Rawens
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Rawens
Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
Mazowieckie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia Rawens
0
Reputacja
-
jak na razie przepłukałem układ dwa razy, odpowietrzyłem i pomogło pompa chodzi ciszej i wspomaganie działa jak powinno zobaczymy jak będzie dalej ale na razie jest ok. Układ zalany płynem Orlen HIPOL ATF II D zobaczymy jak będzie dalej Witam! Troche czasu zleciało od wymiany maglownicy i teraz z kolei pompa do wymiany bo już nie daje rady zaczyna wyć przy pełnym skręceniu kierownicą ale nie jest źle mam już pompe na zamiane tylko trzeba się z tym pobawić troche Macie może jakieś materiały pomocnicze jak się za to zabrać???? Z góry dziękuję za pomoc
-
Dziękuję za informacje jutro zabieram się za robotę i mam nadzieję, że pomoże bo dowiedziałem się, że maglownica może być zapowietrzona albo pompa kończy swój żywot zastanawiałem się czy czasem nie wykręcić jej i wyczyścić ale nie wiem czy warto bawić się w to.
-
a płukać płynem czy innego specyfiku użyć?
-
maglownica zregenerowana, wymieniona i pojawia się kolejny problem wspomagania na wolnych obrotach praktycznie nie ma, wystarczy dodać gazu i wspomaganie jest i tu moje pytanie czy pompa wspomagania do wymiany, czy może coś innego???
-
a może nie bawić się w szukanie zakładu tylko zamówić coś takiego? http://allegro.pl/przekladnia-maglownica-audi-a4-passat-b5-nowa-i5019448565.html
-
A ma ktoś namiar na sprawdzoną firmę, która wysyłkowo załatwi sprawę?
-
Witam wszystkich! Mam pytanie w związku z wyciekiem płynu z układu kierowniczego, czy oddać maglownicę do regeneracji, czy poszukać sprawnej używanej? Jeżeli regenerować to gdzie znajdę w okolicy Sierpca kogoś, kto się tym zajmuje?