
mola
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mola

Informacje
-
Imię
Michal
-
Miasto
Krakow
Auto
-
Model
S4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Ok już po problemie jednak wtryski zatkane byly
-
Byłem u fachowca pracującego w serwisie volkswagena podpiął się i stwierdził ze nie widzi nic niepokojącego, a auto nadal do 2000 nie idzie tak jak wczesniej
-
weze wymienione były wcześniej, mechanik mowi ze warto sprawdzić wtryski po klekocze, ale moim zdaniem wszystkie 2.5 klekoczą
-
Problem zaczal się kiedy auto zgasło podczas jazdy jednak po odczekaniu kilku minut ponownie silnik odpalil i dalo się jechać, po kilometrze znowu silnik przestal pracować kolejne kilka minut i auto znowu odpalilo i dalo się jechać przez kilka minut i tak w kółko gasł i palil. Wymienilem filtr paliwa i autko jeździ nie gasnie pracują jednak tylko 3 cylindry sprawdziłem swiece kable iskra jest zamieniałem kable i ciagle nie pali ten sam cylionder sprawdziłem wtryski każdy pyli tak samo! Co jest???
-
program był robiony dużo wcześniej podpialem dziś do kompa i nic nie wyszlo
-
pokazalo jakiś sporadyczny blad czujnika stopu czy cos takiego
-
Jest sens podpinac pod kompa? krzysiekml abs zołta kontrolaka ale czy od klockow nie wiem.
-
Witam zmieniłem olej w audi a4 b6 2.5 180 km teraz 200 km przy okazji uszczelniali kolektor, po odbiorze auto nie ciagnie do przodu tak ja to było wcześniej wbija w siedzenie dopiero powyżej 2000 obr/min nizej muł jakich mało. Dodatkowo dźwięk silnika jak by jakiś ostrzejszy bardziej "wyje" na większych obrotach
-
Wczoraj podczas jazdy zaswiecila się kontrolka esp jednak po ponownym uruchomieniu silnika zgasla. Sytuacja powtorzyla się wieczorem, najpierw kontrolka esp a zaraz za nia abs. Oczywiście uruchomiłem silnik ponownie i nic się nie swieci do dziś (przejechałem ok 100km i jest OK) co może być przyczyna? Dodam ze wtedy padal deszcz może to miało jakiś wpływ.
-
Proste pytanie czy zamontowanie filtra stożkowego do a4 b6 2.5 180KM podniesione do 200KM zmieni cos na plus????
-
Pomylilem się dalej dźwięk jest ten sam w blad wprowadzilo mnie to ze na zimnym silniku klekot jest prawie nie zauważalny ale kiedy się rozgrzeje staje się głosny :/ W najbliższym czasie musze uszczelke pod deklem zmienix nie zaszkodzi chyba przy okazji sprawdzić wtryski, Aron21 klekot jest identyczny jak w filmiku który dodales u mnie tez slychac przy kole zarówno lewym jak i prawym.
-
Dzieki jutro jestem umówiony u mechanika wiec się zobaczy jeszcze jedno pytanie wymieniac regenerować czy jezdzic dalej? Mechanik sprawdzil wtryski za pomocą słuchawek lekarskich stwierdził ze wszystkie pracują prawidłowo i żaden z nich się nie wyroznia, a jeśli chodzi o ten klekot powiedział ze ten typ już tak ma. Wymienilem olej i klekot sie wyciszyl, nie calkiem ale jest o wiele lepiej!! Dlaczego?
-
Gdyby to był wtrysk to ten metaliczny dźwięk slychac było by u góry silnika a w tym przypadku wydobywa się on z dolu