Skocz do zawartości

Buchido

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Buchido

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Po czymś takim moc silnika bedzie jak z fabryki i spalanie nie wzrosnie dwukrotnie jak sie to wyłączy?
  2. W Warszawie ceny z tego co sie orientuje to zaczynają sie od 800zł za chip tuning do nawet 1100zł+ w firmie V-Tech :/. Chodzi mi czy ktoś w miarę po znajomości i dobrze by wykonał taka usługę. Jeżdżę na gas więc koszty dojazdu nie są zbyt wysokie, bardziej cena eksploatacyjne
  3. A czy w porownaniu do nowego kata czy wymianie czegos na oszukanie systemu, jak stoi cenowo mapowanie? Może coś w okolicach warszawy, sama warszawa? Macie jakieś namiary koledzy?
  4. tulejka wmontowana. trwają testy Około 3-4 dni powinniście pojeździć i potem sprawdzić błędy na VAGu. Witam, ja mam ten sam problem. Od mechanika się dowiedziałem, że mam wycięty katalizator po poprzednim właścicielu. Moje auto to B62002 avant 1.8T 150KM. Po wykasowaniu błędów kontrolka się zapala różnie, raz po 100 km innym razem 150 km. Błędy to właśnie sonda lambda (obroty chodzą czysto nie faluje nic), kolejny błąd to powietrze wtórne i trzeci przepływomierz. Znajomi polecają mi jakiś emulator 2sondy, a mechanik który ostatnio naprawia mi drobne usterki doradził wstawić katalizator za około 700 zł lub zrobić mapowanie i dostrajanie komputera.... Podobno, jak się przejechali około 50-60 km, że turbina jakby chciała ale odpuszcza i ma samochód nie 150KM tylko maks 130 (maja porównanie podobnych silników i modeli audi jak mój. Czy doradzacie: 1. Wstawić katalizator i liczyć, że samochód zacznie zachowywać się jak seryjny 2. Wstawić wspomnianą jakąś rurę ze stali nierdzewnej 3. Czy może jakiś dobry magik od komputerów audi w warszawie za nieduże pieniądze. Zależy mi na tym by kontrolka się nie zapalała i ewentualnie wróciła moc jak z fabryki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...