Skocz do zawartości

Mar90p

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mar90p

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    PL

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Mar90p

0

Reputacja

  1. Mar90p

    Co to za felga?

    Czy to oryginalny rotor od Audi? Pozna ktoś po zdjęciu?. Cena trochę niska? Czy mi się wydaję. https://www.olx.pl/d/oferta/kola-audi-rotor-19-cali-z-oponami-bridgestone-CID5-IDRrpr2.html
  2. Witam pojawiają mi się 4 błedy 3 z nich są od sond: p114 Sonda lambda (rzad 1, czujnik 2 ) Za duża rezystancja p0140 Sonda lambda (rzad 1, czujnik 2) Brak sygnału p0130 Sonda lambda (rzad 1, czujnik 1) Usterka w obwodzie prądowym p0011 Opoźnienie wałka rozrzadu (rzad 1) Nie uzyskano wartosci wymaganej Ten bład powoduje zapalenie check. Po jakimś czasie sam gasnie by ponownie sie zapialić, a4 b7 1.8 T 163km. Podczas jazdy nie ma zadnych problemów. Silnik pracuje normalnie. Macie jakies propozycje jak rozwiazac te problemy?
  3. Mar90p

    A4 b7 Bogata mieszanka.

    Nie wiem nie znam się na tym ;/ możesz powiedziec jak mam to zrobic?
  4. Mar90p

    A4 b7 Bogata mieszanka.

    Nie wiem czemu ale kontrolka sama zgasła... Tyle czasu był problem a tu nagle gaśnie.Pewnie zapalenie jej to kwestia czasu. Spisałem dane z komputera.O coś takiego Tobie chodziło? [1] 720/min 77 C 0.0% 10110110 [2] 720/ min 18.8 % 2.1 ms 2.7 g/s [32] 0.0% 0.0% [33] -3.9 % 1.560 V
  5. Mar90p

    A4 b7 Bogata mieszanka.

    Tak, sondy działają prawidłowo.Kilka osób sprawdzało ich prace i jest OK. Silnik nagrzewa się normalnie.Dość szybko uzyskuje odpowiednią temperaturę.Nie ma sie do czego przyczepić. Brakuję już pomysłów.
  6. Mar90p

    A4 b7 Bogata mieszanka.

    Zapala się mi "check engine". Problemem jest bogata mieszanka.Wskazuje go pierwsza sonda, przed katalizatorem. Sonda została sprawdzona i działa prawidłowo więc można wykluczyć jej wadę. Układ dolotowy został sprawdzony i jest szczelny.Nigdzie nie dmucha powietrzem.Komputer pokazuję odpowiednią temperature silnika, więc nie ma żadnych przekłamań.Filtry były wymienione kilka miesięcy temu. Po wykasowaniu błędu kontrolka zapala się po przejechaniu około 100 km i tak w kółko.Oprócz tego z samochodem nic się nie dzieje.. Silnik pracuje równo zarówno na zimno i ciepło.Na mocy również nie traci.Nie ma żadnych niepokojących objawów. Silnik 1.8 T 163 sama benzyna.Cały czas tankuję PB 98. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem ? Gdzie szukać przyczyny? Za każdą pomoc z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...