DeeDee
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O DeeDee
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Siedlce
Auto
-
Model
Inna
-
Nadwozie
Inne
-
Rok produkcji
1993
-
Silnik
Inny
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia DeeDee
0
Reputacja
-
Przed programem było ok, na tą chwilę nie mam możliwości podpięcia kompa, dopiero po niedzieli. Maly mod, co masz na myśli? Chodzi o coś w programie czy jakaś mechaniczna zmiana?
-
http://vaglog.pl/log_280737.html http://vaglog.pl/log_280738.html 33 na tą chwilę nie mam
-
Wrzucam logi ale z pioteros już chyba doszliśmy o co chodzi, najprawdopodobniej to WG. Link do logów: http://vaglog.pl/log_280737.html http://vaglog.pl/log_280738.html
-
Cześć, Na forum Seata nie potrafią pomóc może tutaj, ktoś coś podrzuci. Nie wiem czy dodaję post w odpowiednim dziale więc jeśli nie tu to proszę poprawcie mnie. Kilka dni temu Leon przeszedł kilka modyfikacji: - FMIC - DP 2,5 cala - Wtryski Bosch 430cc i oczywiście strojenie. Pojawił się problem z utrzymaniem doładowania. Jak jadę na 3,4,5,6 biegu i wcisnę gaz szybko do końca to ładuje około 1.6 bara i spada do 0.8 i znowu ładuje do 1.4 i spada do 0.8. Jeżeli natomiast wcisnę gaz mocno ale płynnie efektu nie ma i doładowanie jest 1.2-1.3 i spada do 1.0-1.1, wtedy auto przyśpiesza płynnie bez falowania boostu. Dorzucam wykres, na którym widać jak przy ok 3600rpm, 4600rpm jest spadek kreski i za chwile wstaję. Na drodze jest to naprawdę uciążliwe.. Dodam jeszcze, że przed programem wymieniłem: -świece -przepływomierz -cewki Na początku padło na N75 ale podmieniałem z 2 aut, które były sprawne i dalej to samo. Czy ktoś ma jakieś pomysły? Dzięki za wszystkie porady
-
Cześć, Na forum Seata nie potrafią pomóc może tutaj, ktoś coś podrzuci. Nie wiem czy dodaję post w odpowiednim dziale więc jeśli nie tu to proszę poprawcie mnie. Kilka dni temu Leon przeszedł kilka modyfikacji: - FMIC - DP 2,5 cala - Wtryski Bosch 430cc i oczywiście strojenie. Pojawił się problem z utrzymaniem doładowania. Jak jadę na 3,4,5,6 biegu i wcisnę gaz szybko do końca to ładuje około 1.6 bara i spada do 0.8 i znowu ładuje do 1.4 i spada do 0.8. Jeżeli natomiast wcisnę gaz mocno ale płynnie efektu nie ma i doładowanie jest 1.2-1.3 i spada do 1.0-1.1, wtedy auto przyśpiesza płynnie bez falowania boostu. Dorzucam wykres, na którym widać jak przy ok 3600rpm, 4600rpm jest spadek kreski i za chwile wstaję. Na drodze jest to naprawdę uciążliwe.. Dodam jeszcze, że przed programem wymieniłem: -świece -przepływomierz -cewki Na początku padło na N75 ale podmieniałem z 2 aut, które były sprawne i dalej to samo. Czy ktoś ma jakieś pomysły? Dzięki za wszystkie porady