
Karol1992
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Karol1992

Informacje
-
Imię
Karol
-
Miasto
Pomorskie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Witam. Mam pewien problem z moim autkiem. Otóż przy zgaszonym silniku i wylaczonych swiatlach pali sie podswietlenie zegarow i kontrolka immobilisera. Auto udaje sie uruchomic.ale zaden z zegarow nie dziala. Nie pokazuje predkosci, obrotow, poziomu benzyny oraz temperatury silnika. Macie jakies pomysly? z gory dzieki
-
ok dzieki za pomoc sproboje to ogarnac i dam znac
-
cholera juz wie. od czasu tego incydentu jest ok. moglbys podpowiedziec jak tez zawor sie nazywa i gdzie mniej wiecej sie znajduje?
-
gazownik prawdopodobnie najlepszy w okolicy ;p no coz sproboje uderzyc do innego.
-
Witam. Mam problem z moim audi a4 b5 1.6 benzyna - gaz. Ostatnio zostawilem go u gazownika poniewaz przy wciskaniu sprzegla auto gaslo, oraz czasem podczas jazdy przy sredniej predkosci 90km/h odczuwalne bylo szarpanie. po zatrzymaniu sie obroty spadly do 300 po czym tez gaslo. Dodam jeszcze ze przy zmianie biegu i lekkim dodaniu gazu jest szarpniecie i slychac stukniecie. Wiecie co moze byc powodem? gazownik wymienil listwe wtryskiwaczy, zrobil regulacje wymienil filtr powietrza. Auto teraz nie gaśnie lecz szarpanie i stukanie pozostalo. macie jakies pomysly? na benzynie jest ok...
-
przejechalem 1100km i zadnego ubytku oleju pozdrawiam
-
w sumie to nie zauwazam ubytku. przed remontem sprawdzalem co tysiac kilometrow i zawsze byl ubytek ok.1litr. Teraz czekam az wybije magiczny tysiak i wtedy zobaczymy czy jest poprawa ;p w kazdym badz razie auto juz nie kopci, nie pluje i nie czuje spalonego oleju wiec mysle ze bedzie ok. pozdrawiam
-
no tak tyle ze ja wczesniej mialem tez problemy z lpg. gasł przy hamowaniu. ja zatankowalem lpg przy 600km przejechanych po remoncie. maksymalne obroty ktorych staram sie nie przekraczac to 2.5tys
-
szczerze to nie zauwazylem roznicy
-
przed remontem bylo okej czesci w tym olej i plyny 1600zl. + robocina 500zl (po znajomosci) jest duza poprawa. nie kopci nie smierdzi spalonym olejem tylko teraz kwestia tego lpg. pozdrawiam
-
Witam. Posiadam audi a4 b5 1.6 benzyna gaz. Dwa tygodnie temu odebralem auto po remoncie silnika. Wymienione zostaly - pierscienie, zawory, uszczelka pod glowica, rozrzad etc. Bez szlifu walu. Na benzynie auto smiga idealnie nie kopci, nie spala oleju. Problem pojawil sie gdy postanowilem na probe zatankowac gaz... Silnik rozgrzany do 90 stopni. Odpalam gaz. po ok 4 km na piątym biegu auto zaczyna szarpac.. postanowilem sie zatrzymac. wylaczylem gaz. sprobowalem odpalic go na benzynie. Obroty utrzymywaly sie na poziomie 400-500. auto strasznie telepalo. Przygazowalem do 2.5tys obrotow i bylo ok.. macie jakies pomysly? jestem totalnym laikiem w tych sprawach prosze o rade. pozdrawiam.
-
poki co przejechalem 200km na tym oleju i nie widze zadnego ubytku. po wszystkich swietych sprawdze ta kompresje i dam wam znac. mam nadzieje ze mnie jakos pokierujecie bo to naprawde ciezki orzech do zgryzienia. pozdrawiam
-
no tez myslalem o takim zakupie no ale nie sprawdze czy pali olej. to dopiero po jakims czasie wyjdzie ;p wiec to tez kupno w ciemno.
-
ja jestem tego zdania ze jak robic to porzadnie;p szkoda auta bo jest dosc doinwestowane. Myslalem o sprzedazy ale czy nie mialbym problemow ? gdybym zatail taka "usterke".
-
a wiesz moze ile mniej wiecej wyjdzie szlifowanie pierscieni ?;p bo czesci wiem ze kolo 1000zl z olejem i plynem chlodniczym. robocizna po znajomosci 600zl. czyli 1600zl. tyle ze nie wiem ile szlifowanie bo to juz u kogos innego bym robil.