Skocz do zawartości

Jasiu310571

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jasiu310571

Osiągnięcia Jasiu310571

0

Reputacja

  1. A mi ześwirował wskaźnik paliwa. Pozostałe zegary są ok, Pokazuje jak chce, kontrolka rezerwy w czasie jazdy zapala się i gaśnie kiedy chce, piszczy. Elektronik wymienił licznik cały, zapłaciłem 450 zł !!! bo wynikły podobno inne czynności z demontażem zbiornika no i niby było ok.Po przejechaniu 20 km problem powrócił Tak jakby nic nie było robione. Oczywiście jadę tam w poniedziałek bo dzis nie pracują ale już wiem że mogą tego nie ogarnąć. Co o tym myślicie? Ach.Pływak w zbiorniku dobry. Dwukrotnie sprawdzany, od tego zacząłem po pojawieniu się problemu.
  2. No to faktycznie tanio nie jest.Poszperam na allegro choć ostatnio nie znalazłem.Dzięki.
  3. Wyłamały mi sie zaczepy rolety w boczkach bagaznika.Nie chce robić dziadostwa i wkręcic w to miejsce chamskich wkrętów.Czy do tak starogo modelu mozna gdzies takie boczki kupić oprócz szrotów i allegro?Może miał ktos podobny problem.Stosowałem SZUKAJ ale nie znalazłem
  4. wymieniłem wszystko.Wszystkie paski,rolki,napinacze {Febi].Koszt z robocizną 800 zł.
  5. Pytanie cokolwiek śmieszne dla wielu.Ale proszę o zdefiniowanie - "własnymi słowami" lub "na chłopski rozum" co to jest moment obrotowy.I jak to zaobserwować w swoim aucie?
  6. nie chodzi o to że chce na siłe szukać oszczędności.Wręcz części kazałem sobie dać najlepsze dostępne i dziwiło mnie,majac na mysli sam rozrząd ,skąd takie ceny.Nie musze specjalnie doczytywac każe wymienić wszystkie te cześci i tyle.Na pewnych rzeczach się nie oszczedza.Dzięki za rady
  7. Ok.Rozumie i dzięki za rady.Tak też planuje zrobic.Ale będę się upierał że może być mylące jak mówimy stricte o kosztach wymiany rozrządu.Inna sprawa co powinno się zwyczajowo,zapobiegawczo wymienić po kupnie używanego samochodu.Sam odsyłasz mnie do innych wątków właśnie dlatego że na tym mowa jest o rozrządzie.Bo nie każdy podając cenę dopisuje że wymienił jeszcze inne rzeczy i nie każdy ciemniak taki jak np:ja od razu musi wiedzieć o co chodzi.Ktos gotów się wystraszyć że rozrząd taki drogi i zwlekać z wymianą.Czasami między fachowcami posługujecie się skrótami myślowymi a do taich betonów z mechaniki jak ja trzeba pisać dużymi literami :)Ale warto podyskutować bo już teraz wiem że wymienię sobie przy okazji inne paski.I tylko szoda że nie będzie to już 400 zł :)
  8. ok.Ale tak samo zużywa się kupa innych cześci a mam wrażenie że mowa o rozrządzie.I co innego kiedy mechanik po rozebraniu oszacuje że jeszcze to czy tamto i wychodzi 1500 a co innego kiedy odpowiada 1500 na pytanie: Ile wymiana rozrządu? Z góry,nigdzie nie zaglądając.[br]Dopisany: 08 Maj 2009, 11:23_________________________________________________wyskoczyła Ci przy okazji wymiana chłodnicy ale chyba nie można tego wliczać do kosztów wymiany rozrządu.
  9. Ok.Nie będe się mądrzył bo po prostu się na tym specjalnie nie znam.Ale myślałem że mowa o wymianie mechanizmu rozrządu a nie połowy auta.Gdyby doliczyć np:zawieszenie wyjdzie jeszcze drożej.Nie zarzucam nikomu że podaje takie kwoty bo sam takie u mechaników wcześniej słyszałem (1300zł)ale pytałem jedynie o rozrząd, nie było mowy o paskach klimy czy innych rzeczach.
  10. Ja też robie rozrząd dla siebie.Chyba pasek conti i rolki Febi to nie jest jakiś chłam?Rekomendowane wszedzie gdzie pytałem a przynajmniej najdroższe. OK.Ta cena za części 220 zł to była cena tzw. dla mnie ale ile to mogło kosztować normalnie.300 zł? 350? A robił będzie człowiek z VW tyle że na tak zwaną fuche i zawołał 180 zł.A takie coś podejrzewam może załatwić każdy.Tak że naprawdę nie wiem skąd te kwoty typu 1500-1800 zł.Chociaż kiedy rozpytywałem wstepnie to też tak po różnych servisach mówili.Wiem że tyle to normalnie kosztuje ale można to zrobić ZDECYDOWANIE taniej bez straty na jakości.
  11. Też jastem na etapie wymiany.Wiem tylko że nie trzeba wymieniać pompy jak nie chodzi na pasku ale nie wiem czy też wymienia sie ją zapobiegawczo co ileś tysięcy.Jeśli tak to po jakim przebiegu.Przy okazji.Wymiana rozrządu-pasek contitech,rolki Febi z robocizną 400 zł.A byli tacy co chcieli mnie strzyc nawet na 1500 zł.Chyba dobra cena. :)
  12. ok,dzięki ale jak sie domyślacie ja takiego czegoś nie posiadam i nic mi nie wiadomo żeby ktos to miał.Gdzie sie udać żeby to zrobić? ASO? Pytać u mechaników? Taka ze mną rozmowa ale jestem ciężkim przypadkiem w tej materii:)
  13. Przepraszam za totalne ignoranctwo.Co rozumiemy pod pojęciem logów i gdzie to najlepij zrobić?
  14. Jasiu310571

    [B5 AFN]brak mocy

    Wiem że jest sporo na ten temat i zapewniam że czytałem.Mam pytanie takie:Jeżeli wszystkie możliwe komputery w tym VAG nie pokazują żadnych błędów a auto nie idzie tak jak trzeba,nie ma odpowiedniej mocy,ciężko wyprzedzać i max pojedzie 150km/h (rozpędzane na bardzo długim odcinku) to pozostaje chyba tylko metoda prób i błędów i...wróżenie z Fusów:))).Od czego zaczęlibyście kolejno sprawdzać? Turbina dmucha,przewód twardnieje choć może nie do końca tak jaj trzeba.Spanky co myślisz?)Wiem że nawet najlepszemu,sprawdzonemu mechanikowi warto i trzeba czasem cos zasugerować.Pozdrawiam.
  15. Wiem że jest wiele wątków na podobne tematy ale są nieco chaotyczne. Prze obrotach 1700 pedał przyspieszenia zaczyna denerwująco drgać a po 2000 przestaje.Biorąc pod uwagę że w tym przedziale,szczególnie przy nie rozgrzanym silniku lub na "emeryta", jeździ się stosunkowo często jest to bardzo denerwujące,Mój mechanik przejechał się i powiedział że nic nie czuje.Ale podejrzewam że jechał kawałek i szybko wchodził na obroty a wtedy tego się tak nie odczuwa.Raczej przy spokojnym przechodzeniu na wyższe obroty.Koła wywarzane już niejednokrotnie więc to odpada a takie były sugestie.Może jakieś poduchy?Ale wtedy drgałoby chyba cały czas. Proszę bardzo o opinie i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...