Skocz do zawartości

pasiasty86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pasiasty86

Informacje

  • Imię
    Pawel
  • Miasto
    bialystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia pasiasty86

0

Reputacja

  1. Lozysko tez bylo wymieniane, kupilem komplet sachsa, dodam jeszcze ze na zimnym tego nie ma
  2. Witam, dzis zauwazylem ze po wcisnieciu sprzegla rozlega sie jakis dziwny stukot z okolic podlogi a bardziej skrzyni biegow podczas jazdy tego nie ma, dzwiek pojawia sie jedynie na postoju na wolnych obrotach przy wcisnietym sprzegle. Delikatnie czuc to na pedale. Ostatnio wymieniany byl komplet sprzeglo i dwumas SACHS oraz olej w skrzyni castrol syntrans transaxle 75w90 ale do niedawna wszystko bylo ok. Dodam jeszcze ze przy ostrzejszej jezdzie a mianowicie przy szybkiej zmianie biegow na wysokich obrotach rzedu 5000-6000 bardzo slyszalny jest jakis zgrzyt nie wiem co to moze byc. Prosze o pomoc i podpowiedzi co to moze byc. Dzieki z gory
  3. W czym ma to pomoc? Napinacz szybciej dostanie olej? Polepszy sie cisnienie?Gdzies czytalem ze 0w40 z tej racji ze ma szeroki zakres temperatur ma duzo dodatkow ale szczerze zastanawialem sie nad tym dlugo, jeszcze nie dawno ,czy ta zmiana cos wskura?
  4. Witam. Dołącze sie do tematu. Jakis rok temu kupilem auto z naklejki pod maska wyczytalem ze jezdzil na oleju 504/507 wiec zminilem go na mobil esp 5w30. Niedlugo po tym podczas odpalania z rana wydobywal sie straszny dzwiek zaraz po odpaleniu i trwal sekunde badz dwie po czym ustawal. Po rozgrzaniu ewidentne odzywal sie napinacz podczas jazdy. Ciesnienia nie sprawdzalem ale jak dlugo nim jezdze to nigdy kontrolka oleju sie nie zaswiecila wiec z cisnieniem nic nie robilem. Teraz jestem po wymianie napinacza i lancucha. Kupilem na allegro za 680 komplet facet zapewnial ze ori ale szczerze watpie zwlaszcza ze ma znaczek audi jakby "przyklejony z grubymi kolkami" sitko tez mialo wade jakby bylo za duze badz zle wlozone :/. Po zalozeniu przez dwa "poranne odpalania" byla cisza, podczas jazdy tez. Teraz z kolei przy odpalaniu rano napinacz jakby brzeczy i trwa to sekunde moze dwie i znowu cisza. Wystarczy ze auto postoi 8 godzin w pracy i brzeczenie przy odpalaniu wraca . Druga rzecz ten dzwiek nie jest za kazdym razem gdy odpalam zimne auto , w kratke raz jest raz nie ma. Gdy silnik sie nagrzeje wszystko jest ok tylko po postoju czasem ten dzwiek powraca. Co proponujecie?. Cisnienie, pompa czy poprostu napinacz szajs. Dodam ze auto ma najechane 280 tys i napinacz byl ori a lancuch delikatnie rozciagniety czyszczenia smoka tez nie robilem bo kontrolka sie nie swiecila. Prosze o pomoc.pozdrawiam
  5. Dac sie napewno da ale nie w tym przypadku, kolanko ledwo wyszlo nawet przy zdjetym kolektorze tak bylo zapieczoneb
  6. Zabieg sie udał, juz nie smierdzi , kolanko wymienione ,musialem zdjąć kolektor bo nie było innej opcji ale sie udało. Dzieki BartLA za podpowiedz i numer kolanka. Pozdrawiam!!!
  7. Ok dzieki panowie bede szukal ,super ze mam jakis punkt zaczepienia i numer odmy ktora prawdopodobnie to popowoduje. Bede informowal o dzialaniach. Pozdrawiam
  8. Witam. Dzis stojac na swiatlach poczulem w kabinie zapach benzyny a raczej spalin. Za kazdym razem po przejechaniu jakiegos odcinka i nastepnie stojac smród wraca. Wieczorem gdy zaparkowalem auto zapach takze byl wiec postanowilem podniesc maske i poszukac z kad to smierdzi. Swiecac latarka zauwazylem ze unosi sie delikatny dym w okolicach kolektora dolotowego a blizej listwy wtryskowej i wtryskow takze wlasnie tam czuc bylo najmocniej owy smród. Co to moze byc i z kad ten dym pod maska? prosze o pomoc. Z góry dziekuje o podpowiedzi. dodam ze ostanio mechanik wymienial mi napinacz lancucha ale nie wiem czy ma to cos wspolnego , autem jezdze juz rok i nigdy czegos takiego nie mialem. Silnik pracuje rowno.Pozdrawiam
  9. Mechanik jak mi wymienial to nie uzywal silikonu i dalej z tego miejsca lecialo. Po jakims czasie jak zobaczylem ze leci to zdjal pokrywe, uszczelke i w tym miejscu tj. caly lewy gorny rog potraktowal silikonem, skrecil wszystko ale to tez nie pomoglo. Wyczytalem o tescie kartki ze ma lezec na wlewie przy odpalonym a nie ja wywiewac juz sam nie wiem czy to nie przez to. Ostatnio mialem a6 c5 2.4 v6 po wymianie odmy i ezektora kartka lezala spokojnie i nic nie dmuchalo ani nie lecialo, moze w 1.8t o co innego chodzi nie wiem... jedynie co to sprobuje z ta uszczelka pod napinaczem. Dzieki za podpowiedz
  10. Witam panowie, jestem swiezym posiadaczem 1.8 t bfb. Po zakupie smierdzialo mi palonym olejem a mianowicie kapalo z pokrywy bo lewej gornej stronie stojac przed autem.Wymienilem wiec uszczelke i dalej mi z tamtad leci i smierdzi. Ezektor sprawdzalem jest sprawny bo mialem nowy dla porownania. Obroty zarowno na zimnym i cieplym nie faluja jest ok. Korek nie jest zassany ale dla odmiany dmucha z niego ,jak go odkrece i zostawie to tanczy :)Jeszcze gdy nie bylo mrozow to tez dmuchalo. Gdy go przegonie na trasie to slysze siedzac w srodku jakby jakies tykanie. Co to moze byc zawor nr 20? czy zalepiona odma , teraz jak jest mroz przy wiekszych obrotach silnik jakby glosniej pracowal. Na korku zbiera sie maslo bo jak wyczytalem prawdopodobnie temu ze robie krotkie trasy.Prosze o pomoc bo rowniez wyczytalem ze mozna posadzic uszczelniacze. Dodam jeszcze ze w okolicach obudowy filtra powietrza slychac jakies bulgotanie ale nie wiem dokladnie co to moze byc i czy tak ma byc. dziekuje za ewntualne podpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...