-
Postów
62 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O makavelli1

Informacje
-
Imię
Artur
-
Miasto
Zabrze
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Przy skręcaniu w prawo delikatne "chrupnięcie" na kierownicy w Audi A5
makavelli1 odpowiedział(a) na makavelli1 temat w Audi A5 8T
Nikt nie mial podobnej sytuacji? -
Taka sytuacje mialem tylko raz.Chyba 2 dni wczesniej wyskoczyl komunikat o malej ilosci adblue,ktory pozniej uzupelnilem i takie cos zastalem pod maska.Wszystko wyczyscilem i od tamtej pory minął ponad miesiac i nic podobnego sie nie stalo.A zapach wydobywajacy sie nie ma nic z tym wspolnego ,bo autentycznie wydobywa sie podczas wyzszych obrotow w czasie wypalania.
-
Raz zastalem taka sytuacje.Wyczyscilem i juz sie nie powtorzylo ale swad dalej czuc.Czy to nie od ad blue?
-
Przy skręcaniu w prawo delikatne "chrupnięcie" na kierownicy w Audi A5
makavelli1 opublikował(a) temat w Audi A5 8T
Czesc.Jak w temacie wyzej odczuwalna taka "dolegliwosc".Wyglada to na jakis luz?Na przegladzie nic nie wykazalo.Czasami podczas zakretu (najczesciej luk na rondzie) czuc takie cos 2-3 razy a czasem jezdze i nic.Myslalem,ze to moze maglowica ale przy przebiegu 114000 chyba za wczesnie.Macie jakies pomysly? -
114000
-
Tak jak w tytule.Czy to normalna rzecz,ze ewidetnie czuc zapach spalenizny?Obroty w okolicach 1tys wiec wnioskuje,ze proces wypalania trwa i z komory silnika od strony pasażera czuc swad.
-
No ok moge tak robic.Ale w zime przy wiekszych mrozach moze to byc klopotliwe nawet same otwarcie klapy przy ewentualnym przymarznieciu
-
Witam.Mam elektryczna klape bagaznika i ostatnio przewozilem troche rzeczy i przy zamykaniu klapa trafila na przeszkode i zatrzymala sie.Zrobilem troche wolnego miejsca i ponownie nacisnalem guzik i zamknela sie.Mam takie pytanie.Co jesli faktycznie bede mial full bagaznik.Czy mozna klape docisnac recznie ,zeby nie uszkodzic jakos pneumatyki?
-
"Tuning" zwyklych kierunkow na dynamiczne
makavelli1 odpowiedział(a) na makavelli1 temat w Audi A4 B9
Uuu to dziwne ,ze w Aso wprowadzaja w blad....szkoda ale dzieki za odpowiedz -
Witam.Mam takie pytanko ,bo bylem ostatnio w ASO i podpytalem jak to jest z kierunkami dynamicznymi(beam).Czy jest możliwość majac LEDy jakos je przerobic bez ingerencji w lampe i sie okazalo,ze podobno jest taka możliwość (ale oczywiscie serwis tego nie moze zrobic) podpinajac VCDS przez jakiegos "magika".Mial ktos jakies doswiadczenia?
-
Tutaj tez przerwanie procedury jest niewskazane rozumiem.To moge tylko obserwowac obroty?
-
Witam.Przesiadlem sie na autko z 2017 z adblue i teraz mam pytanko.Wczesniej mialem podlaczone do gniazda OBD interfejs diagnostyczny ELM327 i musze przyznac sprawnie wychodzila stala kontrola wypalania.Jak to wyglada z Adblue?Czy tez sa podobne objawy wypalania?np:podwyzszone obroty silnika?Czy mozna tez zastosowac ten interface w takim silniku i bedzie widzial prace Adblue?
-
Udalo sie to doprowadzic do ładu lokalnemu elektronikowi.Okazalo sie,ze trzeba bylo polaczyc sie z serwerem audi.Najwyrazniej ktos grzebal i na nowo trzeba bylo kodowac.Ale juz wszystko gra
-
Faktycznie cos musialo sie "zapiec" ,bo wiązka zostala sprawdzona i wszystko bylo git. Całość mechanicznych elemantow dodatkowo zostala potraktowana specjalnym preparatem i co ciekawe zniknął blad w momencie jak hak byl wysuniety a dalej pokazywal kiedy go chowalem.Na drugi dzien kilka razy wypinalem i chowalem i zaskoczylo.Juz nie pokazuje bledow
-
makavelli1 obserwuje zawartość Nie widzi profili Audi Drive Select
-
Zakupilem auto niedawno i wybierajac ADS wyswietla komunikat ze zdjecia ,ze jest niedostepny.Po podpieciu pod komputer nie ma komunikacji z radiem.2 klawisze funkcyjne sa pod radiem.Czy ktos tego nie zaprogramowal?