Skocz do zawartości

monkey_vip

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O monkey_vip

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    polska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia monkey_vip

0

Reputacja

  1. Sprawa ma sie tak,wyciagasz dpf dolem.Dolem dlatego ze jest latwiej i zarazem sprawdzisz w jakim stanie masz lacznil elastyczny. Z gory masz 3 sroby na turbie laczace turbo z dpf. Na dole wspornik trzymajacy dpf i kilka srobek,wyciagaj najlepiej z kawalkiem rury wydechowej,rozkrec wydech na laczeniu wyciagnij calosc odkrec lub utnij weze od dpf,i tak musisz zaspawac otwory rozetnij dpf od gory zeby po wsadzeniu z powrotem do auta spaw byl nie widoczny. Ciecie wykonaj w ksztalcie u wywal srodek,zaspawaj najlepiej tigiem. Wsadz jedz do tunera niech ci wylaczy i swiat. A druga sprawa. Oszczedzajac sobie roboty i wkurzania sie kup sobie katalizator i wsadz bo bedzie cie zapewne wkurzaj poglos z puchy troszke z wydechu i smrod spalinami jak kolega wyzej napisal.
  2. Dlaczego sadzisz ze jest kiepski program. Duze doladowanie bylo zrobione pod konkretne turbo poskladane na czesciach mellett tak ze sprezarka dawala rade.Az do momentu gdy nie dostala oleju bo odplyw sie zatkal do michy. Postanowilem ze znow dam to turbo do zrobienia.A ten badziew jak mi sie wydaje co mam teraz jest zle poustawiany.Dlaczego zadymienie zle ustawione?? Co jeszcze nie jest dobrze zrobione??
  3. Dzieki kolego widac ze masz wiedze i dziekuje ze chcesz sie nia ze mna podzielic.
  4. Regulacja zmiennej jest na tym stoperze pod gruszka a na turbie??? Wykrecic pol obrotu gdzies tak na poczatek?? A jeszcze jedno jak bys mogl doradzic bede badal podcisnienia jakie wartosci powinny miec?wiesz moze
  5. Forum jest po to zeby doradzac,jesli ktos ma jakas wiedze na dany temat i chce sie podzielic to nie ma za co przepraszac moj byl praktycznie w stanie idealnym srodek byl prawie ze bialy mialem go z auta po wypadku z malym przebiegiem.A co do ceny to nie pamietam dokladnie 350 -450 nie chce sklamac jak go zalozysz przegonisz bedzie pewnie git a wiecej info z auta z jakim przebiegiem wiesz cos mowil koles nie pogiety nie popekany ?
  6. Mam tylko zdjecie z linka jaka cena? Trudno okreslic w jakim stopniu jest przypchany ale niby te katy rzadko sie zapychaja takze wiesz jak jest
  7. Auto jest po modzie 175ps 430Nm ciegno sam skrecilem 2 obroty z mysla ze bedzie szybciej lapac troszke sie zmienilo wykrece jeszcze chyba stoper zeby uchylic geometrie pusci wiecej spalin w wirnik ale jak zaczne pewnie krecic to dopiero nie dojde do ladu chyba ze ecu podmienic i wgrac moda od nowa???
  8. Logi http://vaglog.pl/log_225447.html turbo takie jak ma byc do tego modelu lecz nie zregenerowane moje stare tylko dostalem drugie wczesniej pojawialy sie problemy typu:jade jedynka dwojka gaz wciska w fotel za chwile powtarzam czynnosc i juz wcisniecia w fotel brak to jeszcze na starym turbo a teraz to juz masakra przyspieszenie 2700rpm gdzie czuc moc a za chwile gubi ta moc co widac w logach nie wiem czego sie zlapac najlepiej co ty bys sprawdzil po kolei
  9. Zobaczcie kat synchronizacji walka rozrzadu wzgledem walu powinien wynosic 00 mozna lekko dac na - znaczy -0.5 u mnie spalanie 0.6l do 0.4 tez mam bpw sprawdzenie vcds silnik-bloki pomiarowe-kanal 4 i 4 okienko kat ma duze znaczenie a nie kazdy o tym wie
  10. Srodek puchy wywalili bo najprawdopodobniej byl zapchany.Ale zeby to stwierdzic powinna byc przeprowadzona dobra diagnostyka w jakim stopniu byl zapchany.I musial bys zostac poinformowany o tym ze dpf jest zapchany i trzeba go wyciac.Nie pamietam dlugosci a tez nie wiem jak ten dpf jest zamontowany u Cb jezeli masz dojscie w miare dobre zmierz metrem i jak byc cos znalazl do dowiedz sie w jakim stanie jest ten kat.
  11. Wszystko sprawdzone 1000000 razy nowy n75 wezyki szczelne grucha ok takze nie wiem:)
  12. Kata kupilem na Allegro najlepiej jak bys mial starego dpfa i zmierzyl odleglosc od turbo do wydechu jaka dlugosc dpfa taka trzeba szukac kata.A dlaczego wyrzucili ci calkowicie dpfa?? I co masz teraz zamiast filtra??
  13. Czesc.U mnie zrobilem tak najpierw wyrzucilem dpfa srodek puche zaspawalem i 2 gniazda badajace roznice cisnien.zostal czujnik przed i za dpf.Wylaczajac dpfa programowo te 2 dziury od roznicy cisnien sa nie istotne nic zaspawac zostaja 2 czujniki ja zrobilem tak kupilem oryginalny katalizator od a4 b7 bodajze brd lub bmr wywiercilem dziure na kacie przed i za jest tam dostepne miejsce na taki manewr wyciolem mufki z dpfa z gwintem na czujniki wspawalem je tigiem tak ze bez problemu wkrecilem czujnik przed i za katem.Katalizator pasowal idealnie bez zadnych przerobek oprocz wspawania tych mufek z gwintem.Auto ciszej chodzi nie ma smrodu spalin itp jest to zrobione profesjonalnie i warte zrobienia za kata dalem 340zl w idealnym stanie i one sie nie zapychaja.Takze sie oplaca
  14. Witam wymienilem turbo i zaczely sie problemy.Auto po modzie na starej zbieralo sie od 1800rpm na tym 2700rpm zla regulacja? Traci cisnienie
  15. Czyli odpiecie wtyczki od egra kompletnie nic u Ciebie nie dalo tak mam to rozumiec?wszystko to samo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...