Skocz do zawartości

qshman

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O qshman

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Cieszków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Koledzy test z piątym biegiem robiłem prawie od razu - koła się kręcą tak jak napisalem. Jutro zrobie test z tym kluczykiem, moim zdaniem wina jest wlasnie tutaj. To wlasnie będzie podobny blad, ktos moze mi ta metode potwierdzic?
  2. Kolego mysle, ze blad nie lezy tutaj, poniewaz chociazby krecil a tutaj nie kreci wcale, cos blokuje, rozlacza. Pytanie co...
  3. Wszystko łączy klemy czyste, skłaniam się ku immo bo mam tylko jeden kluczyk i to nieoryginalny
  4. Witajcie. Mam problem. Posiadam Audi A4 B7 z 2005 roku. SIlnik 2.0 16V Przez 3 dni jej nie odpalałem i wyładowała mi się bateria do zera. Gdy chciałem ją odpalić było to niemożliwe - było słychać tylko jeden STUK i tyle. Wsadziłem nowy akumulator z innej audi - to samo. Podlaczylem auto pod kable - to samo. Naladowalem akumulator prostownikiem do pelna - to samo. Pomyslalem padl mi rozrusznik. Wyjelismy rozrusznik podlaczylismy na krotko - wszystko dziala bendiks odbija wszystko gra Podlaczylismy rozrusznik nie wsadzając go do auta - po przekreceniu kluczyka normalnie dziala. Wsadzimy rozrusznik - nie dziala, w ogole szczotki nie kreca, cos jakby go blokowalo. Zawolalem mechanika - zdiagnozowal to jako zatarty silnik o_0 Ale po chwili diagnoze zmienil bo kola sie kreca. Moim zdaniem to cos z alarmem lub immo. Ale jak to rozwiązać? Proszę o pomoc bo jestem bez auta EDIT: Zapomnialem o jeszcze jednym. Mechanik co przyjechal to zmierzyl miernikiem kazda kostke masy pod kierownica oraz na akumulatorze i podczas odpalania na kazdej napiecie schodzi do 7.5. Na podstawie tego wykluczyl alarm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...