Skocz do zawartości

NektorA4B6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O NektorA4B6

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Kubica

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia NektorA4B6

0

Reputacja

  1. Witam w mojej B6 pojawia się uciążliwy problem. Wstyd mi z kimkolwiek jechać, bo owe zjawisko zdarza się często, ale nie zawsze. Wyobrażając sobie jadę drogą i skręcając obracam kierownicą w prawą stronę by za chwilę prostować koła kręcąc kierownicą w przeciwną stronę i tu pojawia się problem. W momencie prostowania kół zapala się kontrolka układu hamulcowego (tylko kontrolka wykrzyknika w czerwonym kole) przy czym trzy razy piszczy krótkim dźwiękiem i parokrotnie mrugając. Zdarza się to tylko skręcając w prawo. Kręcąc kierownicą w miejscu taki przypadek się nie pojawia gdyby ktoś zapytał. Niedawno wymieniłem zdarte tylnie klocki hamulcowe wraz z reperaturkami. Wciąż czujnik reaguje. Słyszałem, że kontrolka hamulca może mieć swoje powiązanie z układem kierowniczym. Olej wspomagania w normie przy czym mam uszkodzoną maglownicę. Czy to może być przyczyna? Mam nadzieję, że nie mam uszkodzonych czujników.
  2. Chciałbym jeszcze dodać kolejne spostrzeżenie. Często, ale nie zawsze zdarza się, że przy skręcie i to mocnym w prawo trzy razy zapala się kontrolka hamulca (wykrzyknik). Do tego wczoraj jakby tarcie ucichło. Chyba jeszcze raz pojadę na diagnostykę i sprawdzę układ hamulcowy.
  3. Pod blokiem w ciasnym parkingu będę miał dyskomfort w zdejmowaniu kół, ale zaryzykuje i wymienię klocki w warsztacie tylko jeszcze pytanie jakie kupić i za ile.
  4. Tarcie klocków sugeruje jakoby miały się skończyć hamulce, ale dziwota mnie bierze, że tak szybko może materiał się zużyć. Rozważę zakup nowych klocków chyba, że wina jest z natury banalna.
  5. Witam, debiutancki post i od razu problem. Posiadam samochód marki Audi A4 B6 z 2001 roku silnik 1.9 TDI 130km. Problem pojawił się dosłownie niedawno, parę dni wstecz. Przy małych prędkościach rzędu 20km/h wciskając pedał hamulca słyszę uciążliwy hałas tarcia tylnego hamulca. Auto niedawno przeszło przegląd nie wykazując problemu układu hamulcowego. Wręcz byłem zadowolony z tak efektownego wyniku. Komputer nie pokazuje błędów, ale ostatnio podpinając VAGa wyskoczyły szereg błędów, które starałem się wykasować wraz z moim kolegą. Czyżby pojawił się błąd, który zakłóca pracę układu ? Nie uwierzę, że przez miesiąc czasu zużyły się hamulce. Jakieś sugestie? Pozdrawiam, Krzysztof
×
×
  • Dodaj nową pozycję...