Skocz do zawartości

nar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nar

Informacje

  • Imię
    Narcyz
  • Miasto
    kalisz

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia nar

0

Reputacja

  1. U mnie jak w MMI włączę tryb Podróż to xenony maja mały zasięg też tam sobie kiedyś nagrzebałem. Mam MMI po polsku to trochę pomaga.
  2. Dzięki za telefon, rozmowa była kulturalna gość chciał nawet dać mi swoje auto abym mógł pojechać sobie do pracy na II zmianę. Myślał że się nie obetnę jak mi nie będzie wywalać żadnego błędu i dokładnie tak by było gdyby po programie nie zapalał się ten check. Chwaliłbym go teraz wszędzie za dobrą robotę. Nie znam się na tuningu ale nawet gdyby mój oryginalny wsad jakoś źle mu się zgrał to nie mógł wziąć z innego auta twierdził że robił wiele takich samochodów. Do Wraclaguna- dziękuje raz jeszcze za ten telefon Gość robi wszystko nie chcę tu publicznie pisać o cenach ale jak najbardziej można u niego zamówić sterownik z oryginalnym oprogramowaniem i wszystko będzie działać włącznie z immobilizerem.
  3. Nie mam pojęcia, ale nie jest to jakaś błahostka bo temat już pewnie byłby rozwiązany. Jutro będę wiedział czy sterownik widzi tą sondę czy nie, oczywiście diagnosta nie zajmuje się programem sterownika i w program na pewno nie będzie ingerował. Może mi udzielić najwyżej ogólnych informacji czy diagnostyka pozostałych urządzeń działa prawidłowo itp. Nawet jak zapalił się check po programie to auto jeździło normalnie nie przechodziło w tryb awaryjny czy coś takiego.
  4. Tam możesz jedynie wysłać pozew do sądu, "proszę mi nie przyjeżdżać i nie dzwonić jeśli mi sąd nakaże oddać panu 15000 to tak zrobię teraz uważam sprawę za zamkniętą" Takie jest jego zdanie, gdyby była to jakaś prosta sprawa do rozwiązania to na pewno by tak zrobił lecz skoro jest padnięty sterownik to już są za duże koszty. Tym bardziej że w używce nie będzie działał immobilizer czyli nie jest wstanie doprowadzić auta do takiego stanu jak było.
  5. W EDC17 nikt Ci nie przegra immo do sterownika silnika, wiec jesli chcesz uzywke musisz pogodzic sie z faktem ze nie masz immo. No to ładny gips
  6. Na jutro jestem umówiony na komputer do chłopaka który pracuje w serwisie audi, gdyby kogoś interesowało to cena nowego sterownika w aso 3900 plus 350 montaż z wczytaniem kluczyków. W serwisie gdy dowiedzieli się iż ze sterownikiem było coś kombinowane to nawet nie chcieli podpinać auta pod komputer dlatego iż ponoć mieli przypadki iż po próbie aktualizacji oprogramowania sterownik potrafił się całkowicie zawiesić.Nie ma takiej opcji jak wyczyszczenie danych ze sterownika do zera i wczytanie nowych jest tylko aktualizacja która zmienia tylko niektóre fragmenty w programie pod warunkiem iż masz starszą wersję u siebie.Zresztą jak sterownik jest w jakiś sposób uszkodzony to wgranie serii nic nie da tak będzie łapał błędy. U mnie tak było że po powrocie do serii również zapalał się check po zmianie sondy też się check zapalił, jak wyjął ostatni raz sterownik i coś pokombinował to możesz teraz odłączyć wtyczkę od sondy i nic się nie dzieje. Jutro się wszystkiego dowiem, za co ta sonda jest odpowiedzialna i co tam jest nakombinowane, używany sterownik 800-1000 pln tylko trzeba znaleźć jeszcze kogoś kto ogarnie immobilizer i resztę.
  7. Samochód kupiłem dwa miesiące temu był serwisowany w Holandii
  8. Będę musiał udać się pewnie do ASO po jakąś opinie, mam na szczęście rachunek choć jak poprosiłem na drugi dzień po modyfikacji o powrót do serii to oddał mi pieniądze i chciał aby zwrócić mu rachunek. Na szczęście nie miałem tego rachunku przy sobie kazał mi go przywieźć ale wciąż ten check się zapalał więc postanowiłem sobie rachunek wraz z wykresami po chipie zachować. Chociaż mam jakiś papier że coś u niego było robione, każdy rzeczoznawca powinien potwierdzić iż bez wyjmowania i rozbierania sterownika modyfikacja nie jest możliwa. Prawdopodobnie szybko się zorientował iż ze sterownikiem coś się stało dlatego tak chętnie oddał mi kasę dodatkowo coś pogrzebał w sterowniku aby nie wywalał błędu i myślał iż będę żył w nieświadomości. Była jego ingerencja w sterownik teraz sterownik nie działa prawidłowo to kto to mógł uszkodzić?
  9. GOODHOPE TEAM -Dobra Nadzieja koło Pleszewa, niby firma z tradycjami,dlatego niech to będzie dla każdego przestroga iż podczas rozbierania sterownika można go uszkodzić. Generalnie to nawet sam mi powiedział, wie Pan może Panu wydawać się dużo 1100 pln za dwie godziny pracy ale gdybym coś Panu uszkodził to urządzenie kosztuje 6000, więc to jest ubezpieczenie takie autocasko. Teraz nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności każe mi pisać pozew cywilny, sugeruje iż nie wiem jak wcześniej reagowało auto na jazdę bez podpiętej sondy bo nigdy tej wtyczki nikt wcześniej nie zdejmował. Sterownik po programie diagnozował jakieś kłopoty z sondą, po następnych jego modyfikacjach nie reaguje na zdjętą wtyczkę sondy a on mi wciska że jest niby wszystko ok. Ryzyko rozbierania sterownika i lutowania do płyty jakiś kabelków jest zawsze, sto razy mu się uda a sto pierwszy nie, szkoda że musiałem przekonać się o tym na własnej skórze. Ale może chociaż ktoś inny będzie miał jakąś przestrogę. Nie wiem co w tym aucie może jeszcze nie zadziałać więc jestem umówiony na sprawdzenie vcdsem. Nie wiem co poleciało ale sterownik był wyjmowany i rozbierany tak jak mówisz ta obudowa aby dostać się do płyty. Mam 2010r jest zabezpieczenie na złączu dlatego komputerem nic nie można zrobić trzeba wyjmować i rozbierać sterownik aby dokonać modyfikacji.
  10. Witam, mam prośbę do posiadaczy silnika 2.0tdi posiadających komputer do skasowania ewentualnego błędu. Czy ktoś mógłby odłączyć wtyczkę od sondy lambda i uruchomić silnik, czy komputer pokaże błąd i czy będzie zapalał się check. W moim samochodzie po ingerencji w sterownik silnika przez osobę zajmującą się tuningiem zaczął zapalać się check i wywalało błąd od sondy lambda-przekroczone napięcie. Tuner wykasował błąd i kazał pojeździć, następnego dnia znów się zapalił check, pojechałem i poprosiłem o powrót do serii. Tuner zasugerował iż rozszerzy jakieś wartości od sondy czy coś takiego, ja jednak chciałem aby wgrał serie. Wyjął komputer i wgrał serie, myślałem że problem będzie rozwiązany lecz na serii znów zapalał się check, więc znów wizyta u tunera. Stwierdził iż padła sonda lambda, wymiana na inną sondę, próba w czasie jazdy z podpiętym komputerem, check na chwilę się zapalił ale zgasł nie wiem czy go nie wyłączył bo miał uruchomiony komputer. Stwierdził iż musi raz jeszcze wyjąć komputer aby wgrać od nowa tą serię z wszystkimi danymi które były przed pojawieniem się błędu. Po ostatnim wyjęciu komputera i jakiejś modyfikacji nic mi się nie zapala, lecz prawdopodobnie wyłączył jakoś informację o błędzie. Teraz czy mam wtyczkę podpiętą od sondy czy nie to na komputerze nie ma żadnego błędu, moim zdaniem coś jest nie tak. Następnego dnia znów byłem u niego w sprawie zwrotu rachunku,z ironią w głosie zadał pytanie ,co znów się coś Panu zapala? Dlatego mam prośbę do posiadaczy takiego silnika o sprawdzenie jak jest w innym aucie. Dzwoniłem do niego oczywiście w tej sprawie lecz on teraz twierdzi że auto jest sprawne a dlaczego się nic nie zapala pomimo odłączonego urządzenia tego nie wie. Jeśli to nie byłoby wielkim problemem to niech ktoś sprawdzi jak jest u niego, oczywiście przy rozruchu jest ikona check i potem gaśnie czy jest podpięta wtyczka od sondy czy też nie. Mogę również jeździć z odłączoną wtyczką i nie wywala żadnego błędu.
  11. A jak to można sprawdzić, byłem u mechanika który pracuje w serwisie vw audi podłączył samochód pod komputer żadnych błędów nie było. Stwierdził że do wymiany jest termostat bo na wolnych obrotach bardzo spada temperatura. Ile wam palą takie auta mój to najsłabsza wersja 120KM teoretycznie powinien być najoszczędniejszy.
  12. Witam, u mnie spalanie na wolnych obrotach bez klimy to 0,9l/h. Oczywiście odczyt z fis, zastanawiam się czy to nie jest zbyt dużo. Ogólnie to trudno mi się zamknąć przy spokojnej jeździe w 7l on/100km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...