Skocz do zawartości

michiX

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michiX

Informacje

  • Imię
    Michal
  • Miasto
    blackburn

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

102 wyświetleń profilu

Osiągnięcia michiX

0

Reputacja

  1. Witam, jak w temacie samochód zgasł podczas jazdy na autostradzie i już nie odpalił, po wykręceniu zaworu przy pompie widać opiłki, podczas próby odpalenia VCDS pokazuje 174 Fuel high pressure sensor; unconditioned voltage 1133.8 mV 175 Fuel high pressure; actual value 314800 hPa 176 Fuel level 14.00 l 177 Fuel Metering Valve 32.19 % 178 Fuel Pressure Regulator Valve 22.07 % 179 Fuel pressure regulator valve; specified value rail pressure 284400 hPa Czyli jakby ciśnienie miał, po ściągnięciu wężyka przelewu - przelewa, przebieg to 390 tys (oryginalny) wcześniej żadnych problemów, żadnego falowania obrotów czy coś w ten deseń, czy jest możliwe że wtryski tak nagle siadły ? pierwotnie stawiałem na pompe albo którys z zaworów ale to ciśnienie przy odpalaniu ... A no i pierwszy odczyt jaki po przyholowaniu auta byl to: 5231 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 [101] - Too Low Dzięki za każda pomoc Pozdrawiam Log-Log.txt Log-WAUZZZ8K8CA019222.txt
  2. Witam Panstwa, wydaje mi sie ze samochod jakby traci moc przez przeladowanie, prosze o analize logow kogos madrzejszego i jakie moga byc przyczyny tejze usterki, choc wydaje mi sie ze turbina pada ... 011 http://vaglog.pl/log_202495.html 011 http://vaglog.pl/log_202496.html 003, 008, 011 http://vaglog.pl/log_202497.html z gory dzieki pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...