Skocz do zawartości

lotvs

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O lotvs

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    Mercedes
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1993
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Witam! Panowie, jest to mój pierwszy post na tym forum. Chciałbym zapytać otóż montowałem koledze alarm (Altim-Plus C1 BARAKUDA) w jego niedawno nabytym Audi A4 b5 1999r 1.6 sedan w którym nie było żadnego sterownika zamka centralnego ani nic Zasilanie centralki i sterowanie zamkami oraz kierunkowskazy podpiołem przy wtyczkach pod plastikiem na lewo od nóg kierowcy. Po podłączeniu wszystko działa prawidłowo oprócz dwóch kwestii mianowicie: 1) Po przekręceniu i przytrzymaniu kluczyka w zamku szyby się zamykają/otwierają natomiast po zamknięciu z pilota szyby się niestety nie domykają (sprawdziłem centralka podaje sygnał masy po zamknięciu przez ok. 20 sekund). wg instrukcji ten sam przewód w centralce odpowiada za zamykanie zamka i podciąganie szyb, czy w instalacji audi jest inny przewód który zamknie zamek i szyby kiedy dostanie sygnał z centralki czy może przewód centralki ma być podłączony do dwóch przewodów jeden od zamykania zamka drugi od podciągania szyb? 2) centralka ta ma kanał dodatkowy z możliwością podłączenia się pod czujnik otwarcia bagażnika i potrzebny mi jest sygnał masy, który pojawia się po otwarciu bagażnika. Myślałem, że jest analogicznie jak w kabinie i lampki są sterowane masą, jednak jest na odwrót: w lampce bagażnika jest stała masa i plus pojawia się po otwarciu bagażnika. Chciałbym zapytać czy w wiązcę idącej do tylnej klapy znajduje się przewód z masą pojawiającą się po otwarciu bagażnika, ewentualnie jaki kolor ma przewód? Pytam ponieważ nie mam auta u siebie żeby pogrzebać i poszukać a kolega w poniedziałek do mnie przyjeżdża i wypadało by się szybko uwinąć Z góry dziękuje za pomoc Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...