Aheg
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Aheg
Informacje
-
Imię
Arian
-
Miasto
Kamień Pomorski
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Aheg
0
Reputacja
-
Niestety w tej chwili nie posiadam, jednak mam właśnie w planach odwiedzenie sklepów u siebie w mieście i kupienie - bo na pewno się przyda jeszcze nie raz
-
To raczej nie wina przelotu, przlot mógłby spowodować jakieś zmiany w działaniu turbiny, ale nie wyjaśnia tego, że turbina praktycznie całkowicie przestała pompować. Dzisiaj bawiłem się przewodami podciśnienia + zamieniałem zaworki N75 z N18, po zamianie turbina wstawała dopiero przy 3800. Po ponownej zamianie turbina dalej wstaje przy 3800. Za chiny nie jestem wstanie tego logicznie wytłumaczyć.
-
Trochę odświężę kotleta, ale ostatnio zrobiłem u siebie pełny przlot(katalizator, środkowy, końcowy out). Dźwięk mnie zadowala itp. ale pojawił się mały problem. Turbo zaczyna później wstawać, wcześniej wstawało bez problemu od 1800obr/min teraz wstaje dopiero przy 2400obr/min. Różnica jest też taka że przed przelotem dmuchało 1.0-1.1 a teraz dmucha 1.2-1.3 do nawet 1.4bara czasami. Możliwe że samym przlotem sprawiłem, że turbo później wstaje ? Zostawiłem seryjną średnice wydechu, silnik o oznaczeniu ASV 110KM. Może ktoś da radę pomóc
-
Na pewno nic taniej się nie znajdzie? Z tego co widzę po allegro są jakieś po ~100zł i mechanik który mi samochód sprawdzał również mówił, że to koszt ok. 70zł. np. takie: http://allegro.pl/zawor-turbiny-n75-1k0906627-nowy-oryginal-i4989006213.html lub http://allegro.pl/zawor-turbiny-egr-n75-audi-skoda-seat-vw-1-9tdi-i5001067797.html Nic z tego przedziału cenowego by się nie nadawało?
-
Witam, otóż mam mały problem. Od zakupu samochodu(Audi A4 B5 Avant, 1.9 TDI 110KM 96r.) coś było z nim nie tak, dokładniej odcinało turbinę za każdym razem w tym samym momencie(na 4 biegu przy prędkości ~100km/h). Ostatnio oddałem samochód do swojego mechanika, przejrzał mi go, posprawdzał i powiedział, że najprawdopodobniej problemem jest zawór turbiny. I stąd rodzi się moje pytanie, kompletnie nie znam się na tym, a nie chciał bym kupić złej części, więc prosiłbym o pomoc we wskazaniu jaki konkretnie zawór turbiny muszę kupić do swojego Audi. Jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że zawór rozwiąże sprawę, ponieważ jeżdze dość często trasy po 100km i męczące już jest to, że odcina turbine i samochód dosłownie nie jedzie dalej(max prędkość po odcięciu turbiny to 120km/h na 5 biegu). Od czasu zakupu tylko raz udało mi się rozpędzić auto do większej prędkości. Jeżeli ktoś wie o co chodzi to bardzo bym prosił o wskazanie jaki konkretnie zawór turbiny potrzebuje kupić. Z góry dzięki.