Skocz do zawartości

Steki

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Steki

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Osw

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Ja kiedyś miałem wyciek z samego zacisku..skorodowana była główny wałek zacisku i przepuszczal na oringach sprawdź cze nie masz dookoła mokrych. Jak coś to mam zacisk aluminiowy regenerowany nie zakładany;) Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
  2. Dziękuję bardzo za linki na pewno się przydadzą Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
  3. U mnie wchodzi do okolo 050 i pozniej już rzadko która pokazuję Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
  4. Witam, dzisiaj chciałem sobie sprawdzić Vagiem grupę 093 i niestety wyskakuję ERROR...dzieję się tak też na innych grupach..ktoś wie co jest przyczyną? https://drive.google.com/file/d/0B-w4xId8-yN6eVpNYU9fcVJIc0k/view?usp=sharing Pozdrawiam.
  5. Witam, jakiś czas temu miałem problem z odpaleniem auta o którym pisałem w innym temacie..auto już chodzi i jakoś tam jedzie. Piszę w nowym temacie z nowym problemem ponieważ przeszukując fora nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Otóż problem polega na tym że auto nierówno chodzi i na PB i LPG bez różnicy. Po dłuższym postoju bardzo ciężko odpala. Mam jeden błąd w VAG-u : 17800 - Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163): Open Short to Plus P1392 - 35-00 Czyli niby zwarcie do plusa...przeglądałem wiązkę i nie znalazłem nic podejrzanego.. Oba czujniki sprawdzałem diodą i są ok. Dziś sprawdzałem kostkę miernikiem z brzęczkiem i wyszło mi że zwierając masę w kostce z plusem aku brzeczek piszczy czy tak ma być? mógłby ktoś sprawdzić u siebie? Rozrząd był sprawdzany i ustawiony jest dobrze Pomoże ktoś? Najbardziej zależy mi na tym czy między masą z kostki a plusem z aku macie przejście ( jak na moje nie powinno być ale wolę się upewnić) bo to by wiele wyjaśniało.
  6. Wiązka sprawdzona i nie zauważyłem żadnych uszkodzeń aczkolwiek będę jeszcze sprawdzał.. Dodatkowo dziś jeszcze sprawdziłem: Wszystkie wtryski dostają i plus i impuls podczas krecenia Rezystancja cewki OK impulsy docierajace do cewki są podczas krecenia Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? JEszcze pytanie gdzie znajduje sie czujnik wału? Według książki "Sam Naprawiam" ma on szarą kostkę 3 pinową pod zbiorniczkiem wyrównawczym, zgadza się ? EDIT 1 Muszę was przeprosić bo albo wcześniej zle sprawdziłem (wszystko sprawdzam sam nie mam drugiej osoby do pomocy) albo teraz sie pojawiła..a konkretnie chodzi o iskre, jest na wszystkich cylinndrach a auto nadal nie odpala.. EDIT 2 Po przekopaniu jeszcze raz wiązki i odłączeniu emulatorów wtrysków od LPG i podłączeniu wtrysków oryginalnie oraz wymianie bezpiecznika 34 który był przepalony i zwarty jakimiś drucikami (tu mi ręce opadły ) auto zagadało. 2 lub 3 (już nie pamietam) wtyczki od emulatorów miały naderwane kabelki przy samych wtyczkach więc teraz pozostaję mi wszystko na nowo polutować i zobaczymy czy odpali wtedy.. Po odpaleniu zostaję już tylko jeden błąd a konkretnie: 1 Fault Found: 17800 - Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163): Open Short to Plus P1392 - 35-00 - - trzeba będzie jeszcze przekopać wiązkę..
  7. Witam serdecznie. Mam problem z moją A4 2.8 V6 ACK. Auto podczas ruszania szarpnęło i zgasło po czym odpalił i znowu to samo tylko że tym razem już nie odpalił.. Co zostało sprawdzone: Paliwo dochodzi, brak iskry. Cewka ma zasilani oraz masę (cewka był podmieniana na nową) Sprawdzone czujniki Halla diodą i obydwa "mrugają" Rozrząd sprawdzony i jest OK Błędy z VAG-a: 17800 - Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163): Open Short to Plus P1392 - 35-00 - - 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01253 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01254 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84) 29-10 - Short to Ground - Intermittent Co mógłbym jeszcze sprawdzić ? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...