mcradioactive
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mcradioactive
Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
vinkeveen
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRD
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia mcradioactive
0
Reputacja
-
Witam. moze ktos z was orientuje sie czy sa jakies relingi ktore mogłbym zamontowac w swojej b7 sline zaznaczam ze to sedan.
-
BRD najpierw brak mocy puzniej przestał odpalac
mcradioactive odpowiedział(a) na mcradioactive temat w 2.0TDI
słyszałem ze lepiej nawiercac niz rozcinac wtedy komp nie swiruje ? -
BRD najpierw brak mocy puzniej przestał odpalac
mcradioactive odpowiedział(a) na mcradioactive temat w 2.0TDI
wyczepilismy sonde z dpfa hula jak szalony ...widocznie to byly ostatnie dni dpfa -
BRD najpierw brak mocy puzniej przestał odpalac
mcradioactive odpowiedział(a) na mcradioactive temat w 2.0TDI
zamierzam to dzisiaj zrobic tak wiec bede mogł napisac wecej -
BRD najpierw brak mocy puzniej przestał odpalac
mcradioactive odpowiedział(a) na mcradioactive temat w 2.0TDI
pompki wymieniałem w zeszłym lecie , wczesniej jak nawalały mozna było zczytac błedy z cylindrów teraz jedyne co pokazuje komp to cos z turbiną . odczepilismy wiec waż i sprawdzilismy czy sie kreci , wiec niby wszystko ok -
BRD najpierw brak mocy puzniej przestał odpalac
mcradioactive odpowiedział(a) na mcradioactive temat w 2.0TDI
wieczorem to sprawdze z mechanikiem , masz moze jeszcze inne sugestie gdzie mozna szukac usterki ? ogólnie to powinienem zrobic rozrzad ale jakos to odkadałem ciagle , moze to bedzie przyczyna? -
BRD najpierw brak mocy puzniej przestał odpalac
mcradioactive odpowiedział(a) na mcradioactive temat w 2.0TDI
juz dawno nie dolewałem ale jest w normie -
Witam posiadam 170 konne audi z silnikiem BRD przedwczoraj na trasie odczuwalem brak mocy tak jakby nie załaczała sie turbina wyczuwałem ja tylko po 3tys obrotów gdzie kiedys 2,5tys dawała sie dobreze odczuc auto bylo mułowate ma przejechane 190tys km pomyslałem sobie ze moze czas na reowacje turbiny, jednak na drugi dzien po przejechaniu 5 km auto auto szybko sie nagrazalo do 90 stopni celcjusza zaczoła mrygac kontrolka spirali i po chwili zgasła kiedy wyłaczylem i właczylem silnik jedna auto z kazdym metrem traciło moc az w koncu przestało reagowac na pedał gazu teraz jak odpala to tylko na miejwiecej trzy sekundy i gasnie jakby je cos dusiło obroty z tysica spadaja gwałtownie w dól i nawet dodawanie gazu nie pomaga przed utrzymaniem silnika na chodzie. Moze ktos juz miał podobnie lub wie co moze byc przyczyna tej usterki ? Pozdrawiam Andrzej
-
[BRD] po nagrzaniu silnika zaczyna mrygac kontrolka swiec i szarpie, nie da sie jechać
mcradioactive odpowiedział(a) na mcradioactive temat w 2.0TDI
po wymianie pompek wszystko ustompilo -
Czy ktos moze mi powidziec co oznaczaja te kody błędów 05736 04720 ?
-
[BRD] po nagrzaniu silnika zaczyna mrygac kontrolka swiec i szarpie, nie da sie jechać
mcradioactive odpowiedział(a) na mcradioactive temat w 2.0TDI
05736 04720 Numery błędów -
[BRD] po nagrzaniu silnika zaczyna mrygac kontrolka swiec i szarpie, nie da sie jechać
mcradioactive odpowiedział(a) na mcradioactive temat w 2.0TDI
To BRD -
[BRD] po nagrzaniu silnika zaczyna mrygac kontrolka swiec i szarpie, nie da sie jechać
mcradioactive odpowiedział(a) na mcradioactive temat w 2.0TDI
Nie mialem mozliwosci sie dowiedziec co komputer wykazal poniewaz jestem za granicą a samochód naprawia holender, moge mu tylko zaufac :-/ czy to moze byc problem z zapchanym egrem? Nie mialem mozliwosci sie dowiedziec co komputer wykazal poniewaz jestem za granicą a samochód naprawia holender, moge mu tylko zaufac :-/ czy to moze byc problem z zapchanym pdfem? -
Jak w temacie po nagrzaniu sie silnika do 90 stopni zaczyna mrygac kontrolka swiec zarowych auto nawet na biegu jalowym szarpie i to z dużą częstotliwością, nie da sie ruszyc do puki silnik dobrze nie ostygnie. Pomocy jestem uziemiony, ktos mial moze podobnie? Auto obecnie jest w warsztacie przed wymianą swiec, czy to cos pomoże?