownik zamarza, gómowe węrzyki wychodzace z silnika są zimne i miękkie. Odpowietrzałem układ węrzykami prowadzącymi do nagrzewnicy, ale problem nie uległ zmianie. Co może być przyczyną? Pozdrawiam
  6. Znaczy się, czytałem gdzieś na innym forum, że stan oleju jest wtedy gdy zaczyna sie wydobywać olej z korka wtedy oznacza stan
  7. Hehe okey Ale wstępna teza wskazuje zdecydowanie na niski poziom oleju w skrzyniu? --------------------------- Powalczyłem troche dzisiaj i w skrzyni istna sahara Wlałem 1L i bez następnego się chyba nie obejdzie. Dźwięk zdecydowanie "łagodniejszy" lecz wciąż słyszalny
  8. A jaki olej i jakiej firmy kupić? I gdzie się to dolewa ponieważ, w tych sprawach jestem kompletnie zielony? Pozdro
  9. Witam, tak jak w temacie silnik wydobywa dziwny dźwięk bedąc na trzecim i czwartym biegu (na czwartym zdecydowanie głośniej) przypominający charakterystyczne uruchomienie turbiny w silniku diesla. (na piątym biegu jest słyszalny, zdecydowanie delikatniejszy dźwięk przedstawiony wczęsniej) - dźwięk ustakje gdy wcisne pedał sprzęgła (bedąc dalej mieć wbity bieg) - gdy zdejme nogę z gazu - na pierwszym i drugim biegu brak charakterystycznego dźwieku Cóż to jest? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...