Skocz do zawartości

Pieter84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Pieter84

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Radlin

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Pieter84

    Wilgotny EGR

    splywa bo juz jest zgaszony.jakbys mogl widziec co sie dzieje w srodku podczas pracy.to kierunek plyniecia oleju jest odwrotny .czyli wali z turba do kolektora ssacego. opcji jest kilka.wymiana odmy,wymiana turbiny:) polozylem biala szmatke pod egr. przez 5 tys km skroplily sie 3 krople. nie ma sie czym martwic.kazdy disel ma olej w dolocie. sprawa moze zrobic sie pilna jak zacznie zjadac duza ilosc oleju. no właśnie a przez ostatnie 15k dolałem 400ml,w dolocie lekki nalot wiec narazie paniki nie ma tylko myslałem że zgasze to w zarodku. Ostatnio byłem w serwisie na wymianie oleju i zapytałem o ten temat i bardzo miły pan zaproponował mi nowego EGR (bo to on napewno cieknie) za 1300 z wymianą ale na razie podziękowałem. Może na początek wymienie tą odme i zobacze co sie bedzie działo bo turbo raczej wykluczam ale nigdy nie wiadomo.
  2. Pieter84

    Wilgotny EGR

    Witam,też ostatnio pojawił mi się olej w EGR ale jak zdjołem rurę z dolotu była czysta tylko olej zlatywał z góry od EGR po klapie. Wszystko bylo jeszcze w miarę czyste, był tylko nie wielki nalot (przebieg 145k). Zastanawiam się czy olej nie dostaje się przez rurke do EGR którą wlatują spaliny i czy nie nawalił tam jakiś separator lub cos innego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...