Wiązka sprawdzona i nie zauważyłem żadnych uszkodzeń aczkolwiek będę jeszcze sprawdzał.. Dodatkowo dziś jeszcze sprawdziłem: Wszystkie wtryski dostają i plus i impuls podczas krecenia Rezystancja cewki OK impulsy docierajace do cewki są podczas krecenia
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? JEszcze pytanie gdzie znajduje sie czujnik wału? Według książki "Sam Naprawiam" ma on szarą kostkę 3 pinową pod zbiorniczkiem wyrównawczym, zgadza się ?
EDIT 1
Muszę was przeprosić bo albo wcześniej zle sprawdziłem (wszystko sprawdzam sam nie mam drugiej osoby do pomocy) albo teraz sie pojawiła..a konkretnie chodzi o iskre, jest na wszystkich cylinndrach a auto nadal nie odpala.. EDIT 2 Po przekopaniu jeszcze raz wiązki i odłączeniu emulatorów wtrysków od LPG i podłączeniu wtrysków oryginalnie oraz wymianie bezpiecznika 34 który był przepalony i zwarty jakimiś drucikami (tu mi ręce opadły ) auto zagadało. 2 lub 3 (już nie pamietam) wtyczki od emulatorów miały naderwane kabelki przy samych wtyczkach więc teraz pozostaję mi wszystko na nowo polutować i zobaczymy czy odpali wtedy.. Po odpaleniu zostaję już tylko jeden błąd a konkretnie:
1 Fault Found:
17800 - Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163): Open Short to Plus
P1392 - 35-00 - -
trzeba będzie jeszcze przekopać wiązkę..