Skocz do zawartości

kubusiek007

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kubusiek007

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Bad Tolz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. czysty lecz ma juz przebieg 330 tys km :] dlatego dalem zdjecia z napięciem jakie pokazuje
  2. dziekuje za odpowiedzi sprawdziłem plakiem lecz nic nie pokazało niestety zrobiłem screeny z vaga podejrzewam ze to wina przepustnicy albo pompy wspomagania poniewaz przy kreceniu kierownicą na samych koncach widac duzy spadek obrotów
  3. Witam mam mianowicie taki problem , dzieje sie to od remontu silnika ( wymiany rozrzadu , wymiana odmy, panewek piercieni , tłoka , obróbki głowicy, wymiany pompy olejowej) auto po dłuższym postoju zazwyczaj rano odpala normlanie i utrzymuje obroty ssania , lecz gdy chce sie ruszyc w tych pierwszych 5 minutach od odpalenia auto wkreca sie na obroty normalnie lecz gdy opadają obroty to juz opadają do zera i auto gasnie , przy próbie odpalenia auto cięzej kręci tak jakby było zalane benzyną tak mi się zdaje , w vagu zero błedów ,auto po rozgrzaniu troche flauje na obrotach ale tylko przy spadaniu z wyzszych obrotów . Ciekawostką jest to ze po odłaczeniu przeplywki auto ma troche łatwiej utrzymac obroty , dalej falują ale auto rano zazwyczaj nie gasnie . Przeputnice wyczyscilem ale to nic nie pomogło , swiece tez wymienilem , dziś zrobilem adaptacje przepustnicy i dopiero zobacze czy to pomoze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...