Uporałem się z tym problemem!! Zaczęło już się tak dziać, że szarpanie pojawiło się poniżej 2 tysięcy obrotów, a nawet pojawiła się nierówna praca silnika na wolnych obrotach. Wymieniłem EGR i to dalej nie jest to :/ Kolejnym postanowieniem była wymiana listwy zasilającej wtryski co okazało się sukcesem i nie jest to aż takie kosztowne!! Zadzwoniłem do serwisu Audi aby uzyskać nr części i przybliżoną cenę (Serwis Audi 350zł) a jak doskonale wiemy VW i Audi to jedno i to samo jedynie cena inna, więc następnie zadzwoniłem do serwisu VW, ponieważ przebywam za granicą to usłyszałem cenę w Euro (77 Euro) i okazało się, że mają listwę na miejscu więc pojechałem i kupiłem. Przystępując do wymiany myślałem, że zajmie mi to dużo więcej czasu. Potrzebowałem na to 2 godzin razem z wyczyszczeniem wszystkiego co demontowałem. Narzędzia potrzebne płaski wkrętak, szczypce to obejmy i nasadkowa 10 Demontujemy rurę, która przechodzi między silnikiem, a grodzią od EGR-u żeby mieć jak najwięcej miejsca. Demontujemy pokrywę zaworów. Odkręcamy zasilanie od listwy (nie na siłę, wkrętakiem trzeba zluzować zabezpieczenie wtyczki) i dwie śruby mocujące listwę z silnikiem. Wtyczki z wtrysków trzeba z wyczuciem wysunąć, nie mają jakiegoś dodatkowego zabezpieczenia i aby nam nie przeszkadzały przy wysuwaniu listwy lepiej jest je wczepić na listwę, tak samo jak to jest widoczne na nowej listwie. Starą listwę należy wysuwać (stojąc z przodu auta) w prawy dół, tam jest najwięcej miejsca. Nową listwę lepiej jest trochę popodginać przed wsuwaniem. I resztę czynności powtarzamy w odwrotnej kolejności. Nr części jeśli mowa o kodzie silnika AVF: 038 971 600 Mam nadzieję, że przyda się komuś ten opis Powodzenia