
Adam95
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Adam95

Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Bydgoszcz
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
-
Witam, We wtorek odebrałem auto od polerki. Auto lśni. Moje pytanie brzmi : Czy już mogę nakładać wosk , czy czekać aż zejdzie to lśnienie po paru myciach? Pozdrawiam
-
Witam, We wtorek odebrałem auto od polerki. Auto błyszczy się. Moje pytanie brzmi: Kiedy mogę nałożyć wosk? Czy od razu , czy czekać aż trochę tego lśnienia zejdzie z auta po paru myciach? Pozdrawiam
-
Witaj, Przeszukaj dokładnie forum, temat wałkowany jest od dłuższego czasu. Problemy olejowe wyeliminowano podobno w połowie 2011 r. Firma Audi w TFSI 2008-2011 dopuszcza zużycie do 0,5 l oleju na 1000 km. Jeżeli silnik pobiera większą ilość przeprowadza się próby olejowe. W silnikach TFSI z 2008-2011 wymiena się m.in. się pierścienie, tłoki itp. Po takim zabiegu problem nie zawsze jednak ustępuje. Taka naprawa to koszt ok. 12 tys pln. Poczytaj na forum, Pozdrawiam! Dzięki , poszukam
-
Witam , Jestem zainteresowany zakupem A4 z silnikiem 2.0TFSI z roku 2008 lub 2010. Jakie macie doświadczenia z tym silnikiem, awarie , spalanie i wrazenia z jazdy Rocznie robię do 15tyś km głównie miasto (stad decyzja o benzynie). Słyszałem także ,że do któregoś roku miałby znaczny problem z pobieraniem oleju , pozniej poprawiono te silniki. Warto?? Interesuje mnie tylko B8 , proszę o pomoc Pozdrawiam
-
Witam, W moim A4 B6 oczyściliśmy ze Szwagrem odmę było wszystko ok ,żaden plastik nie popekał. Postanowiliśmy wyczyścić odmę także Ojcu w Superbie 1.8T , tam natomiast skruszyła się (fachowo to nzaywają) obudowa zaworu (Taki plastikowy trójnik) oraz wydmuchało oring , skruszył się także przewód odpowietrzający. Silnik wyrzuca w tych miejscach olej. Jutro chce jechać z tym do profesjonalnego mechanika. Moje pytanie brzmi , podczas gdy te elementy są aktualnie powkładane tak na styk i ukruszone to czy mogę bezpiecznie odpalić silnik i przejechać 2 km, czy za wszelką cenę trzeba to uszczelnić. Czy jest możliwość ,że silnik zassa jakiś syf z zewnatrz , ktorego nie powinien i uszkodzi silnik lub osprzęt? Pytam jako zupełny laik w temacie więc bardzo proszę o wyrozumiałość. Silnik 1.8T AWT
-
Z tych dwóch wybrałbym Febi Nie uraziłeś mam dystans Dzięki wszystkim za pomoc ważne ,żebym polatał na nich troszkę no i nie pękły podczas jazdy bo i o takich rzeczach słyszałem ( niekoniecznie prawda ) Dziś zamówiłem TRW za 100zł (myślę,że cena dobra) , po znajomości od Kolegi z Hurtowni
-
No dobra dobra ;d Jestem na dorobku i chwilowo każdy grosz się liczy , ale wiadomo Walentynki obchodzone mizernie bo pieniądze na części szykuję :DD
-
A dobre to czy lepiej odżałować więcej?
-
Mam około 70-80 zł do przeznaczenia , powinno starczyć?
-
W moim A4 B6 muszę wymienić końcówkę drążka kierowniczego (prawa strona) Jakiej firmy końcówke polecacie? Zależy mi na dobrej jakości ale też nie specjalnie dużej cenie. Jakieś propozycje firmy którą sprawdziliście ?
-
W poniedziałek zaczynam sam ,,walkę'' z odmą A tak ze zwykłej ciekawości , ile mechanik mógłby wołać za taką usługę , wyczyszczenia odmy?
-
To może daruje sobie tą odmę... W jakich cenach to kolanko ( dobry zamiennik)? W poniedziałek dopiero będę działać więc mam czas do namyślenia. Odma była czyszczona trzy lata temu , dużo jeżdżę po mieście , robić? jak uważacie? Być może już jest uszkodzone , ponieważ jak zagłebie rekę to czuję wyciek oleju. Możliwe ,że to stąd się bierze ten olej? (Jestem ograniczony pod względem technicznym więc proszę o wyrozumiałość, dopiero zaczynam moją przygodę z majsterkowaniem)
-
Witam, Miał ktoś może jakie doświadczenie z silnikiem 1.8TFSI lub 2.0TFSI w modelu B8 rok 2008-2011? Jeśli tak to proszę o wrażenia. Jestem zainteresowany tymi silnikami przy przebiegu około 150-200tyś , warto, czy to już ,,skarbonka'' Na młodszy model brak finansów Proszę o Wasze opinie