Skocz do zawartości

Morox-2000

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Morox-2000

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Jaworzno

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Morox-2000

0

Reputacja

  1. Hej Dzieki Max, lakier zniszczony bo jeszcze w 80% ori no i zmiana z zielonego na czarny. Fmic da sie wpasowac w ori zderzak ale trzeba chlodnice klimy i wody cofnac i bedzie oki. Wydech chce caly nowy od poczatku juz nie bedzie budzetowy. Opony 225/35/19 ? Pozdrawiam
  2. Wielkie dzieki black4 za sledzenie tematu. Wazy okolo 1500 kg, jeszcze nie hamowalem ale Nosb mowil ze okolo 300 koni i 500 niutkow. Co do wydechu na koncu najwieksza puszka magnaflow i centralnie dwa dlugie tlumiki ale nie wiem jakie koszt z tego co pamietam wyszlo 1200 zl. Jakie plany hmm napewno rolka szeroka r19, wydech z klapkami femic centralny i oczywiscie lakierowanie na czarno. Pozdrawiam
  3. Dzieki black4 Wkoncu udalo sie nakrecic krotki filmik niunki jak radzi sobie na drodze. https://youtu.be/rGb9OGboXiE Pozdrawiam
  4. Witam po dluuuugiej przerwie. Audi oddalem 2 listopada do Gracjana z GB-Performance. Umowa byla prosta sklada to co rozebral i po temacie. Po obietnicach z jego strony ze napewno zlozy auto i w najblizszym czasie zaczyna otrzymuje 12 lutego taka wiadomosc bez podania powodu "Zdecydowalem ze nie bede podejmowal sie dalszych prac nad poskladaniem Twojego auta. Mam duzo innych prac i robot ktore chce zrealizowac. Auto jak i wszystkie czesci zostana dostarczone na moj koszt." 21 lutego otrzymalem wszystkie czesci. Po ponad 3,5 miesiacach nie zrobil nic a najciekawsze jest to ze nie ma nic sobie do zarzucenia. Co tu duzo pisac, cala ta sytuacja i brak rzetelnosci i slownosci ze strony Gracjana spowodowala ze zdecydowanie nie polecam tego warsztatu. Moja opinia jest potwierdzona faktami. Audi zostalo poskladane w 5 dni w innym warsztacie. Dziekuje Krzysiek za szybkie ogarniecie tematu. Zbieznosc i katy zrobione, byl problem z abs-em z powodu segerow zalozonych przy wprasowywaniu lozysk z przodu przez fachowcow od air. Wstawiam pare fotek, zostalo zalozyc pokrywe od spodu ale musze ja prysnac struktura. Jestem zadowolony z przerobek zawieszenia. Nizej juz nie zejdzie, kladzie sie na szpilkach wypuszczonych z podwozia Pozdrawiam    
  5. Dziekuje koledzy za te mile komentarze. Mam nadzieje ze bedzie bez awaryjnie, zobaczymy za okolo 2-3 tygodnie bedzie wkladany silnik. Trepek jak najbardziej mozemy sie spotkac ale musisz sie uzbroic w cierpliwosc bo jeszcze duzo pracy przy audicy. Pozdrawiam
  6. Dziekuje kolego za mily komentarz. Jeszcze daleka droga do skonczenia ale pomalu do celu.
  7. Dzieki koledzy za mile slowa.
  8. Dzieki black4. Staram sie jak moge, chce jak najszybciej skonczyc i cieszyc sie jazda, mam nadzieje☺ Bedzie wiecej poskladane to wrzuce foty. Pozdrawiam
  9. Dzieki makaba. Witam po przerwie. Zaczalem zbierac czesci na zime zeby troche ogarnac niunke. Przyszla paczka od Garage Customs. Zakupilem wahacze tyl mocowanie dyfra poduszka dyfra sanie tyl alu sanie przod alu stabilizator przod W miedzy czasie zakupiłem kierownice s line z audi a4 b5 na maly wieloklin i ja trochę zrezalem, a mianowicie plaski dol, pogrubiona obręcz i bicepsy. Była okazja wiec nabyłem drugi komplet lamp USA w stanie bardzo dobrym Ale najbardziej jestem zadowolony z frontu S4 C4. Zderzak i prawy błotnik w bardzo dobrym stanie, nadkola idealne jedynie lewy błotnik trzeba odratować. W grudniu wkoncu ruszyly prace przy podwoziu. Zeby sobie ulatwic wykonanie konserwacji Gracjan z GB Performenc zdemontowal silnik, skrzynie oraz dyfer. Rdza opanowala spora czesc podwozia wiec zakupiłem piaskarke syfonowa. Po piaskowaniu wszystko odmuchalem, odtluscilem, zaaplikowałem r-stopa, podkład epoxydowy i na koniec baranek. Zostalo tylko polakierować ale jak na razie wszystko wygrzewam. W miedzy czasie odnowiłem części zawieszenia i nie tylko. Wszystko poszlo do cynkowania w firmie TECE oddzial w Krakowie. W komorze silnika wygładziłem podluznice, zaslepilem niepotrzebne otwory później podkład epoxydowy i akrylowy. Nastepnie zabralem się za zbiornik paliwa który mimo ze wygladal ok trzeba było wypiaskować, podkład epoxydowy i lakier poliuretanowy w macie. Elementy po ocynku również polakierowałem w roznych kolorach. W miedzy czasie zakupiłem pare rzeczy w bardzo dobrych cenach - poduszki skrzyni lemfordera - zbiorniczek hella - wachacze tylne lemfordera - linki recznego boscha - tarcze tyl zimermanna 300 mm z s4 b6 - chlodnica wody nissensa - odma silnika - zaciski z s8 d2 które poleciały na regeneracje - korek oleju ala audi r8 - gorne zaślepki mocowan kolumn w carbonie. Troche ogólnikowych fotek Kolejne zakupy. :ok: Przyszla paczka z Audi Tradition. Listwy drzwi i blotnikow dolne i srodkowe, listwy progowe oraz znaczek na kierownice S4. Brakuje listwy gumowej prawy tyl której w de nie ma ale naszczescie w Polsce jest :ok: Oebrałem w aso ostatnia brakujaca listwe gumowa drzwi oraz oslony tarcz tylnych z s4 c4 i drobne brakujące części. Mam z Audi Tradition na sprzedaz oslone termiczna końcowego tłumika która rozni się ostatnia litera od mojej. Jest ona przeznaczona do s4 c4 20v. Może ktoś chętny oddam po kosztach jak cos to pw. Kolejna aktualizacja prac Przy okazji wyciagnietego silnika kilka czesci zregenerowalem. Nastepnie Gracjan poskladal, uszczelnil iumyl silnik. Tylne zawieszenie czesciowo juz poskladane. Nowe srubu, nakretki oraz podkladki Do audiczki wpadna nowe przednie migacze Hella werscja usa oraz soczewki z s4. Przyszly srubki ze skrzyni oraz drobne elementy z ocynku. Tyl skrzyni i dyfer wypiaskowany i polakierowany poliuretanem a przednia czesc wyszkielkowana. Zostalo nabic nowe uszczelnienia. Tym razem przekladnia i ABS wyczyszczone i polakierowane. Nareszcie komora silnika polakierowana i nowy zbiorniczek juz zalozony Wpadlo serwo z audi a4 b6, ktore po piaskowaniu polakierowalem na czarny mat. Polosie prysniete na czarno, przegupy wymyte w nafcie, nowy smar i oslony lobro. Przednie i tylne zawieszenie rowniez skonczone. Oslony turbo i drobne czesci w ocynk. Kolejne zdjęcia z prac przy audiczce. Czesciowo komora i zawieszenie poskładane. Hamulce tylne regenerowane w profesjonalnej firmie. Przod był w bardzo dobrym stanie tylko odmalowalem żeby pasowal do tylu. Pozniej zajalem się przewodami paliwowymi oraz hamulcowymi. Chlodnice wody i klimy również poskładane i czekaja na montaż. Wal wyczyszczony z rdzy i polakierowany. Pozdrawiam
  10. Dzieki koledzy za pozytywne opinie. Wpadlo troche nowych gratowdo audicy. Wiecej fotek ze swapa i nie tylko na fb https://m.facebook.com/Audi-100-c4-27-BiT-project-S-by-Danon-577524355743970/. Black4 program i wydech zrobiony. Program na 300 wgrany. Zrobilem dopiero 1000 km i znow dzialam ale jak narazie jestem zadowolony. Pozdro
  11. Dzieki jakubekk. Sprezyny sprzedalem niestety.
  12. Fajnie ze się podoba. Dzieki Wujo1 wnęki faktyczne czarne byly i bebny biale ale kupowałem je kolo Oswiecimia. Teraz wneki i bebny sa pod kolor auta.
  13. Dzieki. Akurat felgi musialem sprzedac. Kupilem je jeszcze przed swapem i nie przewidzialem ze trzeba bedzie zalozyc dystans pod wieksze heble. Wystawaly poza obrys z przodu dobry 1 cm. Zakupilem monoblocki z A8 W12 w polerce. A-rku wiem o co Ci chodzi Ale ta audica jezdze spokojnie, od czasu powalcze na drodze i tyle. Akurat przy mojej jezdzie spelnia sie AR. Przy bezpiecznej wysokosci jest minimalnie twardszy od kitu co mialem wczesniej z K.A,W.
  14. Dzieki koledzy za mile słowa. Animal bardzo dużo kombinacji, czego Nosb nie ruszył trzeba było przerabiać. Mody będą napewno, jedne z grubszych dopiero termin mam na październik, taki ma fachowiec nawał pracy. pozdro
  15. Witam Klubowiczow. Chcialbym Wam przedstawic moja trzecia audice w rodzinie a dokładnie moj Project S. Ale po kolei. Po uzyskaniu informacji na forum audi sport rozpoczelem poszukiwania nowej audicy. Piorytetem byl przede wszystkim naped quattro oraz klimatronik, ktorego przelozenie graniczy z cudem. Po okolo 3 miesiacach znalazlem ogloszenie audi ale w Toruniu 400 km ode mnie. Tutaj na pomoc przyszedl kolega z forum audi c4. Szybkie ogledziny z jego strony i na drugi dzien nowa niunka byla u mnie - Audi 100 c4 quattro 92 rok sedan 2,3 benzyna, stan auta bardzo dobry 80% blach w oryginalnym lakierze, przepieg realny 150 tys km. Zdjecia po zakupie Baza byla idealna do swapa na 2,7 BiT AGB z audi S4 B5. Swap wykonal Nosb Performance z pelnym sukcesem. Zakres prac : - swap 2,7 BiT AGB ze wszystkim co z tym zwiazane ( do tego uszczelnienie , rozrzad , oleje itp ) - malowanie sanek , drazka - odswiezenie i "ogolenie" podluznic - montaz sportowego zawieszenia - usztwnienie zawieszenia silnika i sanek - montaz licznika z Audi S6 c4 - dolozenie gniazda OBD do diagniostyki licznika i silnika - montaz przednich hamulcow 345 mm - wykonanie budzetowego ukladu wydechowego majacego ladnie brzmiec - zalozenie nowych kol , zrobienie zbieznosci Po montazu zawieszenia z firmy K.A.W bylo dla mnie za wysoko wiec podjelem decyzje o zamontowaniu zawieszenia air ride. Sterowanie oddzielnie przod i tyl, zakres regulacji 10 cm. Pare zdjec. Przyszedl czas na skladanie srodka. Zalozenie bylo proste. To co nosilo slady zuzycia wymienic lub odswiezyc. I troche ja doposazyc bo byla strasznie uboga. Zostaly zalozone lub wymienione nastepujace graty: - ciemna wykladzina w bardzo dobrym stanie - elektryczne wszystkie szyby - podgrzewanie przednich siedzen - licznik z S6 - listwy carbonowe - kiera od s4 z nowym obszyciem - siedzenia od s4 skora+ alcantara z wyszytym napisem -project S- - boczki oraz polka tylna obszyte alcantara czarna - roleta tylniej szyby elektryczna - podswietlenie nog ledami - galka zmiany biegow od s4 oraz nowy mieszek skora czarna - nakladki na pedaly carbonowe sparco - radio dlugie gamma w bardzo dobrym stanie - zmiana kieszeni konsoli srodkowej pod radio - nowe dywaniki welurowe - nowa popielniczka i ramka klimatronika - pomalowane plastiki klamek - bagaznik wykonczony od A6 - wszystkie zarowki wymienione na ledowe - naprawione podswietlenie kilku przyciskow konsoli srodkowej - podłokietnik w skorze I na koniec jeszcze okleilem lusterka carbonem. Czekalem na nie 5 tygodni ale bylo warto, wykonanie pierwsza klasa, uzyty na zamowienie pod kolor auta zielony carbon. Cdn. Wiecej zdjec na fb serdecznie zapraszam. https://m.facebook.com/Audi-100-c4-27-BiT-project-S-by-Danon-577524355743970/ Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...