Skocz do zawartości

tomek waw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomek waw

Informacje

  • Imię
    tomek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia tomek waw

0

Reputacja

  1. Witam, w moim A4 2.0 140 km - co jakiś czas włącza się kontrola świec żarowych wtedy silnik wchodzi w tryb awaryjny i trzeba go wyłączyć i włączyć ponownie, aby dalej jechać. Byłem już u kilku mechaników za każdym razem po podpięciu kompa okazuje się, iż wyskakuje błąd z cienieniem paliwa. Wymieniali czujniki i nic - nadal błąd wyskakuje - trwa to już ponad 2 lata:) przejechałem w tym czasie ponad 30 tyś KM. Czasami jest tak, iż przez kilka dni jazdy problem ten się nie pojawia a czasami błąd ten wyskakuje kilka razy w ciągu dnia. Generalnie nie ma zasady - zimny lub ciepły silnik, częściej zdarza się to na niskich obrotach e.g. 1 500 w korku wolna jazda lub przy przymuleniu na dużym biegu. Nie zdarzyło mi się to przy agresywnej jeździe np. na autostradzie Dzisiaj postanowiłem odwiedzić salon audi porsche przy Polczyńskiej w Warszawie - w celu zdiagnozowania problemu. Ku mojemu zdumieniu po niemal pół dniowym oczekiwaniu na wyniki ich testów - okazało się, iż nie sa w stanie zdiagnozować problemu!!! Zdębiałem - nawet nie wzięli za to pieniędzy!!! Pan z serwisu wzruszył ramionami. Powiedzieli iż sprawdzili również ciśnienie z pompy - było ok,, brak opiłków oraz czujniki są ok. Powiedzieli mi też iż byliby w stanie zdiagnozować przyczynę gdyby błąd ten był permanentny - cokolwiek by to znaczyło?? Powiedziano mi, iż mogą jeszcze jakieś pogłębione testy zrobić i będzie to kosztować ok 300 PLN/h - i niczego nie gwarantują i być może trzeba będzie metoda prób i błędów wymieniać bliżej nieokreślone jeszcze elementy. Panowie w serwisie przyznali, iż nie spotkali się jeszcze z tego typu sytuacją i wręcz zasugerowano, że najlepiej wait and see co się będzie działo. Auto ja na swój przebieg – 273 tyś KM ma naprawdę kopa, po wymiennie by rozrząd, koło dwumasowe, napinacze itd. Nic mi nie wiadomo na temat przeprowadzonych operacji na układzie pompowo-wtryskowym Panowie/Panie, co z tym zrobić? Grzebać i szukać przyczyny? Jeżeli tak to czy macie jakiś pomysł gdzie zajrzeć - ewentualnie, do którego warsztatu (Warszawa i okolice) podjechać - aby ktoś to rzetelnie i skutecznie naprawił? Z góry dziękuję za przeczytanie powyższego – jeżeli pytacie o numery kodów to nie mam tego, ale mogę sprawdzić i podać w najbliższy wtorek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...