Asdv
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Asdv
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Wlkp
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia Asdv
0
Reputacja
-
Witam, szukałem na forum, szukałem na internecie i konkretnego nic nie znalazłem do swojego problemu, który sam sobie stworzyłem. A wiec kupiłem taki o to gadżet-turbo timer Ogolnie jego podłączenie to nie problem bo znalazlem natym forum odpowiednią instrukcje (bez zdjec bez problemu tez da sie ogarnac) http://a4-klub.pl/index.php?/topic/64501-b5-aeb-montaz-turbo-timera/ Ten model pokazuje tez takie opcje jak O2 oraz A/F do tego trzeba jeszcze podlaczyc bialy przewod do sensora O2 w ECU oraz czarny do masy w ECU (domyslalm sie ze te wartosci sa przyblizone i im ufac nie bedzie mozna przez takie urzadzenie, ale jak jest to niech dziala ) Szukalem duzo na internecie gdzie podlaczyc sie pod sensor O2 w 1.8T AEB i znalazlem takie oto schemat: Jest tam oznaczenie G70 jako Air Mass Meter... Czy wlasnie tam trzeba sie wpiac?? Moze ktos juz to podpinal i wie gdzie znajduje sie sensor O2 i masa w ECU?? Przepraszam jesli ten problem byl juz poruszany i nie znalazlem. Wole spytac niz zaczac grzebac w ECU auta i cos popsuc... Pozdrawiam i wielkie dzieki za wszelkie sugestie i pomysly
-
Witajcie, na dniach zabeiram się za ogarniecie tego tematu. Pewnie macie racje, sciagniecie miski i wyczyszczenie wszystkiego pomoze. Mam jeszcze kilka pytań: Od razu chcialbym wymienic olej, filtr (pomimo ze niedawno - ok 1000km byly wymieniane) oraz przeplukac silnik. Czytalem troche na forum i polecacie do plukania srodek Liqui Moly Engine Flush - dobrze znalazlem, zrozumialem? Jesli chodzi o olej to tak jak pisalem auto u poprzedniego wlasciciela jezdzilo na polsyntetyku 10w-40 (marki nie znam), u mnie przez 2 lata rowniez pracowal na 10w-40 Mobilu. Na forum rowniez polecacie olej Liqui Moly i taki mam zamiar wlac. Nie jestem jednak przekonany do 5w-30 czy 5w-40 poniewaz auto juz dosc dlugo jezdzi na polsyntetyku i nie chce aby sie tam cos rozszczelnilo czy cos. Drugim wiekszym powodem jest to ze dosc mocno na cieplym silniku slychac samoregulatory - najprawdopodobniej (glownie tylko jeden), wiec "rzadszy" olej raczej nie bedzie lepszy w tym przypadku. Z katalogu firmy znalazlem ze do tego silnika pasuje Super Leichtlauf 10W-40 - myslicie zeby lac ten czy jakis inny tej firmy 10w-40??? Pozdrawiam i dzieki za cenne uwagi.
-
Jutro postaram sie gdzies podjechac i sprawdzic manometrem to cisnienie. Powiedzcie mi tylko 2 rzeczy: 1. Gdzie to mierzyc? Rozumiem wykrecic czujnik w jego miejsce manometr i mierzymy? 2. Zrobic pomiar na wolnych obrotach, przy 2000 i 4000 czy jakos jeszcze inaczej? Pozdrawiam i czekam na sugestie [emoji2]
-
Witam, udalo mi sie u kumpla znalezc kabel (pewnie taki najtanszy z allegro). Po podpieciu nie znalazlem zadnych bledow zwiazanych z cisnieniem oleju. Do wiekszosci opcji przez ten kabel nie mialem dostepu. To co udalo mi sie odczytac o cisnieniu oleju przedstawiaja screeny: 1. od wolnych obrotow do okolo 1550 obrotow "Cisnienie oleju 2<minimum" 2. od okolo 1550 obrotow w gore "Cisnienie oleju 2 w porzadku" Czy to sa wazne informacje wyjasniajace cos? Do manometru na razie jeszcze dostepu nie mam niestety ale sie staram Dodam jeszcze ze ostatnio robilem trase okolo 600km w tym autostrada, miasto i drogi krajowe - w Łodzi wpadlem w korek i komunikat oleju raz sie zapalil. Wiadomo jak to w korku, co chwila jedynka, kawalek do przodu i znowu postoj. Pozdrawiam
-
Ogolnie to cisnienie jest bo juz jechalem 400km autostrada w jedna strone i tylko 1 postoj na tankowanie i nic takiego nie wyskakiwalo. Wiadomo autostrada - wieksze obroty silnik nie zatarty i jezdzi bez zarzutu [emoji14] chyba kupie kabel vag i sprawdze bledy... moze cos pokaze :/
-
Mobil Super 2000 10W-40 odkad ja mam (2 lata) jezdzi na tym, poprzedni wlasciciel tez uzywal polsyntetyka. Zaczelo to sie dziac po wymianie oleju i fitra - nie tak od razu w ten sam dzien tylko kilka dni po - nie wiem czy to istotne.
-
Witam, ostatnio mam dosc spory problem ze swoja Audi na który nie mam żadnego pomysłu. Gdy auto jezdzi dynamicznie (wyzsze obroty) lub ciagla jazda na autostradzie (wyzsze predkosci i obroty) wszystko jest ok. Jesli jednak auto stoi odpalone (niskie obroty) lub "kulam" sie po miescie, lub zwykla jazda w miescie po bardzo zatloczonych drogach (co chwile rowniez swiatla, przejscia dla pieszych) wyskakuje na FIS`ie taki oto komunikat - mruga na przemian z wykrzyknikiem i wydaje piszczacy przerywany dzwiek. Po dodaniu gazu - zwiekszenie obratow na postoju lub podczas jazdy komunikat znika. Nie wiem ale domyslam sie ze to cisnienie oleju... Niestety w tej chwili nie mam mozliwosci podpiecia auta pod komputer i sprawdzenia bledow. Szukalem juz na forum ale nie moge nic na temat mojego problemu znalezc. Macie Koledzy moze jakies pomysly? Pozdrawiam
-
ELM 327 OBD II nie bedzie na pewno wspolpracowac z Audi A4 B5 98r. Kup kabel specjalnie do VAG Pozdrawiam