olo86
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O olo86
Informacje
-
Imię
marcin
-
Miasto
chelm
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia olo86
0
Reputacja
-
Witam. Prosze o pomoc. Od wczoraj zauwazylem pykanie jakiegos przejaznika dzisiaj doszedlem ze to jednak nie przekaznik tylko czujnik w poduszce i on bardzo mocno sie nagrzewa probowalem zdjac wtyczke ale nie moglem i wyjalem z czescia tego czujnika i dopiero pozniej odpiolem wtyczke i mam pytanko czy ten czujnik jest rozbieralny czy poprostu go urwalem. Czesc ktora mi wyszla jest z takim bolczykiem na sprezynce a na brzegu tego czujnika nie widac jakis sladow zebym to wyrwal ale teraz nie moge tego spowrotem wlozyc.
-
Przekaznik jest pod maska trzeba czarna oslone odkrecic (torksy) i pod komputerem jest przekaznik trzeba taka blaszke z kompa zdjac i podniesc go do gory przekaznik od swiec 202 niebieski
-
Ok dzieki za pomoc . Narazie zostawie te co mam ngk bo je wymienilem okolo 3 miesiace temu . Rozmawialem dzisiaj z kolega co tez ma auto na pompkach i one chyba tak pala ze musza ze ze 2 razy silnikiem przekrecic ja mialem z 5 lat temu audi 80 1z silnik i przy-15 to pol obrotu i zapalal . Moze tez u mnie troche akumulator slaby bo to varta siedmioletnia ale - 17 bylo w ta zime i odpalil tak wiec narazie nie wymieniam .
-
Wlasnie wiem ze to duza roznica i wedlug vin sprawdzalem i wychodzi ze moze byc ngk z 5A i moze byc beru 16A a w boschu nie ma info ile maja A tylko znowu ngk maja 12 v beru maja 12 v a boscha 11 v . A jezeli chodzi o dlugosc to beru 92 mm bosch 92 mm a ngk 94 i to wszystko wedlug vinu pasuje do mojego awx. Bo sa tez te dluzsze beru i bosch 96mm a ngk 99 mm ale wedlug vinu te nie pasuja.I teraz juz sam nie wiem o co tu chodzi. Gosc w intercarsie powiedzial ze boscha byly na pierwszy montaż.
-
Ostatnio mialem wymienione uszczelniacze na pompkach i ustawione byly sufmiarka a sruby nie byly ruszane tak ze fabrycznie byly ustawione ale przed tym zabiegiem palil tak samo. A te uszvzelniacze wymienilem bo troche ropki przybylo do oleju . A czy ktos moze wie czy byly moze jakies wersje produkowane na cieplejszy klimat ? Bo mi sie wydaje ze przy takiej temp jak dzisiaj to powinna sie cala swieca rozgrzac a u mnie przez te 5 sekund to tylko koniec sie zagrzal Dziwi mnie tez taka rozbierznosc w tych amperach w beru jest 3 razy wiecej . Wedlug mnie to jest tak jak z zarowka czym wiecej ma wat tym mocniej swieci i wiecej ciepla daje co za tym idzie to i wiecej pradu pobiera .A sterownik dostajac sygnal z czujnika temp grzeje np 7 sekund czyli ta mocniejsza przez te 7 sekund wezmie wiecej pradu a zarazem bardziej sie rozgrzeje. Wedlug mnie tak to wyglada.I te swiece 5 A moze pasuje do tych aut ale do takich ktore byly produkowane na cieplejszy klimat.
-
Witam wszystkich . Pytanie moje brzmi czy ktos orientuje sie jakie swiece wybrac do silnika awx ? W tej chwili mam zalozone ngk i z paleniem nie jest do konca dobrze swiece wszystkie sprawne w katalogu inter carsu niby do tego modelu ale sprawdzalem parametry swiecy ngk i swiecy beru i boscha przy okazji . Napiecie przy ngk w katalogu jest 5 A a przy beru 16 A i wedlug katalogu te i te pasuja . Wedlug mnie te ngk sie niedogrzewaja. I w tym tkwi problem z odpalaniem . Czy ktos moze kojarzy cos takiego . Dziekuje z gory