Skocz do zawartości

Stefnsk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Stefnsk

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Kuznica

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Stefnsk

0

Reputacja

  1. Witam Ostatnio gdy prowadzilem Audi a4 b6 2004rok 1,9tdi zauwazylem ze w jeden chwili zaswiecila sie ABS ESP Lampa Silnika, jednoczesnie przestal dzialac predkosciomierz caly czas stoi na 0 km, Obrotomierz dziala Do tego pokazuje ze spalanie w tej chwili jest caly czas 11,2 Spalanie Srednie sie zmienia lecz wskazuje bardzo niskie okolo 4,5 i 5 l /100 Proze was o porade co to moze byc . Co moze byc przyczyna. Pozdrawiam
  2. Witam Potrzebuje certyfikat TUV do zawieszenia KW Variant 2 do audi a4, czy jesli ktos posiada takie paiery moglby mi skopiowac i wyslac na e-maila?
  3. Witam Zabieram sie za malowanie lamp w mojej b6 i nie jestem pewien czy jak pomaluje chrom wkolo soczewki to bedzie to mialo wplyw na jakosc swiatla? Chcialbym uzyskac taki efekt jak na zdjeciu.
  4. Stefnsk

    Nie chce jechać

    Witam. Przegladnelem duzo tematow ale nie znalazlem nic co by mnie interesowalo dlatego zdecydowalem sie poprosic o wasza pomoc. Posiadam Audi 1,9 tdi 130km Audi nie ma zadnych bledow po podlaczeniu do diagnostyki. Gdy jade to przyspieszenie jest w miare normalne ale gdy z miejsca spale gume to jakby sie poprawia jej jest bardziej dynamiczna, ale po krotkim czasie wraca do przeszlosci. Tak jakby cos bylo przytkane, sie przeczysci i potem znowu zatyka. Na 4 , biegu jedzie jeszcze w miare dobrze ale na 6 biegu predkosc max wyniosla 190 i bardzo powoli dalej szlo przy okolo 3,5- 4 tys obrotow. Dodam ze jechalem w 5 zapakowanym autem ( czy moze to byc spowodowane obciazeniem samochodu) poniewaz czytalem ze powinna max predkosc wynosic okolo 210? Predkosc sprawdzana na autostradzie. Jezdze na felgach 19x8 i oponach 235x35x19¨ Silnik AVF Dodam ze zauwazylem mocno zabrudzenie, jakby smar w okolicah EGR. Prosze o pomoc bo niewiem czy tak powinno byc, a duzo osob mowi ze 130 konna to tak bardzo dobrze idzie.
  5. Audi podczas jazdy wogule nie buja, trzyma sie bardzo dobrze zakretow nawet przy 120 w zakret prawie 90% W szkole mam maszyne do ustawiania zbieznosci , sprawdza ona rowniez katy pochylenia kol, Dzis po zmianie na nowe opony zauwazylem duzo roznice ze kola z tylu jak i zprzodu maja roznice (wysokosci) we wnece pomiedzy blotnik a opona, poza tym kazda opona byla inaczej zdarta, chodzi mi o to ze w roznych procentach. Jak bende mial mozliwosc w nastepnym tygodniu to sprawdze dokladnie geometrie. Wczesniej nie widzialem tej roznicy i jak nie trzymalem kierownicy podczas jazdy audi jechalo prosto, dlatego sadzilem ze zbieznosc jest ok. Postaram sie wszystko wyjasnic. Witam Sprawdzilem auto na kontroli geometrii, zdjecia zrobione przed pracami. Z tylu zrobilem camber choc byl z tym problem poniewaz wszystko jest zerdzewiale praktycznie sie sypie i sruba wogule nie chcial sie obracac trzeba bylu uzywac klucza pneumatycznego i jakos sie naciognelo, nauczyciel powiedzial ze swieci sie zielone wiec jest ok. Ale zbieznosc jest zla na lewy kole i prubowalem ustawic to jak krece w lewo to kreska stopnie sie zblizaja do prawidlowej wartosci (12 z 24 ) po czym zatrzymuja sie na 24 i spowrotem kreska sie odsuwa w ta sama strone i nie dam rady ustawic bo czy bym dokrecal czy luzowal srube to nie chce sie ustawic na prawidlowej wartosci (12) Pytanie co ma zrobic potrzeba wymienic tylko ta gume wcisnac nowa, czy cale ramie, jak to sie wogule nazywa? Przod jest to bardzie skomplikowane poniewaz nie ma jak ustawic cambera, nauczyciel powiedzial ze moze sie poprawic po ustawieniu zbieznosci ale watpi raczej ze bedzie dobrze, najlepiej by bylo znalesc krotsze ramie wtedy by sie poprawilo, jak widac na zdjeciu jest calkiem spory odchyl. Pytanie moje czy ktos ma pomysl jak to wyrownac , jak z tymi ramionami ktos wie o co mi chodzi, gdzie to kupie, Auto stalo cala zime na podworku i wszystkie sruby sa zerdzewiale i wogule sie nie chaca obkrecac ( oczywiscie po odreceniu nakretek) gumy te wygladaj na mocno zurzyte. Jak sie nazywaja te wachacze co sie nimi ustawia zbieznosc trzeba wymieniac je cale czy mozna tylko te gumy co w nich siedza ? Jesli tak to jak to sie mniej wiecej robi, Uzywa sie prasy podobnie jak przy zmianie lozysk? Sorry za litanie ale jest to dlamnie wazne i stram sie zebyscie zrozumieli o co mi chodzi. Dodalem zdjecie jak auto jest obnizone zauwazylem ze tyl jest bardziej niz przod. I tylne kola sa jakby przesuniete do tylnej strony blotnika ( jest roznica przestrzeni pomiedzy kolem a blotnikiem) Jesli uwazacie ze jedynym wyjscie do prawidlowych ustawien cambera z przodu jest tylko wymiana na stare sprezyny ( chociaz wolalbym tego uniknac) prosze o odpowiedz ,teraz Audi mi sie duzo bardziej podoba, Dodam jeszcze ze przed wstawieniem auta na kontrole, nauczyciel sprawdzal wachacze ciagajac za kola i mowil ze nie ma luzow, jest wporzadku. Prosze o rady
  6. Czy orientujesz sie moze po czym poznac czy amorki do wymiany ? Czy jesli na kontroli wykazalo ze amortyzatory sa ok, to raczej nie trzeba wymieniac ?
  7. zbieznosc jest ok chodzi o to ze kola sa jakby przechylone do srodka i z tylu jest jak to zrobic ale z przodu juz nie ma wyczytalem ze jak auto jest mocno obnizone ( w moim przypadku -35mm) to jest wiekszy ciezar na wewnetrzne krawedzie czyli tak jak to umnie wygladalo. Co mozna zrobic z przodu zeby wyregulowac kat pochylenia kola, Tak jak pisalem z tylu jest taka mozliwosc ale z przodu tego nie widac, czy ktos ma jakis sposob na to ? Czy zostaje tylko wymiana sprezyn na oryginalne s-line -20mm? czego wolalbym uniknac.
  8. Witam Jestem nowy wiec prosze sie nie czepiac jesli nie tu napisalem temat. Samochod A4 B6 s-line Stalo sie to ze jak jechalem to mi pekla opona, bylo to przy szkole wiec zabralem samochod na podnosnik i okazalo sie ze wszystkie 4 opony sa mocno zjechane od strony wewnetrznej ( widac nittki ). Felgi 19cali szerokosc 8,5 opony 235/35-19 Facet od ktorego kupilem samochod powiedzial ze obnizyl audi jeszcze bardziej niz jest oryginalnie nwm (zmienial sprezyny) nwm ile dokladnie, ale opony sa rowno z blotnikiem. Nauczyciel powiedzial ze to wina za duzych felg i nie ma sensu na nich jezdzic bo bedzie to samo po jakis 10-20 tys km opony do wymiany. Kola stoja nie rowno i stad takie zuzycie. Mozliwe ze po zamianie sprezyn na stare bedzie troche lepiej. Zauwazyl rowniez ze z tylu jest mozliwosc zmiany kata kolo stykania sie z asfaltem, ale zato z przodu nie ma.( prosze wytlumaczcie mi jak to sie fachowa nazywa) Ja sie pytam co mi doradzacie, co powinienem zrobic aby zostawic te felgi 19 cali, widzialem ze sporo ludzi jezdzi na takich. please help me
×
×
  • Dodaj nową pozycję...