tulejka wmontowana. trwają testy
Około 3-4 dni powinniście pojeździć i potem sprawdzić błędy na VAGu.
Witam, ja mam ten sam problem. Od mechanika się dowiedziałem, że mam wycięty katalizator po poprzednim właścicielu. Moje auto to B62002 avant 1.8T 150KM. Po wykasowaniu błędów kontrolka się zapala różnie, raz po 100 km innym razem 150 km.
Błędy to właśnie sonda lambda (obroty chodzą czysto nie faluje nic), kolejny błąd to powietrze wtórne i trzeci przepływomierz. Znajomi polecają mi jakiś emulator 2sondy, a mechanik który ostatnio naprawia mi drobne usterki doradził wstawić katalizator za około 700 zł lub zrobić mapowanie i dostrajanie komputera.... Podobno, jak się przejechali około 50-60 km, że turbina jakby chciała ale odpuszcza i ma samochód nie 150KM tylko maks 130 (maja porównanie podobnych silników i modeli audi jak mój.
Czy doradzacie:
1. Wstawić katalizator i liczyć, że samochód zacznie zachowywać się jak seryjny
2. Wstawić wspomnianą jakąś rurę ze stali nierdzewnej
3. Czy może jakiś dobry magik od komputerów audi w warszawie za nieduże pieniądze.
Zależy mi na tym by kontrolka się nie zapalała i ewentualnie wróciła moc jak z fabryki