Czyli rozumiem, że to nie ma wpływu na spalanie?
Jaki jest nr ori pierwszej sondy? Jaką mam szukać? Bosch?
Wymieniłem sondę na nową ori BOSCHA zgodnie z numerami 06b 906 265 d. Wcześniej siedziała 1k0 998 262d. Czyli też zgodna. Temperatura na zegarach 90 stopni, a w kanale 4 - 92 stopnie. Log do odcinki: http://vaglog.pl/log_201756.html Log z jazdy: http://vaglog.pl/log_201757.html Jest chyba jeszcze gorzej;/ Jakieś sugestie?
Czy ta przepływka nie mierzy za dużo?
Przed remontem było tak samo. Szukam właśnie ori używki. A samą sondę wymieniałem niecały rok temu na NGK ;/
O co chodzi z tymi Failed or Incomplete?
http://zapodaj.net/7524576ce774b.jpg.html http://zapodaj.net/e0b2ae688a655.jpg.html
Chciałbym się zgodzić z Twoją opinią
Niestety był okres, że auto paliło mi przy emeryckiej jeździe 7,35l/100km w trasie. W tempie 90-100 km/h. Natomiast jego średnia w tym czasie to 9,42-9,72/100km.
Hehe, pozdrowienia Łukaszu;)
Szukam dalej bo mam dość tego auta.
Średnie 11-12. Ale co to się dzieje na biegu jałowym? Skąd takie skoki korekt lambdy na kanale 33?
Witam! Mam na imię Piotr i szukam pomocy;) Co prawda to nie Audi. Pacjent to Passat B5FL 2001 rok 1.8t AWT Variant manual. Problem to duże spalanie ok 10.5l/100km w trasie przy 100-110km/h - mało dynamicznie. W samochodzie wymieniłem pompę paliwa na nową VEMO (ciśnienie przy teście pod obciążeniem 4,5 bara do odcięcia i nie spada). Świece nowe NGK. Wymienione wszystkie filtry. Brak wypadających zapłonów. Nowy ori regulator ciśnienia na listwie wtryskowej. Wczoraj wymieniłem zawór powietrza wtórnego z tyłu głowicy wraz z łączeniami i opaskami. Wyrzuciłem katalizator i wspawałem rurę. Z wydechu czuć niespalone paliwo. Pierwsza sonda NGK wymieniona niecały rok temu. Druga wyłączona programowo(choć w tej chwili wgrałem oryginalny program w celu sprawdzenia czy wszystko jest ok i tak jeżdżę) Oto co się dzieje na wolnych obrotach: http://vaglog.pl/log_200928.html Przepływkę wymieniłem na ori używkę i teraz mierzy lepiej (ale czy na pewno?). Do odcinki: http://vaglog.pl/log_200929.html Przejazd w koło komina: http://vaglog.pl/log_200930.html Dolot jest szczelny. Przy teście szczelności jedyna droga ucieczki to bagnet. Zatykam palcem i przewody twardnieją. Proszę o wszelkie sugestie bo nie znalazłem podobnego tematu na forum passata ani audi Dziękuje serdecznie za dużą pomoc forumowiczom z forum passata;) Dzięki P.S. Silnik jest po remoncie góry bo wydmuchał uszczelkę pod głowicą. Nowe uszczelki, rozrząd i planowanie głowicy. Zalany olejem MOTUL 8100 X-CESS 5W40.