Skocz do zawartości

tryc

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tryc

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

243 wyświetleń profilu

Osiągnięcia tryc

0

Reputacja

  1. tryc

    Brak mocy

    no to chyba jednak musiał być szaman bo mówił ze wkręcał go do 6 tyś i ciśnienie w normie No dobra , dobrze że mówisz... ja tego testu raczej sam nie ogarnę , góra błędy skasuje jak uda mi się ponownie połączyć z VAGiem bo ostatnio u mnie to jakiś totolotek. Póki co błędów nie mam , zrobiłem wczoraj trasę 140 km nic nie wyskoczyło ale jechałem na gazie.
  2. tryc

    Brak mocy

    Panowie odnośnie katalizatorów , mechanik sprawdził lewa stronę ( niby wyciągnął sondę lambdę i sprawdzić ciśnienie , mówił ze jest w normie bo niby są 2 atmosfery czy coś w tym stylu ) prawego kata nie sprawdzał , bo mówił ze już na komputerze by mu wyszło ze jakaś strona jest zapchana. Proponował mi sprawdzić przepływke . Wiec tak tez uczyniłem , pojechałem bo znalazłem taka część na allegro , zamontowałem ale bez zmian.
  3. tryc

    Brak mocy

    Katalizatory jednak tez nie były wymieniane , wstawiam zdjęcia są to jeszcze oryginały , pewnie od początku kariery bo znajomy mówi ze spawy sa oryginalne. Orientuję się ktoś jaki koszt jest zamienników do tego modelu ? jakie koszta wymiany ? ps dziś auto na światłach jak stałem samo zgasło.... po odpaleniu z problemem znów EPC http://img24.otofotki.pl/obrazki/nr19_20150314_201548.jpg http://img24.otofotki.pl/obrazki/ik31_20150314_201855.jpg http://img24.otofotki.pl/obrazki/py127_20150314_201904.jpg
  4. tryc

    Brak mocy

    witam , podłączona audiczka została pod komputer , wiec wyskoczyły takie błędy... 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16689 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0305 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent 17947 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1539 - 004 - Please Register/Activate 16815 - Warm Up Catalyst; Bank 2: Efficiency Below Threshold P0431 - 001 - Upper Limit Exceeded 16805 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0421 - 001 - Please Register/Activate 18010 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1602 - 002 - Please Register/Activate - Intermittent 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16687 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0303 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent 16688 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0304 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent 16690 - Cylinder 6: Misfire Detected P0306 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16706 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0322 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent --------------------------------------------------------- 16684 Wykryto przerwę zapłonu - jakikolwiek cylinder 16689 Cylinder #5 - wykryto przerwę zapłonu 17947 - czujnik sprzęgła - sygnał niezrozumiały 16815 - niewydolność katalizatora na zimnym silniku /sonda lambda 16805 Podgrzany katalizator poniżej progu wydajności strona 1 brak osprzętu 18010 Terminal 30 źródła zasilania (B+) - niskie napięcie 16685 Cylinder #1 - wykryto przerwę zapłonu 16687 Cylinder #3 - wykryto przerwę zapłonu 16688 Cylinder #4 - wykryto przerwę zapłonu 16690 Cylinder #6 - wykryto przerwę zapłonu 16706 Obwód wejścia silnika prędkości zapłonu / dystrybucji - brak sygnału Co o tym myślicie.... dodam jeszcze jak na początku mojego postu , poprzedni właściciel twierdził ze wymieniał w nim cewki , świece rok temu wszystkie filtry oraz nowe katalizatory , po sprawdzeniu go częściowo przeze mnie wyszło iż : cewki mam 3 rodzaje na 6 szt czyli : NGK , Beru i jeszcze jakiś NO NAME , Świece sa NGK dwuelektrodowe ale juz nie wyglądają za świeżo mogę wrzuć zdjęcie , filtr powietrze , nie powiedział bym ze był wymieniany rok temu , ciemny , zakurzony i w dodatku wysypywał się piach , filtr kabinowy zabrudzony. Sam już nie wiem od czego się zabrać bo wychodzi na to ze większość to były kłamstwa. Co radzicie ? Ps miałem tez ostatnio problem ze wyskoczył błąd EPC , auto dostało obroty 1100 stało się to po problemie z odpalaniem na ciepłym silniku , sytuacja powtarzała się co jakiś czas.
  5. tryc

    Brak mocy

    Sprawdzałem cewki i tam coś namieszane jest.... jedne sa NGK , drugie beru i jeszcze jakieś inne , może i były wymieniane ale czy 3 różne firmy produkujące cewki zapłonowe mogą się tak zgrać by dobrze te cewki chodziły ?
  6. tryc

    Brak mocy

    Cewki są NGK , czyli tak czy inaczej oddać gdzies auto gdzie komputerowo zrobią wszystkie testy.
  7. tryc

    Brak mocy

    Witajcie ponownie , Rozmawiałem z ostatnim właścicielem wiec mówił ze wymieniał cewki wszystkie sam , wiec je trzeba juz wykluczyć , katalizatory były podobno wycięte w jakiś straszny sposób "ala konserwa" wiec tez wymienił dwa katalizatory , świece i wszystkie filtry zapewniał ze też wymienił . Ps. ktoś na forum pytał skąd jestem - Bydgoszcz , może ma ktoś sprawna taka jednostkę by porównać przyspieszenie i ogólnie prace tego silnika ?
  8. tryc

    Brak mocy

    Witajcie , niedawno kupiłem Audi A4 B6 z 2001 roku z silnikiem 3.0 220 KM Quattro , dodam tez ze jest to auto ze skrzynia manualna 5 biegowa . Problem jest taki że brakuje w nim mocy , kupując auto wydawało się dosyć szybkie ale tez zdawało mi się ze nie jest na tyle szybkie na ile wykazują jego wyniki np w autocentrum . Katalogowo ma niby 7.1s do 100 km/h . Najbardziej odczuwalny brak mocy jest na wyższych obrotach , nie wkręca sie tak jak powinien . Auto przy kupnie było podpinane pod kompa i wykazało błędy wypadających cewek 1 , 3 i chyba 5 , błąd sondy lambdy oraz czujnik włącznik sprzęgła . Błędy zostały skasowane . Poprzedni właściciel tłumaczył ze cewki sam wymieniał wszystkie. A diagnosta stwierdził ze błędy mogły być zapisane a co za tym szło od cewek mogło pokazywać błąd sondy lambdy. Mechanik poradził mi pojeździć i zobaczyć co wyskoczy za błąd i jesli np czujnik wyskoczy to go wymienić , bo niby pierdoła i da sie jezdzić z tym ale jest odpowiedzialna za sporo funkcji . Gdzieś czytałem ze gdy czujnik sprzęgła jest uszkodzony to komputer odczytuje że cały czas jest wciśnięte sprzegło a co za tym idzie moze go wprowadzać w tryb awaryjny i tez dlatego moze np wiecej spalać i mieć słabsze osiągi . Co wy o tym myślicie ? za co w pierwszej kolejności się zabrać . Mechanik miał tez porównanie bo robił taki silnik i mówił ze jest odczuwalny brak mocy. Dodam tez ze auto ma instalacje gazowa Prins ale to chyba jakoś znacznie nie wpływa na osiągi gdyż i na gazie i na benzynie ma takie same osiągi. Porównywałem prędkość z kolegi mercedesem , on katalogowo ma 6.8s do 100 i do tego mometu co sprawdzaliśmy ja miałem 150 km/h na budziku on miał ok 170 km/h ale za to kawałeczek dalej w danym miejscu ja miałem tylko 180 KM/h i juz miał problem z przyspieszaniem a on juz miał grubo ponad 200 km/h i dalej przyspieszał . Napisałem to tak dla mniej wiecej porównania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...