splywa bo juz jest zgaszony.jakbys mogl widziec co sie dzieje w srodku podczas pracy.to kierunek plyniecia oleju jest odwrotny .czyli wali z turba do kolektora ssacego. opcji jest kilka.wymiana odmy,wymiana turbiny:)
polozylem biala szmatke pod egr. przez 5 tys km skroplily sie 3 krople. nie ma sie czym martwic.kazdy disel ma olej w dolocie.
sprawa moze zrobic sie pilna jak zacznie zjadac duza ilosc oleju.
no właśnie a przez ostatnie 15k dolałem 400ml,w dolocie lekki nalot wiec narazie paniki nie ma tylko myslałem że zgasze to w zarodku. Ostatnio byłem w serwisie na wymianie oleju i zapytałem o ten temat i bardzo miły pan zaproponował mi nowego EGR (bo to on napewno cieknie) za 1300 z wymianą ale na razie podziękowałem. Może na początek wymienie tą odme i zobacze co sie bedzie działo bo turbo raczej wykluczam ale nigdy nie wiadomo.