Skocz do zawartości

Kointh1

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kointh1

Informacje

  • Imię
    Thomas
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Kointh1

0

Reputacja

  1. Rozumiem, dzięki za informację, jest ktoś jeszcze kto mógłby się wypowiedzieć?
  2. Rozumiem, nie mówili, że nie ma różnicy, tylko, że trochę mniej komfortowe jest.
  3. Witam, zaczęło mi się slizgać sprzęgło, mechanik zaproponował, aby wyrzucić dwumas i wstawić zwykłe sprzęgło, co sądzicie o takim rozwiązaniu?
  4. Witam, mam problem, Audi A4 B6 1.9 TDI 131KM, 2001r. sedan, jak zmienię bieg i dam dużo gazu to samochód przyspiesza, ale obroty lecą o wiele wyżej niż powinny, tzn czuje jak samochód ciągnie na początku równo z obrotami, a potem tak jakby się ślizgało coś i samochód przyspiesza sobie w swoim tempie, a obrotomierz leci do góry. Mam nadzieję, że ktoś to zrozumie, bo nie bardzo wiem, jak to wytłumaczyć. Dziękuję za pomoc.
  5. Witam, mam następujący problem, jak otworzę auto, to zamek bagażnika sam od siebie zamyka się po około 2 sekundach, muszę otworzyć auto i szybko otworzyć bagażnik, żeby się do niego dostać. Miał ktoś może podobny problem?
  6. Wymieniłem dzisiaj 2 termostat dla pewności, dalej nic. Po dłuższym czasie wąż za termostatem i chłodnica zrobiły się trochę ciepłe, ale samochód dalej się gotuje, mechanik stwierdził, że to może być uszczelka pod głowicą. Dam radę jakoś sprawdzić czy to pompa wody czy uszczelka?
  7. Grzał się i grzeje dalej.
  8. Witam, Audi 1.8 benzyna, temperatura silnika rośnie do 120 stopni, wymieniłem termostat, ale dolny wąż i chłodnica i tak są cały czas zimne, do zbiorniczka płynu babelkuje, jakieś pomysły? Pozdrawiam.
  9. Mam a4 b5 z 1995r.,immobiliser i alarm oraz centralny tylko z klucza. Jak dokupie sterownik centralnego z pilota to przy pompce podłączyć go według schematu sterowania masą, pneumatycznie czy +/-?
  10. Jak sie podłączam przy pompce w bagażniku, to powinienem to robić wg schematu pneumatycznego, + czy którego? Podłączyłem wszystko jak na instrukcji, 2 kable ze sterownika do zolto-czarnego, nr 5. Pytanie czy zasilanie 12V i masa mogą być wzięte z tego samego miejsca do centralki? Jak klikam otwarcie drzwi to mi otwiera i zamyka od razu, a jak klikam zamyknij to nie robi nic. O co chodzi? Czy do sterowania na pewno potrzebny jest jeden kabel? Czy powinienem znaleźć 2, od otwierania i zamykania osobno? Pomoże ktoś?
  11. Czyli kabel od sterownika do sterowania zamkiem musze wpiąć w numer 5?
  12. Prosiłbym o pomoc w podłączeniu i ustaleniu co jest od czego: W różowej kostce są 2 kable z napięciem 12V, masa, kabel od sygnału dźwiekowego i 2 kable od kierunkowskazów. Po odłączeniu jej, nie działa centralny zamek. Po odłączeniu lewej kostki również nie działa centralny zamek, ale od czego jest prawa kostka? Domyślam się, że ze sterownikiem musze wpiąć się w kostkę po lewej tak? Zdjęcie kostki z lewej: I druga strona: W tej białej kostce po obu stronach na kablu biąło-brązowym jest stałe 12V. Pytanie od czego jest ta reszta kabli? Czy mogę kable od kierunków ze sterownika wpiąć w różową kostkę w miejsce kierunków? Prosiłbym o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...