Skocz do zawartości

DeeDee

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DeeDee

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Siedlce

Auto

  • Model
    Inna
  • Nadwozie
    Inne
  • Rok produkcji
    1993
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia DeeDee

0

Reputacja

  1. Przed programem było ok, na tą chwilę nie mam możliwości podpięcia kompa, dopiero po niedzieli. Maly mod, co masz na myśli? Chodzi o coś w programie czy jakaś mechaniczna zmiana?
  2. http://vaglog.pl/log_280737.html http://vaglog.pl/log_280738.html 33 na tą chwilę nie mam
  3. Wrzucam logi ale z pioteros już chyba doszliśmy o co chodzi, najprawdopodobniej to WG. Link do logów: http://vaglog.pl/log_280737.html http://vaglog.pl/log_280738.html
  4. Cześć, Na forum Seata nie potrafią pomóc może tutaj, ktoś coś podrzuci. Nie wiem czy dodaję post w odpowiednim dziale więc jeśli nie tu to proszę poprawcie mnie. Kilka dni temu Leon przeszedł kilka modyfikacji: - FMIC - DP 2,5 cala - Wtryski Bosch 430cc i oczywiście strojenie. Pojawił się problem z utrzymaniem doładowania. Jak jadę na 3,4,5,6 biegu i wcisnę gaz szybko do końca to ładuje około 1.6 bara i spada do 0.8 i znowu ładuje do 1.4 i spada do 0.8. Jeżeli natomiast wcisnę gaz mocno ale płynnie efektu nie ma i doładowanie jest 1.2-1.3 i spada do 1.0-1.1, wtedy auto przyśpiesza płynnie bez falowania boostu. Dorzucam wykres, na którym widać jak przy ok 3600rpm, 4600rpm jest spadek kreski i za chwile wstaję. Na drodze jest to naprawdę uciążliwe.. Dodam jeszcze, że przed programem wymieniłem: -świece -przepływomierz -cewki Na początku padło na N75 ale podmieniałem z 2 aut, które były sprawne i dalej to samo. Czy ktoś ma jakieś pomysły? Dzięki za wszystkie porady
  5. Cześć, Na forum Seata nie potrafią pomóc może tutaj, ktoś coś podrzuci. Nie wiem czy dodaję post w odpowiednim dziale więc jeśli nie tu to proszę poprawcie mnie. Kilka dni temu Leon przeszedł kilka modyfikacji: - FMIC - DP 2,5 cala - Wtryski Bosch 430cc i oczywiście strojenie. Pojawił się problem z utrzymaniem doładowania. Jak jadę na 3,4,5,6 biegu i wcisnę gaz szybko do końca to ładuje około 1.6 bara i spada do 0.8 i znowu ładuje do 1.4 i spada do 0.8. Jeżeli natomiast wcisnę gaz mocno ale płynnie efektu nie ma i doładowanie jest 1.2-1.3 i spada do 1.0-1.1, wtedy auto przyśpiesza płynnie bez falowania boostu. Dorzucam wykres, na którym widać jak przy ok 3600rpm, 4600rpm jest spadek kreski i za chwile wstaję. Na drodze jest to naprawdę uciążliwe.. Dodam jeszcze, że przed programem wymieniłem: -świece -przepływomierz -cewki Na początku padło na N75 ale podmieniałem z 2 aut, które były sprawne i dalej to samo. Czy ktoś ma jakieś pomysły? Dzięki za wszystkie porady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...